Keho 7 keinoa lievittää kuukautiskipuja

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
  1. Lisää lämpöä Kuuma kylpy tai kuumapullo alavatsan päällä saattavat tehdä ihmeitä kuukautiskivuille. ...
  2. Vältä kofeiinia. Kofeiini voi aiheuttaa kuukautisten aikana jopa lisää kramppeja. ...
  3. Kokeile yrttejä ...
  4. Nauti hieronnasta. ...
  5. Kipulääkkeet. ...
  6. Liiku. ...
  7. Venyttele joogan avulla.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Toivon että tää ei oo jonkun mielestä epäasiallista, mutta runkkaaminen on kans jees aina välillä :D
Orgasmit kuulemma lievittää menkkakipuja tän tutkimuksen mukaan. Toisaalta vähän kritisoin sitä, että tuon on rahoittanut ja järjestänyt kuukuppivalmistaja ja seksileluvalmistaja yhdessä.
Totta. Tätä teen kans aina välillä.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Toivon että tää ei oo jonkun mielestä epäasiallista, mutta runkkaaminen on kans jees aina välillä :D
Orgasmit kuulemma lievittää menkkakipuja tän tutkimuksen mukaan. Toisaalta vähän kritisoin sitä, että tuon on rahoittanut ja järjestänyt kuukuppivalmistaja ja seksileluvalmistaja yhdessä.
onhan se mahdollista
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Toivon että tää ei oo jonkun mielestä epäasiallista, mutta runkkaaminen on kans jees aina välillä :D
Orgasmit kuulemma lievittää menkkakipuja tän tutkimuksen mukaan. Toisaalta vähän kritisoin sitä, että tuon on rahoittanut ja järjestänyt kuukuppivalmistaja ja seksileluvalmistaja yhdessä.
tää auttaa itelläkin tosi paljon menkkakipuihin!
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
koen itseni oudoksi kun mulla toi lämpö ei auta ollenkaan. mulla siis niin vahvat kivut että lääkäristä sain aikoinaan reseptillä vähän voimakkaampia lääkkeitä, no ne loppu joten vedetään panadolin avulla sitten.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
koen itseni oudoksi kun mulla toi lämpö ei auta ollenkaan. mulla siis niin vahvat kivut että lääkäristä sain aikoinaan reseptillä vähän voimakkaampia lääkkeitä, no ne loppu joten vedetään panadolin avulla sitten.
kai se on jotenkin yksilöllistä mikä auttaa varsinkin parhaiten
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mulla auttaa se, että menen makaamaan seinää vasten ja laitan jalat siihen seinälle ja alan ikään kuin kävellä niillä jaloilla sitä seinää ylös alas. Harvoin tosin on niin pahoja kipuja, että mitään joutuisin tekemään.
 
Ylös Pohja