Yukiyafani95
🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
- Reaktioarvo
- 557
Ainakin se Haluun olla yksin biisi soi liikaa
Ootko samaa mieltä vai eri mieltä?
Aika monet naisartistien biisit.
No mitä niitä nyt on, sanni, ellinoora...aina kun menee kauppaan tai ostoskeskukseen niin nuo pyörähtää käyntiin. Sellaista tasapaksua.esimerkiks
Behmiä soi ihan hemmetisti niillä radiokanavilla mitä meillä autossa kuulee. Tossa jokin aika sitten olin hieman pidemmällä automatkalla ja sen kahdeksan tunnin aikana laskin että hänen kappaleitaan kuuli noin tunnin välein.
tämä sitten niihin hyviin biiseihin törmää jossain muualla jos törmääToi on kyl oikeesti tosi rasittavaa, vois välillä soittaa jotain muutakin ku aina niitä "uusimpia ja suosituimpia" lmao mitään tuntemattomia biisejä ei ikinä kuule radiosta ja se on vähän ärsyttävää
Se ja Frida ja Tivolit ja sitten joku neljäs soi jatkuvasti.Hei rakas biisikö?
tämä!! etenki se behmin "lupaan" on soinu tässä viimeaikoina hirveesti D: joo ihan hyvä artisti mutta come on, voisko välillä tulla jotain muutakinBehmiä soi ihan hemmetisti niillä radiokanavilla mitä meillä autossa kuulee. Tossa jokin aika sitten olin hieman pidemmällä automatkalla ja sen kahdeksan tunnin aikana laskin että hänen kappaleitaan kuuli noin tunnin välein.
Joo tää tulee ihan liian usein. Joka toinen kerta kun avaan radion niin tule mä oon aavikko ja sinä olet puu~.lauri tähkän "aavikko". ei mikään paras biisi.
Näinpä. :PToi on kyl oikeesti tosi rasittavaa, vois välillä soittaa jotain muutakin ku aina niitä "uusimpia ja suosituimpia" lmao mitään tuntemattomia biisejä ei ikinä kuule radiosta ja se on vähän ärsyttävää
Vesalaa tarkoitat?en edes kuuntele paljon, mut tuntuu, et se kysy kysy kysy mua ulos vai mikä onkaan soi koko ajan :/
Se kai se on.Vesalaa tarkoitat?
Ainakin se Haluun olla yksin biisi soi liikaa