Musiikki Biisien keräily & en osaa tehdä enää tunnin kestäviä soittolistoja

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Jos teen jotain tiettyä tyylilajia edustavan soittolistan niin musta tulee biisikeräilijä kun etsin kaikkia hyviä biisejä muilta soittolistoilta ja kappaleradioista. Monesti soittolistani kestää sen yli 10 h jos innostun joistain musiikkityyleistä. Ja mulla on jokaiselle tyylilajille oma lista ja joissakin on sekaisin kaikkea. Muita joilla on tämmöstä taipumusta?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,056
Reaktioarvo
2,893
Noo emmä tiiä osa mun listoista kestää yli 30h ja osa alle tunnin.... Suurin osa mun listoista on about mun ihastuksiin liittyviä biisejä (jokaiselle oma lista, tietty) mut on mul jotain muitakin siellä. tosin millekään tyylilajille ei oo omaa listaa muistaakseni, enemmänkin just teeman mukaan eli esim. Ihastuksiin liittyvät biisit omissa listoissaan ja sitten esim yks lista uskonnollisille biiseille (tosin sielläkin taitaa olla kyllä vähän muutakin myös).
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Haha biisien keräily. Olipa jännästi sanottu. Taidan käyttää iteki tota
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Haha biisien keräily. Olipa jännästi sanottu. Taidan käyttää iteki tota
Jotkut kerää postimerkkejä, jotkut kiviä ja pullonkorkkeja, Minkelii kerää biisejä. Keräily on hauskaa.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,887
Reaktioarvo
1,407
Joo, mulla on yks lista jossa on vähän kaikkea, sitten tietyn vuosikymmenen mukaan, sitten on esimerkiksi metallille oma lista, jazzille oma lista jne.
 
Ylös Pohja