Mielenterveys En muistanutkaan et mun araknofobia on näin paha (lue omalla vastuullasi jos pelkäät hämähäkkejä)

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olin äsken menossa vessaan ja siellä oli lukki niin säikähdin sitä niin paljon että jähmetyin ensin paikalleni ja vaihdoin vessaa koska en pystynyt olemaan siellä sen lukin takia. Nyt en pysty keskittymään tunnilla ollenkaan kyseisen elukan takia.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
714
Reaktioarvo
823
Mulla menee kans koko elämä sekaisin jos näen hämähäkin tai ötökän jossain, keho rupee kutisemaan ku mielikuvitusötökät juoksee iholla.

Ainoa poikkeus on meidän hämähäkki, se ei jostain syystä pelota D: muutenkaan lemmikkiötökät ei oo niin pahoja, torakoita ja okapiruja oon pystyny pitelemään ilman paniikkia jos joku on mulle käteen semmosen työntäny mutta ite en uskalla koskea.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Pikkusiskoni on samanlainen, aina huutista sille kun viime kesänä toi ostoksiani sisälle niin sanoin että täällä saattaa olla kaksi (2) hämähäkkiä niin lähti h*ppulat vinkuen karkuun kämpästä.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pikkusiskoni on samanlainen, aina huutista sille kun viime kesänä toi ostoksiani sisälle niin sanoin että täällä saattaa olla kaksi (2) hämähäkkiä niin lähti h*ppulat vinkuen karkuun kämpästä.
Pelottaa vähän se jos esim. banaanista yhtäkkiä mönkii hämähäkki. En koskis banaaneihin pitkällä tikullakaan enää sen jälkeen.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
joo mulla on tuo hämähäkki pelko aika suuri, siis vihaan niitä ylikaiken.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
joo mulla on tuo hämähäkki pelko aika suuri, siis vihaan niitä ylikaiken.
Tuskin vihaat, vaan pelkäät niin vahvasti. Hämähäkkien pelko on geneettistä ihmisille, kuten korkean paikan pelko tai lahjakkuus musiikissa.
 
Ylös Pohja