Ajattelin tilata kesäksi tälläisen uima-asun, mielipiteitä:

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Tuo sopisi sen kissanhäntähuivin kanssa mainiosti. Olisit oikea trendikissa, mutta minusta siinä kyllä pitäisi olla viekä Hello-kittyn kuva luomaan ekstraa charmikkuutta ja tyylikkyyttä
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tuleeko toi sun kisalle, vai oletko kissa? Mut no jaa, tilaa ihmeessä. Kivan näköinen on. ^_^
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Minulle tietty!


Vaihda tausta valkoiseksi niin ei ole..
Aa, kiva. :D Tekis mieli tilata toi mun vanhempien kissoille, mut ei se tykkää märästä. Tosin se on todennäköisesti puoliks sfinx, ja sfinxejä kuuluis säännöllisesti pestä. :D Meillä ei siis näin tehdä, mut välillä sen rähmiä putsataan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,988
Reaktioarvo
8,478
Aa, kiva. :D Tekis mieli tilata toi mun vanhempien kissoille, mut ei se tykkää märästä. Tosin se on todennäköisesti puoliks sfinx, ja sfinxejä kuuluis säännöllisesti pestä. :D Meillä ei siis näin tehdä, mut välillä sen rähmiä putsataan.
Kyllä kissu uiskentelee, kunhan huoneen lämpötila on tarpeeksi korkea. Kissa menettää lämmöneristyskykynsä ja siksi välttelee kastumista, mutta tarpeeksi lämpimässä polskii iloisesti..

Hah hah, huumoriveikkonen :D
Olen tunnettu vitseistäni..
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,988
Reaktioarvo
8,478
Kyllä olen. Olin viime kesänä mökillä tuntemattomien (no isäntäparin tunsin ja ystäväni), ja siellä kun tuli ilmi että olen demittäjä niin varsinkin naiset olivat, että olen legendaarinen läpänheittäjä ja ihmiset yhä linkkailevat vitsejäni toisilleen, koska Skeletor REX.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kyllä olen. Olin viime kesänä mökillä tuntemattomien (no isäntäparin tunsin ja ystäväni), ja siellä kun tuli ilmi että olen demittäjä niin varsinkin naiset olivat, että olen legendaarinen läpänheittäjä ja ihmiset yhä linkkailevat vitsejäni toisilleen, koska Skeletor REX.
Uskottava kertomus, mutta liekö totta laisinkaan, vai puijaatkos nyt meitä hyväuskoisia?
 
Ylös Pohja