Vituttaa ja väsyttää (sisältää paljon valitusta)

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
(kiitän jos joku jaksaa lukea loppuun asti)

huoh en ees tiiä mistä alottasin. Väsyttää ihan vitusti eikä silleen ”haluan nukkumaan” tavalla vaan koulusta väsyneellä tavalla. Oon tehny ihan 1 luokalta asti aina parhaani koulussa ja tehny täysillä ne hommat ja jo 7 luokalla olin jo tosi väsynyt ja nyt 9 luokan lopussa oon jo ihan kuollut ja tuntuu et voispa vaan tän v i t u n äikän pääytötyön jättää tekemättä mutta ei en vaan voi koska se on tyyliin puolet arvosanasta ja se ope oottaa multa ihan sairaasti. Enkä oo ees vittu alottanu sitä ja se pitää olla valmiina 12 päivä ja keskiviikkona pitää pitää suullinen esitys ja VITTU en vaan saa aikaseks.

hxfofkfleljhxjhxyzkveivfofvflwlgietf

tuntuu et oisin ylikierroksilla ja halusin vaan mennä ulos juokseeen mut samaan aikaan haluisin nukkuun

ja vituttaa äiti kun se äsken ilmotti et mennään luultavasti mökille seuraavana päivänä mut vittu en vaan ehi kun tekisin sillon viikonloppuna sitä päättötyötä enkä voi sitä missään autossa ruveta tekeen. Ja en tajuu äitin logiiggaa miten se on millään tavalla ”hauskaa perheen yhteistä aikaa” jos ajetaan 3 h mökille, haravoidaan muutama tunti ja ajetaan taas se 3h kotiin??? Enkä muutenkaan tykkää olla mökillä kun siellä tulee aina inhottava olo. En tykkää olla missään vanhoissa paikoissa. Sit äiti sano et tää meidän talo on vaan joku 4 vuotta nuorempi kun se meidän mökki MUTTA tää onkin kivitalo ja silleen paljon modernisempi. Mua vaan ällöttää se mökki (ja kaikki muuta saman tyyliset vanhat paikat) jotka on puusta, hämähäkinverkkoja siellä täällä, hiiret menee talvella sisään ja kaikki natisee. Sit äiti sano et se johtui varmaan siitä kun paappa on asunut siellä mutta kun ei johu! En oo pienempänäkään tykänny olla siellä mut en oo vaan uskaltanu sanoo siitä kellekkään kun pelkäsin aina et ne suuttuis (jätin myös muitakin mielipiteitä tän saman takia sanomatta ja vasta nyt oon sanonu niitä mielipiteitä ja aina äiti on vetäny niistä herneen nenään tai menny vihaseks tai surulliseks ja ruvennu itkeen)

no joo ihan sama en tiiä miks ees kirjotin tänne tuntu vaan et pitää päästä purkaan päätä jonnekkin.

vituttaa ja tuntuu et räjähdän kohta
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
tsemppii sulle, yritä selittää että se päättötyö on tosi tärkee juttu, että sun täytyy jäädä kotiin tekemään sitä. tee sitä sitten jonkin aikaa ja sit ota vaa aikaa ittelles ja kato vaik hyvää sarjaa tai lue kirjaa, mistä ikinä tykkäätkään :)
 
Ylös Pohja