Lukio Yo-kokeet ei nappaa

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Onks kellää mitää ideaa miten mun pitäs jaksaa kerrata niihin? Jotai motivaatioo kaipailisin. Onneks on vaa lyhyt kieli nyt syksyl, mutta pitäs sitäki jaksaa vähä lueskella. Osittain mun motivaatio vaan otti ja katos siks, etten enää tiiä varmaks, mihin haluun hakee opiskeleen ja nyt vaan koitan väkisin saada itteni lukeen kirjotuksii varten, vaikka eihän se onnistu

Välillä vaa mietin, että mitä jos jättäis kaiken lukemisen väliin ja sen sijaan iha vaa kokeilis onneensa. Osaan mä kyseistä kieltä mielestäni iha tarpeeks hyvin, mutta en sitte tiiä mitä mieltä YTL on asiasta. Jotenkin tuntuu vaa kauheen hankalalta - välillä jopa mahottomalta - kertailla mitään sanastoja, kieliopista puhumattakaa, vaikka ennen ne on ollu mun lempijuttui
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Samoilla linjoilla ollaan, itsellä vaan neljä ainetta ja kaikki aika tärkeitä :D Oon kyllä ilmoittautunut parille kertauskurssille ja taidan vaan luottaa että ne toimii. Pari tuttua ainakin sai ihan hyvät arvosanat vaikka ruotsin kirjoituksiin lukeminen rajoittui maitotölkin kylkeen.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Samoilla linjoilla ollaan, itsellä vaan neljä ainetta ja kaikki aika tärkeitä :D Oon kyllä ilmoittautunut parille kertauskurssille ja taidan vaan luottaa että ne toimii. Pari tuttua ainakin sai ihan hyvät arvosanat vaikka ruotsin kirjoituksiin lukeminen rajoittui maitotölkin kylkeen.
Oh dear, tsemppii! Uskon siihen, että päästään molemmat läpi ja luotan universumiin :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Samoilla linjoilla ollaan, itsellä vaan neljä ainetta ja kaikki aika tärkeitä :D Oon kyllä ilmoittautunut parille kertauskurssille ja taidan vaan luottaa että ne toimii. Pari tuttua ainakin sai ihan hyvät arvosanat vaikka ruotsin kirjoituksiin lukeminen rajoittui maitotölkin kylkeen.
Jostain syystä naurahdin maitotölkin kyljestä lukemiselle :'D Taidan olla väsynyt.
 
Ylös Pohja