Ihastuminen Voitteko auttaa mua tän jätkän kaa

limakissa

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Oon ihastunut meidän koulusta yhteen jätkään, joka on ns. käytäväihastus. Mul on tän jätkän insta ja snäppi, mut me ei snäpätä ainakaan tällä hetkellä toisillemme.

Yritin alottaa sen kanssa keskustelua kysymällä aluks snäpissä ihan perus kysymyksiä, joihin se vastas, mutta ei omalta osaltaan pitänyt keskustelua muuten yllä. Sitten me snäpättiin pari päivää kunnes se jätti mut avatulle kaks kertaa. Lopetin siihen snäppäämisen, koska en halunnu vaikuttaa liian läpinäkyvältä.
Kun me palattiin takas lähiopetukseen, niin se saatto ehkä välillä vilkasta mua, mutta nyt voin oikeesti sanoa, että se kattoo mua. Välillä se sattaa pitkäänkin tuijottaa, ja oletan, että se ei kato mua mitenkään pahasti.
Oon koulussa enää kolmena päivänä ja syksyllä ei enää nähdä, kun lähden yläasteelta. Haluaisin snäpätä sille, varsinkin kun se laittaa ms, että ”snäppää”. Nyt kun on viimeiset mahikset ehkäpä tutustua, niin haluaisin mennä snäppää vielä sille, mutta mua pelottaa, että se jättää taas avatulle. Toisaalta myös toivosin, että tää jätkä tekis ite asian eteen jotain, jos hän on musta kiinnostunut tai jotain.
Voitteko auttaa mua?!
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Mahkut mitä on niin käytä edes ne, ja mee juttelee snäpis tai sit moikkaa käytäväl. Jos ei osu niin sitten ei vaan voi minkään koska ei ihmisen päätä voi vaan kääntää, harmiksi... Mutta onnea yrittämiseen!
 
Ylös Pohja