Mielenterveys Aika helvetin paha olo

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,499
Reaktioarvo
2,893
Mikä vittu nyt taas on. En pysty nukkumaan, oon nukkunut viime yönä joku vitun 4h, heräsin joskus kolmen aikoihin tai jotain. Täs ei oo vittu mitään järkee. Mul on pää ihan sekasin enkä tiedä miks. Koko ajan on vaa nii paha olo henkisesti enkä tiedä miks. Mä en tajuu enää mitään. Oon yrittänyt nukkuu mut en taida saada enää unta. Haluisin yrittää vielki mut en tiiä, on nii paha olo, en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,499
Reaktioarvo
2,893
Kai mul on muutenki joku keskittymisongelma ku mul on aina tää sama että en pysty lukee ees omaa tekstiini nii et tajuisin siit jotai. Ja sillonki ku kirjotan ni kirjotan jotai mitä sattuu ku en osaa keskittyy. Mun aivois on oikeesti jotai vikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,499
Reaktioarvo
2,893
Miten tää on yhtäkkiä menny pahemmaks. Koko ajan jotain paniikkioireita tai vastaavaa. Kaikki tuntuu epätodelliselta. Elämä hajoo käsiin paitsi se ei koskaan edes ollukaa kunnossa, eikä ees todellista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,499
Reaktioarvo
2,893
Mut en pysty ajattelemaan tätä nyt. Kohta se menee taas ohi ja pystyn olla. Ainakin... Ehkä. En oo kyl varma. Mut ei ihme etten pysty nukkuu ku oon koko ajan täydes paniikissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,499
Reaktioarvo
2,893
Onneksi on sentään musiikki, mm. Dragonforce.

Btw:
"One primary difference is that people with TOCD don’t have a longstanding history of questioning their gender identity. Instead, they often report that the fear was triggered suddenly and in response to a specific event, such as James seeing the old photo in the example above." Tää tocd kuulostaa ihan mult, tosin... Mä oon kyl aiemminkin kyseenalaistanu sukupuolta mutta ei läheskään tässä mittakaavassa. Onneks nyt oon taas antanu asian vähän olla. Mieli rauhottuu heti siit ku saa jotai varmuutta asioihin. Seki et saan jatkuvasti tost aseksuaalisuus testistä "strong indication of asexuality" rauhoittaa mun mielt koska luulen et se kertoo et oon jonkin sortin aseksuaali vaikka en ehkä täysin mut silti aseksuaali. Ja muutenki tuntuu nyt et oon varsinkin tässä viime aikoina aatellu että hitto vie en halua koskaan seksiä, enkä lapsiakaan. Tavallaan ois helpompaa olla täysin aseksuaali, ainakin mä tavallaa toivoisin että mul ei koskaan enää heräis ees lievästi mitkään seksuaaliset fiilikset. En vaa jaksa sitä. Se ei oo loppujen lopuksi mun juttu eikä siitä tunteesta aiheudu muuta ku ahistusta ja ongelmia. Mä en vaan halua panna ketään (tavallaan) eikä se johdu pelkästään pelosta vaan mua ei kiinnosta ja mul ei oo aikaa sellasee turhuuteen. Vaikka mulla joskus onkin fiiliksiä ni oon mainly sex-repulsed ja koko homma vaan oksettaa. En mä tiedä onko mulla hitto jotain traumoja vai miks se oksettaa niin kovasti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,499
Reaktioarvo
2,893
Oof tajusin et näköjään ulkona istuminen auttaa. Ens kerralla koitan muistaa et ulkona istuminen saattaa auttaa D:
 
Ylös Pohja