Aihe vapaa 8 faktaa ihmiskehosta, jotka ovatkin paljastuneet humpuukiksi – moneenko olet uskonut?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Ensimmäiseen ja toiseen olen joskus uskonut.

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Reaktioarvo
1,689
Oon luullut tähän päivään asti, että tuo toka (kielen eri osat maistaa eri maut) on totta D: Meillä oli 9. luokan eli viime lukuvuoden bilsassakin vielä siitä, mut oon kyllä kyseenalaistanu välillä, että voiko se pitää paikkansa. Neloseen (purkka jää suolistoon) uskoin pienenä vankasti, kun vanhemmat uskotteli sitä miulle. Äiti on myöhemmin kertonu miun kysyessä asiasta, ettei hänkään tienny sen olevan huuhaata. Ja tuohon kasiin (lämpö karkaa ekana päästä) oon kans uskonu tähän päivään saakka, sillä äiti aina nalkuttaa talvella että pitää ehdottomasti olla pipo päässä kun lämpö karkaa ekana sieltä.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Joskus lapsena uskoin vaan tuohon ihokarvajuttuun, mutta muihin en ole koskaan uskonut. Tosin kun olin lapsi niin kaikki aiukuiset hoki aina tuota purkka tukkii suoliston joten taisin uskoa siihen silloin.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Tuohon purkkajuttuun oon kerran uskonut kun joku on sanonut joskus somessa että sillä oli tullut 10 vuotta sitten nielastu purkka paskan mukana ulos.

Tuohon kielijuttuun oon kans uskonu.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
En mihinkään, paitsi ehkä hieman tohon karvojenkasvujuttuun ennen. :D Kun olin pieni, äiti sanoi musta tulevan kuin ihmisapina, jos leikkaan mun käsikarvat saksilla. 🐒

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Mulle äiti uskotteli joskus tota et ei saa syönnin jäläkee mennä uimaan ku voi tulla niitä kramppeja et pittää oottaa tunti tai kaks. En kyllä koskaan uskonu :D

Ylös Pohja