Autss
Meillä äiti käyttää aina hiustenleikkuukonetta ku se leikkaa iskältä ja veljeltä, että ei oo vaaraa siitä et saksilla nipsittäis korvat xD (Toki se terä siinä koneessa on terävä et siinäkin on vaaransa)
Aktiivisimmat demittäjät (eli jotka kommentoi palijon kaikkeen yms) voi kai päätellä ainaki jotenki tuolta Jäsenet-osiosta Eniten viestejä-kohdasta
Mutta siis kyllä täällä aika moni on aktiivinen, ainaki ne jotka aikasemmin oli Demissä aktiivisia