Aihe vapaa Ansaitsetko lahjoja tämän testin perusteella?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tässä mun tulos:

Nokkahuilu, laulava nukke – tai tietosanakirja?

Kyllä – juuri sinun paketistasi paljastuu se karmea nokkahuilu tai Frozen-teemainen, laulaa loilottava nukke!

Jakelet usein kuin huomaamattasi neuvoja, ja sinulla on sananen sanottavana kaikesta. Saatat aivan alitajuisesti vaikuttaa siltä, että tiedät aina kaiken paremmin! Siksi ainakin lapsesi saa juuri sen lahjan, jota vähiten toivot hänen saavan, koska sukulaisesi haluaa näyttää sinulle kaapin paikan.

Sittenkin väärä tulos? Jos tuntuu, ettei tämä lahja uponnut, kokeile tehdä testi uudelleen!

 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

Sukat ja suklaarasia, jälleen kerran​

Olet vaatimaton ja tyydyt yleensä vähään, mutta hienotunteisuutesi mukana seuraa ongelma: kyllä, sinua on aivan mah-do-ton lukea! Kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä haluat lahjaksi.
Vastaat usein "ihan sama" etkä oikein osaa kertoa, mitä haluaisit. Saat siis sukat ja suklaata – siis lahjan, joka sopii jokaiselle.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692

Sukat ja suklaarasia, jälleen kerran​

Olet vaatimaton ja tyydyt yleensä vähään, mutta hienotunteisuutesi mukana seuraa ongelma: kyllä, sinua on aivan mah-do-ton lukea! Kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä haluat lahjaksi.
Vastaat usein "ihan sama" etkä oikein osaa kertoa, mitä haluaisit. Saat siis sukat ja suklaata – siis lahjan, joka sopii jokaiselle.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Sukat ja suklaarasia, jälleen kerran

Olet vaatimaton ja tyydyt yleensä vähään, mutta hienotunteisuutesi mukana seuraa ongelma: kyllä, sinua on aivan mah-do-ton lukea! Kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä haluat lahjaksi.

Vastaat usein "ihan sama" etkä oikein osaa kertoa, mitä haluaisit. Saat siis sukat ja suklaata – siis lahjan, joka sopii jokaiselle.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Tässä mun tulos:

Nokkahuilu, laulava nukke – tai tietosanakirja?

Kyllä – juuri sinun paketistasi paljastuu se karmea nokkahuilu tai Frozen-teemainen, laulaa loilottava nukke!

Jakelet usein kuin huomaamattasi neuvoja, ja sinulla on sananen sanottavana kaikesta. Saatat aivan alitajuisesti vaikuttaa siltä, että tiedät aina kaiken paremmin! Siksi ainakin lapsesi saa juuri sen lahjan, jota vähiten toivot hänen saavan, koska sukulaisesi haluaa näyttää sinulle kaapin paikan.

Sittenkin väärä tulos? Jos tuntuu, ettei tämä lahja uponnut, kokeile tehdä testi uudelleen!

Tuskin saan mitään tbh :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
sukat ja suklaarasia tul mullekin D: yleens kyl osaan sanoa, mitä haluun lahjaksi ja sen saan - eli lahjakortteja ja suklaata, lol
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
"Kippo siitä sarjasta, jota oikeasti vihaat

Muistatko, kun kerran vuonna 1999 erehdyit kehumaan tätisi antamaa vaasia ihanaksi? Ei olisi kannattanut.

Olet hienotunteinen etkä halua loukata ketään, joten sinulla on tapana kiitellä myös niistä lahjoista, joita et oikeastaan edes halua. Olet toki hyvin kohtelias, mutta samalla varmistat sen, että seuraavanakin vuonna pakeista paljastuu muki sarjasta, jota et oikeasti halua edes keräillä."

Snif snif
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mäkin sain sukat ja suklaarasian. Ihan mielelläni mä kyllä semmosen lahjan ottaisin, ei siinä mitään. Osaan mä silti kyllä aina sanoa, mitä mä haluan.
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Sukat ja suklaarasia, jälleen kerran
Olet vaatimaton ja tyydyt yleensä vähään, mutta hienotunteisuutesi mukana seuraa ongelma: kyllä, sinua on aivan mah-do-ton lukea! Kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä haluat lahjaksi.

Vastaat usein "ihan sama" etkä oikein osaa kertoa, mitä haluaisit. Saat siis sukat ja suklaata – siis lahjan, joka sopii jokaiselle.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461

Sukat ja suklaarasia, jälleen kerran​

Olet vaatimaton ja tyydyt yleensä vähään, mutta hienotunteisuutesi mukana seuraa ongelma: kyllä, sinua on aivan mah-do-ton lukea! Kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä haluat lahjaksi.
Vastaat usein "ihan sama" etkä oikein osaa kertoa, mitä haluaisit. Saat siis sukat ja suklaata – siis lahjan, joka sopii jokaiselle.
Mulla oli toi sama
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569

Kippo siitä sarjasta, jota oikeasti vihaat​

Muistatko, kun kerran vuonna 1999 erehdyit kehumaan tätisi antamaa vaasia ihanaksi? Ei olisi kannattanut.
Olet hienotunteinen etkä halua loukata ketään, joten sinulla on tapana kiitellä myös niistä lahjoista, joita et oikeastaan edes halua. Olet toki hyvin kohtelias, mutta samalla varmistat sen, että seuraavanakin vuonna pakeista paljastuu muki sarjasta, jota et oikeasti halua edes keräillä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ää, mites mä sain niin negatiivisen vastauksen kysymyksestä, vaikka testissä vastasin kiltisti? D; Esim. siinä villasukkakysymyksessä vastasin olevani iloinen sukista, sillä sellaiset ovat tarpeen. Ja itse asiassa olisinkin iloinen, jos tänä jouluna saisin villasukkia, olkoon ne rumanvärisiä possukuvioita.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Sukat ja suklaarasia, jälleen kerran

Olet vaatimaton ja tyydyt yleensä vähään, mutta hienotunteisuutesi mukana seuraa ongelma: kyllä, sinua on aivan mah-do-ton lukea! Kukaan ei oikeastaan tiedä, mitä haluat lahjaksi.

Vastaat usein "ihan sama" etkä oikein osaa kertoa, mitä haluaisit. Saat siis sukat ja suklaata – siis lahjan, joka sopii jokaiselle.

Sittenkin väärä tulos? Jos tuntuu, ettei tämä lahja uponnut, kokeile tehdä testi uudelleen!


eipä yllättänyt sinällään

 
Ylös Pohja