Ihastuminen -_- Mitä kakkaa mä fantasioin yhestä meidän luokkalaisesta viime yönä...

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tän lisäks meillä on ens viikolla koulussa ekat bileet, niin ehdin jo eilen haaveilla tän kyseisen luokkalaisen lähentelevän mua tulevissa bileissä huppelissa... 🤐
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Et oo ainut
T: Samassa veneessä ollaan
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Sitä käy kaikille D: Älä huoli
Et oo ainut
T: Samassa veneessä ollaan
Aa, kiva kuulla. :'D Tuntuu hassulta kuulla, että tämmönen olis normaalia, kun tulee monesti aateltua, että olisin joku vainoaja tai jotain. En mä tän tyypin kaa oo puhunut kun tyylii pari kertaa, en tuijota häntä tai yritä väkisin naureskella hänen sanomisilleen. Kyl mä joskus koulun Insta-sivuista yritin ettii sen mahdollista käyttäjätiliä. En siis jonkin sortin kuumotuksen vallassa pystynyt suoraan ettii sen käyttistä sen nimellään. Samalla kun yritin ettii hassulla tavalla sen käyttistä, niin kuumottelin sikana, että siel sen käyttikses lukis sen olevan varattu. xD

Ja kyl oon nykyään löytänyt sen Ig-tilin. Ja ei, ei siellä lue sen olevan varattu.
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Ei hätää, tuollaista sattuu :D
Ei oo ihan sama tilanne, mutta mä näin viime yönä unta että seurustelin erittäin hyvän ystäväni kanssa ಠ_ಠ Huuto-oksennusta D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Ei hätää, tuollaista sattuu :D
Ei oo ihan sama tilanne, mutta mä näin viime yönä unta että seurustelin erittäin hyvän ystäväni kanssa ಠ_ಠ Huuto-oksennusta D:
Mooood oon nähny monta kertaa unta frendeistäni ja sit oon aina sillee mitä vittua en oo ees ihastunu :DDDD silti nään sellaista unta niinku olisin :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ei hätää, tuollaista sattuu :D
Ei oo ihan sama tilanne, mutta mä näin viime yönä unta että seurustelin erittäin hyvän ystäväni kanssa ಠ_ಠ Huuto-oksennusta D:
Mooood oon nähny monta kertaa unta frendeistäni ja sit oon aina sillee mitä vittua en oo ees ihastunu :DDDD silti nään sellaista unta niinku olisin :D
Kerran näin lukiossa unta, et meidän koulun matikan maikka pussas mua. Anto siis mulle onnenpusun huulille, kun mun piti tehdä jotain tärkeetä tehtävää. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Prkl kun koko viikonlopun haaveilin tästä mun luokkalaisesta typeriä asioita! :D Oli vieläpä noloo tulla takaisin tänään koululle, kun se tyyppi oli siellä. Ujostuttaa kattoo häneen päin, ja oli todellakin pakko mun sanoo sille koko luokan kuullen yks vitsi. :D

Haluan vaan, että pystyisin hillitsee odotuksiani ja ulkoista olemustani. -_-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,964
Reaktioarvo
2,893
Kerran näin lukiossa unta, et meidän koulun matikan maikka pussas mua. Anto siis mulle onnenpusun huulille, kun mun piti tehdä jotain tärkeetä tehtävää. :D
Hahhh :D no mulle tommonen ei kuulosta yhtään oudolta koska mulla on ollu niin paljon opeihastuksia ja oon nähny niist vaikka kuinka paljon unia et.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Itse näin pari yötä taakse päin unta että mulla oli juttua erään opettajani kanssa. Ja tää ope on noin 60v. Enkä ollenkaan ole ihastunut siihen opeen.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Ei hätää, tuollaista sattuu :D
Ei oo ihan sama tilanne, mutta mä näin viime yönä unta että seurustelin erittäin hyvän ystäväni kanssa ಠ_ಠ Huuto-oksennusta D:
Ite oon nähäny unta et oon harrastanu seksii yhen jätkän kanssa joka on täys kusipää ja seksisti ja rasisti ja ties mitä kaikkea ja jota mää vihhaan ja joka vihhaa mua :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Huh, millanen outojen unien keskustelu tästä tuli. :D Mut joo jos itse keskustelun pääaiheessa ollaan, niin oon alkanut menettää hieman toivoo tähän tyyppiin. Ei siis hän näytä olevan musta kiinnostunut, mut ei hän minua (luultavasti :'D) vihaa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ja siis näin kyl tos viime yön unta, et me pidettiin toisiimme käsistä ja valitin jatkuvasti, kun se puristi mua liikaa käsistä. :D
 
Ylös Pohja