Apua, jotain kamalaa on tapahtunut

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Olin siis etä tunnilla, päätin leipoa samalla ittelleni omena piirakan kun piti vain kuunnella, ja mulla oli jossain välissä mennyt kamera ja mikki päälle (D:), niin noin 5min kaikki siel tunnilla sai ihailla mua hyräilemässä, lyhyessä topissa, vaivaamassa taikinaa kunnes opettaja poistaa mut sieltä. Tajusin virheeni vasta kun kaveri lähetti siitä videon mulle.... D::::::::::::

Taidan vaihtaa koulua... :S
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Oi joi! :c

En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta et ole ainoa, jolle on käynyt jotain vastaavaa. Opettajatkin ovat somessa huomautelleet "taustalla vilahtavista kalsari-isistä" sun muista.

Ja kuten @Kerberos sanoi, niin asia unohtuu nopeasti, koska uusia mokia sattuu. Sinulle itsellesi tuo tilanne on se "pahin", mutta ei se ole ollenkaan niin tunnepitoinen tai vakava muille ihmisille, vaikka joku satunnaisesti asiasta kuittailisikin.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Oi joi! :c

En tiedä lohduttaako tämä yhtään, mutta et ole ainoa, jolle on käynyt jotain vastaavaa. Opettajatkin ovat somessa huomautelleet "taustalla vilahtavista kalsari-isistä" sun muista.

Ja kuten @Kerberos sanoi, niin asia unohtuu nopeasti, koska uusia mokia sattuu. Sinulle itsellesi tuo tilanne on se "pahin", mutta ei se ole ollenkaan niin tunnepitoinen tai vakava muille ihmisille, vaikka joku satunnaisesti asiasta kuittailisikin.
hetkeksi jo unohdin mitä kävi noin kuukaus sitten, iskäni tuli just kotiin kun alotin kokeen tekemisen jossa oli pakko olla kamera ja mikki päällä niin se alko puhuu mulle kaikkee ja tuli kameraan kattoo mitä teen :D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ah, uskon että ahdistaa :D mutta kannattaa vaan kohauttaa olkia ja ajatella että ei se mitään haittaa. Koska ei se oikeasti haittaa. Jos joku siitä rupeaa jotenki ilkeästi kuittailemaan niin on kyl ihan turhaa koska kaikki mokailee joskus. Oikeastaan moka on vähän tyhmä käsite koska se kuulostaa siltä että olis tehnyt jotain väärin vaikka oikeastihan tuossakaan ei oo mitään väärää eikä kamalaa tapahtunut.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Toi on mun pahin pelko. Mut kyl ne sen unohtaa :D Oon todistanu sellaisen tilanteen, missä oppilas kiroilee ja raivoaa opettajan antamille tehtäville mikki auki. Opettaja ei sanonu mitään ja vasta 10 min päästä jotkut huomautti että sillä on ollu mikki päällä koko ajan. :D
 
Ylös Pohja