Mielenterveys Ahdistus

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
29
Mua ahdistaa nykyään tosi paljon kaikki. Mulla on myös tosi paljon itsetunto-ongelmia ja masentuneisuutta. On alkanu myös olee vähän semmosta että makoilen kaikki päivät vaan sängyssä koska en jaksa/halua tehdä mitään. Koulunkäyntiin tämä ei ole suuremmin vaikuttanut tai mitään, hoidan kyllä pakolliset jutut ihan normaalisti kotona sun muualla. Itken myös aika paljon nykyään mutta no se on jatkunu jo pidempään.

Muuten btw täs mietin et jos teitä ahdistaa niin tuntuuko se teilläkin silleen ns vastassa/rinnassa sillee tosi ahdistavasti eikä se lopu?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,599
Reaktioarvo
6,503
Mulla ahistus tuntuu just silleen et rinnassa on sellainen ahistava tunne.
Pahimmillaan mää oon tärissy ja tuntenu tukehtuvani ja on ollu yhtäaikaa sellasta ihan ku mua revittäs joka puolelle ja sit kuitenki kaikki puristus kasaan ja murskais mut
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mulla ahdistus tuntuu just rinnassa sellaseena ahdistavana tunteena. Sit jos ahdistaa paljon niin helposti mua alkaa myös oksettaa ja joskus on tuntunu kans et kuristun. D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,149
Reaktioarvo
2,899
En tiiä mutta jos mulla on tosi paha ahdistus niin tulee tarve pistää kaikki paskaks. Tollasia tosin tulee varmaa jopa harvemmin ku kerran kuussa. Ja en siis kyllä oo hajottanut mitään kun ehkä kerran vuonna 2015 ja siinäkin oven lasi hajos vahingossa ku juoksin sitä päin. Ei siis ollut tarkotus rikkoa sitä, pelkästään juosta koska mun piti saada se ahistusenergia pois kropasta. Hyvin usein siis ahistuessa kroppaan kerääntyy energiaa jota on vaikea purkaa mihinkään. Joskus se tunne on erityisen hankala ja silloin juuri tulee tarve rikkoa paikkoja. Joskus se saattaa mennä pelkällä kävelylenkillä ohi, kun pääsee kävelemään nopeesti niin energia kuluu siinä
 
Ylös Pohja