Mielenterveys En jaksa itteeni

Papupata

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
4
Reaktioarvo
3
Muutettiin etäkoulun aikana toiselle puolelle kaupunkia ja nyt sitte pitäis ruveta heräämäänn tunnin aikasemmin ja menee kouluun bussilla. En mä siihen vittu pysty.. Ennen nousin sängystä 20min ennen ensimmäistä tuntia, koska asuttiin ihan koulun vieressä. Ja mua ahdistaa tavallinen kaupassa käyntikin.
Miten mun olis tarkoitus mennä bussilla joka aamu ja iltapäivä 5x viikossa kahden kuukauden ajan? Kuulostaa aivan naurettavalta ittellekkin kun luen tätä, mutta mä en siis pysty siihen. Mä tiedän, että huomen aamuna mä joko a. Lintsaan tai b. menen aamulla bussilla ja saan ahdistus tai paniikkikohtauksen ja bussin sijaan varmaan kävelen koulun jälkeen takas kotiin.

Miksi vitussa elämä ei voi joskus olla ahdistus vapaata? Jos oon lähikoulussa iskee sosiaalisten tilanteiden kammo ja jos taas etäkoulussa niin ahdistunkin kaikesta muusta.

A h D I s t a a a a
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
:( Saatko mitään apua tuohon ahdistukseen, oletko kertonut siitä kotona ja/tai koulussa? Ja et kuulosta naurettavalta, ymmärrettäväähän se on että muutokset (tai ihan mikä vaan) voivat ahdistaa. Tsemppiä.
 
Ylös Pohja