Mielenterveys En tiiä pitäiskö mun menä päivystykseen vai ei näiden ajatusten takia

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Mulla on itsetuhosia ajatuksia ja olisin luultavasti sunnuntaina tappanu itteni ellei mun kaveri olis perjantaina itkeny puhelimessa ja pyytäny etten koskaan jätä sitä. Äidillekin oon kertonu, mut se nähtävästi haluu vaan, et menisin normaalisti kouluun huomenna. Jotenkin musta tuntuu etten voi vaan vielä tarpeeks huonosti ja haluisin voida vielä huonommin. Tosi tervettä, tiiän.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Toivottavasti kuuntelet jatkossaki sun kaveria.
Nää voit jo aivan liian huonosti. Pienimmästäkin ahistuksesta kuuluis jo saaha apua. Yritä työntää se ajatus pois et sun pittäis olla "vielä huonompi"
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,992
Reaktioarvo
8,480
Kannattaa mennä, noissa tilanteissa voi jo soittaa hätäkeskukseen ja kysyä sieltä mielipidettä.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Olisi tärkeää saada mahdollisimman aikaisin apua, jotta tilanne ei pääsisi siihen pahimpaan pisteeseen. Siksi ajatus siitä, ettei ansaitse apua tai että pitäisi voida vielä huonommin on todella huono asia. D: Kehottaisin lähtemään päivystykseen, sillä näytät voivan todella huonosti. Apu on tärkeää. D: Voimia sinne! ❤️
 
Ylös Pohja