Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Limerence is a state of mind which results from romantic or non-romantic feelings for another person and typically includes obsessive thoughts and fantasies and a desire to form or maintain a relationship with the object of love and have one's feelings reciprocated



Oh yeah

Im going crazy over here

But this is fine
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
And it was like

Sudden falling

Like what the fuck happened anyway?????????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Dont think that this is only about joost but ofc its a bit................... Well...... Se on niin uusi ettei se oo ehtiny tasaantua yhtään vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
"we still dont know exactly what happened but we are getting there"

Yea same i still dont know either what happened to me in different eras
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Hahaha

I want him so bad thats why i keep hoping and thinking it all means something
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Kaikki tietää sen että joost jää samanlaiseks ku eunkwang

Kaikki tietää sen

En tuu pääsee siitä yli yhtään aikaisemmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
HAHAHAHAHA

okei nyt ollaan jo tässä tasolla et kuvittelen skenaarioita kuten aina kaikista muista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
"i never went on a date and im still virgin"

JOO NII VARMASTI :DDDDDDD miksen kuule iha usko tota

I mean........... Idk

I dont know the context löysin ton vaa pinterestist tai jostain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Joost Klein's relationship status
Very little is known about Joost's life. He has a very large YouTube channel, but while this usually leads to someone's entire private existence being exposed, Joost has managed to keep everything reasonably hidden. As far as we know, Joost is not currently in a relationship. But with so much fame and a Eurovision Song Contest on the horizon, Joost is more famous than ever. Maybe that's why he'll soon find a new girlfriend


Mahtavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921

Voi vittu kuinka vituttaa tää vitun vittumainen fucking....... ✨ Juttu ✨ 🎶

Tai siis jutut.

Alko tosiaa vituttaa heti ku heräsin (taas tähän aikaa mitä vittua haista vittu????) ja vähän ajan päästä olin sillee wowowowowow aikamoisia sattumia nää kaikki (puhun muistakin kuin joostista) ja sit alko niiku vituttaa ihan for real


Ja nyt oon jotenkin tosi varma tästä kaikesta koska mä järkytyin varsinkin siitä käärijä-jutusta ja kun kaikki noi yhdistää niin mua nyt alko oikeesti hirvittää ja järkytyin, ihan vittu kunnolla ja nyt oon vaa ollu täs sillee "lalalalalalaaaaaaaaaa ei mitään tietenkään tapahdu koskaan"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Mua vituttaa ku olin aluks ihan sillä kannalla etten koskaan saa sitä mutta se helpottaa alkujärkytyksen jälkeen se ahdistus siitä ettei se oo mun ikinä

Mä olin ihan valmis olee sillä kannalla aina ja ikuisesti

Sitten rupee puskee jtn tämmösii juttuja taas pintaan mitkä pilaa täysin sen ajatuksen että EN VARMASTI SAA SITÄ

ihan niinku eunkwangista kaa

Jos muistat kuinka olit silleen suurinpiirtein hyperventiloimassa kun muistit sen jutun ja olit ihan niinku varma ainakin aluks et siin meni hevonhelvettiin sekin varmuus siitä etten todellakaan saa eunkwangia

Sama kuinka ensin vaa itkin vessas ja sohvalla masatoshia ja olin AIVAN sydäm rikki ja olin varma etten saa sitä ikinä sitte alkaa siitäkin tulee pari muistoo pintaan ja jo ensimmäisestä olin vähän silleen et okei...... Mut siit karate asiast menin viel enemmän sellaseks et ei vittu.... Kai sitten niin....

Niin arvaa vituttaako se ihan vittuna ku yrittää olla normaali ihminen ja ajatella etten saa niitä ikinä ja tää on fine ja mun pitää vaa kärsii ja hyväksyy ne sydänsurut et tää on ihan ok mä selviim kyllä, sit tulee jtn tämmöstä vitun soopaa menneisyydestä silleen EI SAATANAN VITTU sä et sitten voinu antaa mun vittu ajatella etten koskaan tuu olemaam niiden kanssa? Alkaa vituttaa niin vitun huolella tommoset vitun vittumaiset fucking muistot ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ SAATANA. 😂 oikeesti näytän vittu sata miljoonaa kertaa keskaria vittu kaikille etenkin mun ihastuksille ja varsinkin jerelle jonka takii mul on toi toinenkin muisto vielä niiku se toinen saatana ei olis vittu riittäny jo näin vittu alkajaisiksi vittu vittu vittujen vittu

Painukaa helvettiin 😂

Niin, koska onki TOSI TODENNÄKÖSTÄ VITTU että nää tapahtuu ja silti tollasia vitun vittumaisia vitun saatanan muistoja pulpahtaa pintaan alta vittu aikayksikön heti kun oon hyväksynyt vittu sen että ei vittu koskaan ikinä


VOI VITUN VITTU
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,618
Reaktioarvo
2,921
Oon niinku niin siin rajoilla et nyt palaa käämit 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
 
Ylös Pohja