Musiikki Yritän löytää mun ihastukselle ees yhen kpop-biisin josta se tykkäis

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Tällä hetkellä oon tunkenu sille Dreamcatcheria kuunneltavaksi xD Seuraavaksi etin joitaki Stray Kidsin biisejä mitä se vois kuunnella ja sit vois joitaki vanhempien yhtyeiden biisejä ku niissä on monia joilta saattaa löytyy vähän raskaampaa musiikkia (ihastuksenihan on aivan hullu metallifani)

Sanoin sille et "Kyllä mää pakotan sut kuuntelemaan nämä (⁠ ⁠´⁠◡⁠‿⁠ゝ⁠◡⁠`⁠)" nii sen vastaus oli vaa "–_–" xDD
Mut hei se kyl kuuntelee ne valittamatta! (⁠✯⁠ᴗ⁠✯⁠)
 

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Sano sille ettei voi tuomita k-poppia ennen kuin kuuntelee jonkun Stray Kidsin (saman) biisin vähintään 20 kertaa. Monet mun kaverit on just sanoneet että aluks he eivät pidä niitten biiseistä, mutta kun kuuntelee monta kertaa niin ne alkaa rakastaa niitä :DD
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sano sille ettei voi tuomita k-poppia ennen kuin kuuntelee jonkun Stray Kidsin (saman) biisin vähintään 20 kertaa. Monet mun kaverit on just sanoneet että aluks he eivät pidä niitten biiseistä, mutta kun kuuntelee monta kertaa niin ne alkaa rakastaa niitä :DD
Haha, voit olla varma että sanonki xD
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Sano sille ettei voi tuomita k-poppia ennen kuin kuuntelee jonkun Stray Kidsin (saman) biisin vähintään 20 kertaa. Monet mun kaverit on just sanoneet että aluks he eivät pidä niitten biiseistä, mutta kun kuuntelee monta kertaa niin ne alkaa rakastaa niitä :DD
Dääm jos mun kaveri laittaa mut kuunteleen niitä joku 20 kertaa 😭😭 se on hullu fani ja en nää niissä mitään hyvää😂😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,727
Reaktioarvo
2,892
Lol pistä sille tää, yksi parhaita biisejä tai siis henkilökohtaisesti en ymmärrä miten joku voi olla tykkäämättä tästä:

Mutta joo, ehkä hän ei oo sellainen heppu jonka mieleen tuo(kaan) on. Mut like i said, en vaan itse ymmärrä sitä miten joku ei voi tykätä, esim tuosta biisistä tai kpopista yleensäkään :D hehe
 
Ylös Pohja