Demi discord

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Kaapo fan club. Täs on sinne linkkiä jos haluut liittyä. Se ei kyl oo enää hirveen aktiivinen
Jep. Se oli kunnolla aktiivinen ehkä n. puol vuotta perustamisen jälkeen, mutta nyt siellä on ollut melko hiljaista viimesen vuoden/puolen vuoden ajan.
Mutta liity vaan, jos haluat!
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Kebabrulla käski kaikkien, tällä sivulla käyvien poistua. Se on tarkka siitä kuka sinne liittyy.
Mä en ihan usko, että se olis sanonut että kaikki täl sivulla käyvien pitäis poistua, niin eipä nyt aloteta tätä taas. Voin poistaa ton jakolinkin ihan suosiolla.

Jos oot satavarma että noin olis sanottu, niin pystytkö ettimään mulle ton viestin? Mä en ite löydä mitään. Laita se vaikka yksityisviestinä mulle.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mä en ihan usko, että se olis sanonut että kaikki täl sivulla käyvien pitäis poistua, niin eipä nyt aloteta tätä taas. Voin poistaa ton jakolinkin ihan suosiolla.

Jos oot satavarma että noin olis sanottu, niin pystytkö ettimään mulle ton viestin? Mä en ite löydä mitään. Laita se vaikka yksityisviestinä mulle.
On mahdollista, siinä menee hetki.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Mä en ihan usko, että se olis sanonut että kaikki täl sivulla käyvien pitäis poistua, niin eipä nyt aloteta tätä taas. Voin poistaa ton jakolinkin ihan suosiolla.

Jos oot satavarma että noin olis sanottu, niin pystytkö ettimään mulle ton viestin? Mä en ite löydä mitään. Laita se vaikka yksityisviestinä mulle.
iemel — 09.04.2021
@varasijalaiset poistakaa ittenne, en halua skelen perseennuolijoita tänne
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,495
Se on Kebabrullan ja Skeletorin välinen asia.
Itsehän en ole antanut pienintäkään huomiota sille täällä, Demissä vaan ihmetytti se asiaton käytös minua kohtaan niin pitäkööt hupinsa, jos kokevat sen tarpeelliseksi vuosien jälkeenkin ulista jostain. Ehkä ne saa tyhjään elämäänsä jotain täytettä, mutta suosittelisin yhä ***** ja *****.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
no nyt voin kyllä yhtyä tuohon huutisteluun... oon kyllä tiennyt että sillä servulla ja varasijalla on ollut jotain kärhämää mutta en ajatellut että näin järjetöntä
lapsellisempaa toimintaa eräillä kuin meikäläisellä 4 ensimmäisen ikävuoden aikana! mistä joku pahoittaa mielensä noin pahasti?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,495
muistini pätkii enkä ole käynyt täällä silloin…
Vai niin..
Kuitenkin kertoo enemmän kyseisten ihmisten harhoista ja huonosta itsetunnosta, kun ei pystytä myöntämään että niin dömi kuin tuo discordkin hiljentynyt saman rinkirunkun käyttöön siksi, että ovat niin toksista porukkaa. Helpompi huutaa Skeletor-salaliittoa ja sen (keksittyjä) metkuja.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Vai niin..
Kuitenkin kertoo enemmän kyseisten ihmisten harhoista ja huonosta itsetunnosta, kun ei pystytä myöntämään että niin dömi kuin tuo discordkin hiljentynyt saman rinkirunkun käyttöön siksi, että ovat niin toksista porukkaa. Helpompi huutaa Skeletor-salaliittoa ja sen (keksittyjä) metkuja.
nojuu niinhän se on. mikään ei oo ikuista eikä varsinkaan huonossa ilmapiirissä. mielenkiintoista olisi tietää mitäköhän juttuja siellä on parhaimpina päivinä juteltu :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,495
nojuu niinhän se on. mikään ei oo ikuista eikä varsinkaan huonossa ilmapiirissä. mielenkiintoista olisi tietää mitäköhän juttuja siellä on parhaimpina päivinä juteltu :D
Onhan niitä, että olen taposta istunut vankilassa ja muuta sellaista. Hankkisin ammattiapua, jos alkaisin uskomaan itse keksittyihin valheisiini.
 
Ylös Pohja