Onhan se kieltämättä "vähän" sekaisin koko äijä.Putin on idiootti. Anteeksi nyt vaan.
ei huolta, taitaa olla ihan yleinen mielipide tuo. mutta joo, oikeassa olet.Putin on idiootti. Anteeksi nyt vaan.
Tekis vaikka jotain tanssivideoita TikTokkiin, jos huomiota haluaa... ',:ITosiaanko Putinilla ei ole mitään muuta tapaa hakea huomiota kansalta kuin järjestää sotia? Oikeesti?
Tuskin toi sen pelleily on ees rahallisesti kannattavaa. ._.
Mielikuva tästäTekis vaikka jotain tanssivideoita TikTokkiin, jos huomiota haluaa... ',:I
Tätä olen miettinyt itsekin. Sotahan ei voi millään tavalla olla kannattavaa juuri missään tilanteessa. Riskit on törkeän suuret. Niin miksi? Pakko olla jotain korvien välissä pahasti vialla.Tosiaanko Putinilla ei ole mitään muuta tapaa hakea huomiota kansalta kuin järjestää sotia? Oikeesti?
Putin vois mennä käymään jonkun lääkärin vastaanotolla D:Tätä olen miettinyt itsekin. Sotahan ei voi millään tavalla olla kannattavaa juuri missään tilanteessa. Riskit on törkeän suuret. Niin miksi? Pakko olla jotain korvien välissä pahasti vialla.
Eutanasia-tohtorin.Putin vois mennä käymään jonkun lääkärin vastaanotolla D:
Niitähän on niitä AI:lla tehtyjä videoita, missä putin tanssii jotain tansseja, sinne sekaan oikeakin putin vaanTekis vaikka jotain tanssivideoita TikTokkiin, jos huomiota haluaa... ',:I
Oon samaa mieltä D:Putin vois mennä käymään jonkun lääkärin vastaanotolla D:
Sotiminen on nykyään kamalan kallista.Tosiaanko Putinilla ei ole mitään muuta tapaa hakea huomiota kansalta kuin järjestää sotia? Oikeesti?
Ei iivanalla ole rahaa ja resursseja laajamittaiseen, usean rintaman sotaan. Jos niillä on vaikeaa Ukrainan kaltaisen armeijan kanssa niin miten ne pärjäisivät täällä, maata jonka puolustus on suunniteltu vain ja ainoastaan aiheuttamaan suurta vahinkoa heille ja päälle vielä ruotsalaisten päälle tuoma ilmaherruus?Tuli tässä mieleen, että mitenköhän suurena riskinä Putin oikein näkee suursodan? Muistan lukeneeni jo muutama vuosi sitten (olikohan 2019) artikkelin siitä, että Venäjällä on alettu ihannoida toista maailmansotaa oikein kunnolla (ilmeisesti kääntääkseen huomion pois maan sisäisistä ongelmista). Kutsuvat sitä nimellä "suuri isänmaallinen sota". Sen artikkelin mukaan Venäjä jopa saattaisi tavoitella jotain isoa sotaa 2020-luvulla.
Uskon, että Ukrainan sotaa on jo suunniteltu useiden vuosien ajan, mutta haluaako Putin tietoisesti sotkea siihen muitakin maita? Varsinkin tuon Suomen ja Ruotsin varoittamisen voisin oikeasti tulkita tahallisena provosoimisena. Toisaalta en kyllä usko, että tavallinen kansa siellä katsoisi jotain maailmansodan aloittamista hyvällä, eikä koko juttu ole nytkään kai mennyt yhtä hyvin kuin Putin oli toivonut. Juu ehkä mun olisi hyvä mennä nukkumaan, mutta tällainen miete nyt vaan.
Putin: Saadaan radioaktiivista maata lisää, sitä kun koskaan ei voi olla liikaa!Putin: Vallataan Tšernobyl!
Muut: Mitäs me sillä?
Putin: En minä sitä tiedä mutta ainakin voidaan sanoa että ollaan vallattu Tšernobyl!