Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
"ei menny jeesuksen perjantai ihan putkeen"

Ei menny muillakaan 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vaikka pientähän tämä on verrattuna ristiinnaulitsemiseen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Embarrassing 💀💀💀💀💀💀💀 wheres my top surgery its fucking disrespectful

Or actually not surgery because im actually more afraid of surgery than this feeling
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
Kannattaa muistaa, ettei sukupuolidysforia kuulu ihmisen normaaliin tunneskaalaan "lievänäkään". Se kuluttaa, syö sisältä ja vie voimia normaalilta elämältä. Kaikille, varsinkin nuorille, suosittelen lämpimästi hoitoihin hakeutumista. Älkää kärsikö turhaan.



Vai sellaista
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
Oikeesti miks mun piti tehä niin

Ja ei kukaan voi sanoo et tää ei oo mun vika koska se on mun vika koska alunperin edes vastasin kellekään. Jos en ois lähteny siihe mukaa ni sit se ei tietty ois ollu mun vika mut koska lähin siihen mukaan ni saan syyttää itteeni täst kaikestaaaaaaaaaaa 😩
Mitään pahaa ei ole tapahtunut! Kaksi kaunista kuvaa ihmiseltä ihmiselle. Kumpikaan ei tunne toisiaan eivätkä koskaan tule tuntemaankaan. Ja mistä minä voin tietää, kenen kuvia ne olivat? Eikös tämä ole ihan normaalia nykyisin, että somessa jaetaan feikkikuvia? Hyvä lähestymistapa tähän traumaan voisi olla, että qualitymonkey naureskelee taustalla, että "lähetinpäs sille vanhalle pervolle pari random-kuvaa, joiden alkuperästä ei ole mitään hajua... Siellä se weird pervert nyt kuolaa niitä katsellessa...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:"
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
No okei en mä tiedä

Yason nyt pyöri täällä niin helvetin pitkään pervoilemassa joka tapauksessa niin ehkä se nyt ei silleen oo mun vika ja varsinkin kun en ensin edes meinannut taipua siihen mut sit lopulta taivuin.

Mut en mä tiedä.
En mä nyt tiedä, olenko pervoillut sen enempää kuin kukaan muukaan? Ja kun kerroit lähettäneesi Redditissä kuvia niin pyysin, että lähettäisit minullekin! Enkä näe siinä mitään pahaa kummassakaan, en vonkaamisessa enkä lähettämisessä... sitä paitsi ne kuvat voivat olla ihan mitä tahansa, joku maailman 3,5 miljardista naisesta... tai vaikkapa tekoälyn luomuksia...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,211
Reaktioarvo
2,920
"Vihasin itseäni naisena. Lopulta en päässyt pakoon. Se, mikä kaipasi korjaamista ei ollut ulkopuolella. Eikä se parantanut sitä, mikä sisälläni oli ja kaipasi korjaamista"

Niin minäkin vihaan, vittu kuka ei???
 
Ylös Pohja