Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Kiirettä pitää jos meinaat kaikkien noiden kolmen kanssa ehtiä olemaan edes hetken
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Minä vihaan vihjeitä

Ajatella et joku lapsena tapahtunu juttu voi vaivata vieläkin tällee et oikeesti uskot siihen???????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Mutta edelleenkään se ei tapahdu vaan on vain haaveilua, me tiedetään se kaikki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Oikeen kunnon haaveilubiisi 😃

Mut oon kuunnellu tota vuosikausia jo muutenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Rip Do Not Want GIF by nog
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Pahinta ei ehkä oo ees se paniikki

Vaan se kuinka tyhmältä musta tuntuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Ei se paniikkikaan oo kivaa mut on vielä pahempaa olla näin tyhmä ja nolo että uskoo edes himpun verran
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Vähiten kestän sitä häpeää mut paniikki tulee heti toisena

Tai ehkä paniikki on sittenkin pahempaa

En tiedä molemmat on hirveitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
1. Häpeä on jotain niin syvää ja hirveää kun viitsii edes vähänkin alkaa uskomaan johonkin tollaseen, silleen myönnä nyt vaan että sitä ei tapahdu ja toivo vaan pääseväs jonain päivänä yli sitten

2. Paniikki on myös kamalaa sitten kun alkaa se kieriskely siinä pelossa että "ei koskaan.. ei koskaan.. en koskaan saa joostia.. joku toinen saa sen.. en mä.. koskaan.. entä jos en.. en saakaan..." Yms.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Oot delulu jos uskot edes 1 % verran et se vois olla mahdollista. DE LU LU.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Mä vihaan että en sairastu limerenssiin kenenkään muun kohalla koskaan paitsi aina julkkisten pelkästään
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Mua vituttaa ku olin aluks ihan sillä kannalla etten koskaan saa sitä mutta se helpottaa alkujärkytyksen jälkeen se ahdistus siitä ettei se oo mun ikinä

Mä olin ihan valmis olee sillä kannalla aina ja ikuisesti

Sitten rupee puskee jtn tämmösii juttuja taas pintaan mitkä pilaa täysin sen ajatuksen että EN VARMASTI SAA SITÄ

ihan niinku eunkwangista kaa

Jos muistat kuinka olit silleen suurinpiirtein hyperventiloimassa kun muistit sen jutun ja olit ihan niinku varma ainakin aluks et siin meni hevonhelvettiin sekin varmuus siitä etten todellakaan saa eunkwangia

Sama kuinka ensin vaa itkin vessas ja sohvalla masatoshia ja olin AIVAN sydäm rikki ja olin varma etten saa sitä ikinä sitte alkaa siitäkin tulee pari muistoo pintaan ja jo ensimmäisestä olin vähän silleen et okei...... Mut siit karate asiast menin viel enemmän sellaseks et ei vittu.... Kai sitten niin....

Niin arvaa vituttaako se ihan vittuna ku yrittää olla normaali ihminen ja ajatella etten saa niitä ikinä ja tää on fine ja mun pitää vaa kärsii ja hyväksyy ne sydänsurut et tää on ihan ok mä selviim kyllä, sit tulee jtn tämmöstä vitun soopaa menneisyydestä silleen EI SAATANAN VITTU sä et sitten voinu antaa mun vittu ajatella etten koskaan tuu olemaam niiden kanssa? Alkaa vituttaa niin vitun huolella tommoset vitun vittumaiset fucking muistot ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ SAATANA. 😂 oikeesti näytän vittu sata miljoonaa kertaa keskaria vittu kaikille etenkin mun ihastuksille ja varsinkin jerelle jonka takii mul on toi toinenkin muisto vielä niiku se toinen saatana ei olis vittu riittäny jo näin vittu alkajaisiksi vittu vittu vittujen vittu

Painukaa helvettiin 😂

Niin, koska onki TOSI TODENNÄKÖSTÄ VITTU että nää tapahtuu ja silti tollasia vitun vittumaisia vitun saatanan muistoja pulpahtaa pintaan alta vittu aikayksikön heti kun oon hyväksynyt vittu sen että ei vittu koskaan ikinä


VOI VITUN VITTU
Vittu. Vitun vitun vittu. Niin se vaan on! Vittu! Seurasin eilen uimarannalla, kuinka ryhmä kaukoidästä kotoisin olevia poikia ja sitten jotain kurdeja pelasivat rantalentistä. Molottivat omia kieliään, mutta kiroilivat suomeksi! Se oli kaunista! Suomessa on maailman kauneimmat kirosanat: vittu, perkele, saatana, helvetti, perse, paska!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Ehkä se ei muuten olis niin super noloo mut se on siks että jos uskot edes 1 % verran nii se on jo ihan sairaan embarrassing mulle ja voisin nytki vaa hautautuu maan alle enkä kehtaa edes elää koska on niin vitun noloa kuvitella hetkenkään verran että voisit saada julkkiksen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Siis tuntuu että tää on yks hirveimmistä häpeän tunteista mitä oon ikinä tuntenut elämässäni xD vaikken edes kirjottais näitä delusions tänne niin mä häpeisin silti, vaikka kukaan muu ei edes tietäis niistä. Mä häpeisin silti vaikka olisin ainut joka tietää koska on jotain niin tyhmää ja lapsellista kuvitella hetkenkään että jotain sellasta vois ikinä tapahtua. Frfr sun pitäs tappaa ittes koska oot niin vitun clown 🤡
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Ehkä se ei muuten olis niin super noloo mut se on siks että jos uskot edes 1 % verran nii se on jo ihan sairaan embarrassing mulle ja voisin nytki vaa hautautuu maan alle enkä kehtaa edes elää koska on niin vitun noloa kuvitella hetkenkään verran että voisit saada julkkiksen
Älä ota julkkista! Ota tavallinen pulliainen!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Se viha jota tunnen itteeni kohtaa on niin syvää koska tää on vaan niin embarrassing ja koska tiedän mitä normaalit ihmiset sanois tämmöisestä

Jos esim alkaisin jolleki psykologille selittää näitä juttuja niin se kattois mua sillee "😬 okei... Ootkohan sä psykoottinen kenties"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,029
Reaktioarvo
2,921
Joten en uskaltais sanoo mitään koska tiedän et mulle tulis vaa entistä pahempi olo jos selittäisin deluusioitani psykologille
 
Ylös Pohja