Hurja Voi helvetti kun piti siiderien loppua

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,902
Reaktioarvo
2,892
Ei enää juomaa! :------( mutta ainakin on vitun hyvää musaa, ai saatana 😭🤧❤️ mutta ei noista kahesta siideristä kyllä ihan känniä rakenneltu, vaikkakin pieni humalanpoikanen on/oli nimittäin hetki sitten meinasin hieman horjua kun keittiössä kävin. Mutta ei tämä kyllä mikään vuosisadan humala ole :D pari lisää ois ollu ihan jees mutta ei voi mitään kun määrä on rajallinen niin määrä on rajallinen

Että sellainen perjantai-ilta!! D:

Wou on kyllä myönnettävä että jano kasvaa juodessa oli sen verran hyvän makuista nimittäin!

MIKS YLE SOITTAA NIIN NOSTALGISTA MUSIIKKIA

vitun yle

Onko yle koskaan saanut mitään hyvää aikaan, kysyn vaan

Pelkkiä tunnemyrskyjä ei mitään muuta

Tirsk D::::::::::: saan traumoja ylestä

Onh

Juu nyt ei ole hyvä fiilis

Tai on mutta silti ei

Täällä on myös ihan tajuttoman kuuma en ihan ymmärrä miten täällä on näin vitun kuuma mutta joooohhhh.

Kyllä vaan on hyvää musaa jepjep ja ahdistukset tulille kohta varmaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,902
Reaktioarvo
2,892
Hey sexy boy set me free

nyt on hyvä musiikkikappale.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,902
Reaktioarvo
2,892
Sinä diggailit muita ja minua et ollenkaan :----------(

Voi nyt saakeli tätä elämää

Also miten joku voi olla noin kuuma oh my god :(

Ääääääää psykoosit tulille

Tuli vähän kiusalliset muistot mieleen tuosta kun sanoin että jano kasvaa juodessa, mun entinen säätö sanoi mulle silloin kerran että nälkä kasvaa syödessä kun se halus lisää pusuja multa ja ygkylhötlrlrgltottjtltl joo se oli tavallaan hieno ilta mutta silti jotenkin: :x en koskisi enää pitkällä tikullakaan ja silloinkin jo vähän ahdisti

Kyllä ihan muut miehet on mielessä juu, näin.

Minkäs teet, kun kipupisteet
Ne on aina ne samat, ne on kiertoradat
Siispä kierrän niitä, iloni revin siitä


No tuo osui :---------D lujaa 🙄 huoh olispa vielä yksi siideri, tää ois niin täydellistä tunnelmointimusiikkia kännin sumentaessa aivoja, pitäis nimittäin vähän pehmentää koska ilman känniä tää on vaan liian kivuliasta

Enkä edes pääse yli siitä kuinka hyvän makuista se siideri oli. Joten itken.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,902
Reaktioarvo
2,892
Mitä vittua :DDDDDDDDD kaikki psykoosibiisit, varsinkin Heather ja electric love on jostain syystä mun mielessä yhdistyny aivan vitusti hessuun ja no before you go on myös sellanen mitä on tullu kuunneltuu ja a thousand years nyt on sellanen mitä kuuntelee aina kuukaudesta ja vuodesta toiseen, oikeastaan noista kaikista tulee vähän mieleen nää sankarit mutta....... Ei vittu joo jeps. Semmonen sitte löyty sieltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,902
Reaktioarvo
2,892
Mä en ymmärrä miks veli ei voi pistää korkkia kiinni. Se riehuu taas niin helvetisti. Toi alkoholiongelma menee niin vitusti liian pitkälle. En mä jaksa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,902
Reaktioarvo
2,892
Mä en ymmärrä miks veli ei voi pistää korkkia kiinni. Se riehuu taas niin helvetisti. Toi alkoholiongelma menee niin vitusti liian pitkälle. En mä jaksa.
Voi hyvä helvetti että ottaa päähän mut nyt se tais vähän rauhottua onneks.
 
Ylös Pohja