Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Or the park where i was XDDDDDDDDDDDD

ja mietin silloin vielä jotain euroviisuihin liittyen, en sitten tiedä kuuntelinko kenties jotain niistä viisubiiseistä

Ja se vaan oli sillonki niin vahva tunne että niin kävis

Mutta en laske noita periaatteessa samalla tavalla niinku en sitä leffahommaakaan

Seo eunkwang thing sen voi laskee koska en ollu ihastunu siihen

Mut masatoshiin olin noiden kohalla jo ihastunu niin en laske niitä samalla tavalla yhtä luotettaviks

Fr

Mut "onneks" masatoshista on nää 2 muutakin tapausta joista voi ajatella että ne on luotettavampii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Sitten tutkit jotain hui keissiä Etkä löydä yhden yhtä tollasta keissiä

Jos ei lasketa unia jotka nyt oli vaan kai semmosia ihastusunia että ne nyt tuskin tarkottaa mitään, olipahan vaan raastavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Vittu.

Mun pahin pelko on ettei mysteerit ratkea koskaan. Kuoleman jälkeen mä haluun saada tietää kaiken, ja jos se ei ookaan niin niin sit mua ahdistaa se nyt tässä etukäteen. Kaikkien mysteerien on pakko ratketa, muuten tää on ihan hirveetä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
EI JUMALA

mä en yhtää muistanu tota joostin postcardii 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vittu IHANA MITÄ VITTUA 😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️ siis nyt ku katoin sen nii en muistanu ollenkaan. Vai oonko just sillon ollu jossain keittiössä tai jossain :D koska ei niiku ollu mitää muistikuvaa.

Ihan VITUN SÖPÖ MÄ KUOLEN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Hyvä comeback solar 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Siis miks kaikki mulle tärkeet rakennukset pitää purkaa? Vitun kaupunki taas. Vihaan. Okei muistoi ei voi hävittää mut silti. Jos ne purkaa Ton talon ni haistakaa vittu sit. Ette ymmärrä. Vitun idiootit. Ahdistaa vittuna ties kuinka monta vuotta ollaan käyty tuolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Kaikki vaan hävitetään. Ei aikaakaan niin varmaan kaikki talot ja muistot on hävitetty täältä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Mut nää maisemat muuttuu kohta niin paljon etten enää tunnista mitään paikkoja
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
..........
Minä kun mun päässä soi vuorotellen Cerberus, without you ja toy:
Minä kun ajattelen näköjään huita, yutoa, gd:tä ja taeilia:
Mmhm muuten miks en muista yhtään et mitä on tapahtunut millonki. Niinku missä vaiheessa se tapahtu ku paasasin taeilist niiku varmaa enemmän ku kenestäkään. Ei vittu se tais olla just ennen ku näin sen THE unen huista...... Mitä helvettiäääää aaaaaaa

Siis jotenkin kaikki on katkonaista mun päässä okkkk jotain tapahtui joskus ja näin mutta en tiedä mikä oli millonki ja häh

Varsinkin ku tää on tälläst edestakas soutamist niiku en tiiä vittu yhtää mikä on milloinki

Huoh

Ja miks oon nähny gd:stäki ainakin kaks kertaa unta ja ehkä enemmänkin. En muista montako kertaa oon oikeest nähny siit unta mutta joka tapauksessa liikaa ahahahaaaaaaaaa kill me now

Ah ihan sama en välitä

Vittu mun keho on RIKKI :D yuton takii. Tai no..... Yuton ja huin takii siis. Aih saaaatana sattuuuuuuuuu

Minä kun tajuan että gd on literally ollu ainakin helmikuusta lähtien mun mielessä:
I officially hate falling in love, bye.
I also hate sexuality.
Damn.

Lol heti alko soimaa päässä taeminin sexuality + thirsty 😒

Minä kun aloin aattelee taas teniä myös:
Tää video on niin ajankohtainen nykyään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
You're the only one and i'll be there for you baby 😭

Iconic D:

No but srsly.

And how did i even-

Miks must oikeest Tuntuu niinku oisin tienny ek:n jo aiemmin? En kai mä nyt oo sitä voinu aiemmin tietää mut mikä tässä tuntuu niin oudolta. Vannon et on todella outo olo mut ehkä se vaan johtuu siitä että on jokseenkin vahvat tunteet koska ehkä se aiheuttaa sitä outoo oloo. Mut hämmentää oikeesti ja paljon.
Tiesin kyllä mutta en silleen sen kummemmin kun vaan se juttu mikä tapahtu :D joten en mitenkään paljoo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
No but srsly

Also miks tää ain menee vaa sillee yhdestä törkeen suuresta rakkaudesta toiseen törkeen suureen rakkauteen :-----D tai niiku et yks johtaa toiseen ja niin edelleen. Koska ek tapahtu basically yuton takii ja näin. Ehkä joku uus case tapahtuu sit eunkwangin takii :D:D IM AFRAID
Joost ei tapahtunut ainakaan eunkwangin takii

Miks se ees tapahtu

Ainii

Yt suositusten takii periaatteessa (no, kuten eunkwangkin, molemmat tuli saatana mun etusivulle siihe???????????? häipykää........)
 
Ylös Pohja