Joiden jälkeen mulle tulee vähän semmonen hutera ja hatara olo että voisko tässä nyt kuitenkin sitten olla jotakin meneillään kun aika vitun omituisia sattumia tai niiku osuu kaikki kyl just niinku kohdalleen ni arvaa vituttaako ihan vitusti
Varsinkin kun heräsin nii just sillo tuntu jotenkin niin selkeeltä et eiköhän se jotain kuitenkin tarkota ku aika paha sattuma mut
Ei vittu
Ku kiellän ja kiellän vaa koko ajan koska en haluu olla idiootti mut mun on pakko myöntää se et toi kaikki vaikuttaa tosi oudolta mut miks tää tapahtuu vaa mulle
Kaikista eniten vituttaa se käärijäs friend juttu yhdistettynä siihen kansalaisuusjuttujen aikaan tapahtuneeseen hommaan vituttaa niin paljon että alan kohta itkee ihan suoraan sanottuna
Ja se on ihan selkee muisto kun ajattelin jotain jeren tyylii jtn kaveriporukkaa sit mietin et okei.. jotai sen koulufrendei jotka ois ollu samas koulus esim sen kaa? Siis tuli vaa mielee kaikkee tollasta. Sit olin sillee miks mä ikinä olisin jonku sellasen kaa.
Arvaa kuinka vituttaa tää vitun vittumainen vitun ... Juttu :D
Mut jos nää kaikki tapahtuneet asiat siirretään syrjään niin eipä loogisesti ajateltuna vaikuta kovinkaan järkevältä ja loogiselta ajatukselta että mä ny yhtäkkiä esim jonku joostin tai noide muidenkaa luo päätyisin sillee niiku ihan... Että koskaan edes tunnettais.
Mut fr toi oli sellane ei niin vahva tunne sillon se jere juttu. Se oli tunne mut ei se iskeny silleen hullulla voimalla vaa se oli semmonen hennompi tunne et voisko olla näi
Mut sit ihmettelinkin tai niiku arvuuttelin siinä et mitä ihmettä miten niin jeren frendi??? Ehä mä ees tunne ketää jeren frendejä 😂😂😂😂😂 oli vaa nii vitu randomi ku voi olla
Siks aattelin ettei se vittu tarkota varmaan taas yhtään mitään