Keho Voi perse ku päänahka kutiaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
auttaisko päänahkaa rauhoittava ja kosteuttava shampoo? D: ellei sit oo jo käytössä
Hmm, käytän tällä hetkellä jotain ööö en muista mitä se oli mutta tuskin ainakaan tollasta. En tiedä auttaisko, voihan sitä kokeilla mutta tää kutina voi johtua ehkä myös siitä kun mulla on rastat ja ne on rastottunu niin silleen hankalasti et mun on vaikee päästä pesemään joistain kohista sitä päänahkaa. Kun siis se on niin takussa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Hmm, käytän tällä hetkellä jotain ööö en muista mitä se oli mutta tuskin ainakaan tollasta. En tiedä auttaisko, voihan sitä kokeilla mutta tää kutina voi johtua ehkä myös siitä kun mulla on rastat ja ne on rastottunu niin silleen hankalasti et mun on vaikee päästä pesemään joistain kohista sitä päänahkaa. Kun siis se on niin takussa.
voi sit toki koklaa, mut hmm sitten tilanne on vähä toinen 👀 löytyisköhä googlest tai tubest jotai vinkkivitosia
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Terva shampoo on hyvä kutiavalle päänahalle. Mä olen joskus laittanut myös esim kookosöljyä päänahkaa yöksi ja pessyt kunnolla aamulla. Auttaa jos kutina johtuu kuivasta ihosta. Jos päänahassa on taas ihottumaa niin lääkäri voi määrätä sellaisen steroid nesteen jonka pullossa on sellainen nokka että voi laittaa helposti päänahkaan ilman että hiukset menee täysin nesteeseen.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
822
Sokerishampoo. Pesen kesäisin jopa mun sääskensyömät jalat urtekramin brown sugarilla koska se auttaa kutinaan niin hyvin :DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Sokerishampoo. Pesen kesäisin jopa mun sääskensyömät jalat urtekramin brown sugarilla koska se auttaa kutinaan niin hyvin :DD
Mut en tiiä onks siit apuu ko mun hiukset on rastottunu silleen etten pysy kauhee hyvin pesee päänahkaa joka kohast ni en tiiä onks ainut ratkasu vaa leikata ne kohat poies
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
822
Mut en tiiä onks siit apuu ko mun hiukset on rastottunu silleen etten pysy kauhee hyvin pesee päänahkaa joka kohast ni en tiiä onks ainut ratkasu vaa leikata ne kohat poies
Miten rastojen syväpuhdistus? Mun kumppani syväpesee takkupään etikalla mutten ite oo perehtyny tuohon touhuun :/
Jos on mahollista leikata sillä pääsee varmasti helpoimmalla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Miten rastojen syväpuhdistus? Mun kumppani syväpesee takkupään etikalla mutten ite oo perehtyny tuohon touhuun :/
Jos on mahollista leikata sillä pääsee varmasti helpoimmalla.
En oo koskaan etikkaa kokeillu. Eiku kerran kokeilin jotain ihme reseptiä minkä löysin tai ehk pari kertaa jaksoin sitä, mut siin kesti niin saatanan kauan ja kaikkea et aloin vaan pesee normaalisti shampoolla. Ja joo ois se varmaan mahollista mutta jotenkin mun on vaan vaikee tehä sitä :D
 
Ylös Pohja