Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mm niin

Mistähän johtuisi

Ei varmaan ainakaan johdu seksuaalisuudesta ei
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kai se cringe vaa tulee niin vahvana ku joku on sillee "babe send boob pics" nii oot vaan silleen HYI SAATANA OIKEESTI.

Mut sitte ku kattoo itteään peilistä ja oot just miettinyt asiaa ja oot vaan silleen mähän kuitenkin oon aseksuaali. Ja jotenkin niin. Niin sitten se sukupuolikin vissiin jotenkin loksahtaa kohdilleen.

Et jotenkin ajattelee ne rinnatkin enemmän esteettisenä asiana kun jonain seksuaalisena asiana. Mua ei vittu kiinnosta kuolaamiset. Mut voihan ne esteettiset olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai silleen varmaan auttaa kans just joku sellanen että on muitakin aseksuaaleja naisia et niinku ei se et on nainen tarkota että pitää olla mitään seksuaalista missään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
On niiiiiin outoa että joissain piireissä ollaan ihan täysin priden kannattajia niin kun suomessakin on pride-messuja ja tälleen, sit jossain avenilla ihmiset pohtii (no, joskus vuonna 2014 ainakin ja jenkit??kai??) että onkohan homoromanttiset suhteet ok jumalan mielestä. Lol oon seurannut liikaa "vihervassaripappien" tai mikskä niitä sanoisikaan, juttuja :D onpahan hajontaa kristinuskon sisällä aivan tosiaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niinku mitä ihmettä joku pohtii ihan peloissaan apua onkohan tää varmasti okei ja yrittää lukea kaikkea ja selvittää sitä. Meanwhile täällä vaan järkätää pride-messuja ihan huolettomana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tekisi mieli sanoa kaikille noille että älkää nyt ihmeessä stressatko tollasta asiaa

Mistä mä olisin enemmän huolissaan on toiset ihmiset, ei niinkään Jumalan mielipide
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai kukas sitä tietää tuomitseeko Jumala sen. Ehkä tuomitseekin. Ehkä ei. Ehkä on olemassa. Ehkä ei. En minä ainakaan tiedä varmaksi mutta tietysti toivon. Olisin aika hullu varmaan jos en toivoisi, koska haluun tietysti tavata kuolleet rakkaani vielä, ja muutenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se on niin outoo kun nää on mun aro/fray/ace playlist-nimisellä listalla (siis aikoja sitten lisätty)



Niinku ermmm ei kai siinä mut näyttää kyllä pikkasen oudolta ku toi on nii sama ku se L-lista XDDDDD vaa vähän myöhemmin tehty mut noiden kuunteleminen on tosi outoa. Ei oo vaikee ymmärtää miks se on tosi outoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

What. I miss him ok. And especially i miss that time. Toukokuu 2016. Mut siin kesä- tai heinäkuussa 2016 mulle tapahtu se pelottava tilanne siel kadulla joten pahoja asioita tapahtui kyllä jo sillon mut se on ihan eri asia. Vaik se olikin pelottava tilanne ja ihan kauhee ja pelkäsin mutta siinä ei kuitenkaan ehtinyt tapahtua sen enempää, nyt taas oon sillee joo fuck you everything went to shit basically. I could just cry. Et se ei ollu kyllä silti niin paha kokemus kun tämä vaikka onhan se tietysti pelottavaa varsinkin kun ehti siinä jo ajatella että pääsenkö tästä pois ikinä vai kuolenko??????????
 
Ylös Pohja