Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
En halua olla ilkeä niitä kohtaan joilla on femme tyyli, jos se sopii niille niin se on hyvä. Mut mulle se ei sovi. En pysty. Kun näen jotenkin liian naisellista tyyliä niin se on niin cringe (again en tarkoita pahalla mut mulle vaan tulee se olo jostai syystä) mut butch tyylistä ei tuu ollenkaan paha olo se OIKEESTI lievittää mun dysforiaa mikä on tosi outoa. Nyt kun hokasin tän niin mua ei häiritse edes mun keho samalla tavalla muutenkaan. En tarvitse edes mitään binderia tähän :D

Thank god✨
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Tai no ei se ole outoa ollenkaan

Obviously varmaan transnaisillakin on se että jollekin voi hyvin riittää jo sekin että pukeutuu vaan tyttöjen vaatteisiin ja se voi lievittää dysforiaa. Tai.. luulisin. Onhan se kuitenkin lähemmäs sitä feminiinisyyttä mitä halutaan.

Ja mähän en oo transmies mut se vaan että obviously haluun maskuliinisuutta enkä feminiinisyyttä, sehän nyt on ilmiselvää. Niin eipä se ole outoa että se auttaa koska en mä tarvii miehen kehoa välttämättä jos voin tyylilläni olla tarpeeksi maskuliininen.

Esim tän tyyppinen tyyli https://images.app.goo.gl/W7hti7tZx5ctejm79

Jos on itellä niin se helpottaa eikä mua jotenkin niiku haittaa enää se naisen kroppa siin vaatteiden alla. Tollakin on ihan näkyvät rinnat kuitenkin eikä mul tuu mitään triggeriä kuitenkaan niinkun ei nyt oikein omistanikaan, pystyn hyväksymään ne jos mun tyyli on tämmöinen. Eikä siihen tarvi lyhyitä hiuksiakaan, pitkilläkin hiuksilla voi saavuttaa samanlaisen viban.

Ei ehkä tarvi enää bitch and moan siitä ku ahdistaa kaikki naiselliset jutut.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Ja muutenkin ihan vaan se kun on olemassa butch tyylisiä naisia kuitenkin paljon muitakin niin tavallaan siinä se että pystyy nekin elää naisen intiimien paikkojen kanssa eikä se tee niistä mitenkään silleen liian naisellisen näkösiä joten miksen mäkin pystyisi elää.

Kunhan näytän tarpeeksi joltain spurgu penalta (no siis, kuitenkin :D) tyyliltäni niin ei hätää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
I love feeling masc

This is going to save me

What will she/her pronouns do to bother me??? They dont bother me at all if im gonna be masc.

What will the word "woman" do to bother me? It wont bother me at all if im gonna be masc.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
"A butch is a lesbian who dresses masculine to attract women and repel men"

My face when dressing masculine doesnt even repel ALL men. There are definitely guys who like girls who dress masculine because ive seen that. But sure.

And well since i am not a lesbian but im still butch/masculine and YES i am trying to repel most men. Obviously.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
OH CHRIS OH CHRIS 😭😭🩶 hes so 🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶🩶

Pitkästä aikaa koska psb:ltä tuli uus biisi:(((

Ja katoin pitkästä aikaa ton "oh im just not very interested in sex, really. I just have a very low libido. Very rarely it crosses my mind, the thought of sex :D". Ja Neil: "oh i have a very high libido" 😂😂😂😂😂 lmaooooooo

I told you Chris would be perfect for me but no 😔😔😔😔😔😔😔😔😔💔 why do i STILL like him? This is getting very ridiculous 😩

Chris on ollut kauemmin kuin eunkwang ei helvetti

Ei sentään kauemmin kuin villu....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Ah.

Nyt mul on super maskuliininen asu.

Se helpottaa toki.

Mutta silti hiertää tietysti vähän.

Eunkwang ei paranna tilannetta kun se herättää mussa tunteita. Ei ole kivaa koska samalla ✨ vastenmielisyys ✨
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
On se hulluu miten nyt on periaatteessa ihan hyvä kun on tarpeeksi rekkiksen näköinen, ei silleen edes rinnat kauheasti aiheuta dysforiaa, mutta silti sitä miettii aiempia asioita kun oon ollut naisellinen niin ihan puistattaa ajatus 🫤 on kyllä elämä dysforian kaa ihan helvetin vaikeeta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Vaikkei ookaan (kai) transsukupuolisen dysforiaa vaan edelleen luulen olevani cis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Katso nyt miten vaikeaa mun elämästä tuli 😩 en voi enää olla naisellinen ilman että se aiheuttaa hirveitä oloja, en voi edes muistella vaikka jotain kuvaa missä oon mekossa koska se tuntuu jotenkin kauhealta vaikka en ymmärrä miten ihmeessä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Kyllä tää onnistuu mutta on se vähän vaikeaa välillä löytää sopivia vaatteita mitkä ei aiheuta cringe-oloa (eli ole liian naisellisia)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Kyllä, näytän lesbolta (anteeksi stereotyyppisyys)
Ei, en ole lesbo..

Mutta tässähän se just nähdään kuinka sillä ei oo mitään tekemistä suuntautumisen kanssa koska tiedän että on paljon mua naisellisemman näkösiä lesboja. Ofc sil ei oo mitään tekemistä asian kaa. Nää on vaa näitä stereotypioita. Ja stereotypioissahan kai bi-naiset on yleensä just niitä naisellisia :D ja minäpä olenkin masc. Hähää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
My outfit was ruined now and dysphoria is back again

It was fine before but now........ Fuck i feel feminine 😭😭😭😭😭😭😭 fuck this 😭

Miten mä ikinä opin sietämään feminiinisyyttä ilman että se repii mun hermot riekaleiksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Its getting better and i can only thank yoko ono lmao yoko single-handedly ending my suffering right now

I swear its the only reason

I still feel bad but better

Lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
I HATE men and i love yoko ono

Of course anyone with half a brain understands what i mean when i say "i hate men"

Its so clear i dont even have to explain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
I dont hate eunkwang:3
I dont hate taeil :3
I dont hate masatoshi
I dont hate chris

Etc.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,613
Reaktioarvo
2,921
Mikä vittu mä olen miks mä sittenkin edelleen vihaan olla nainen. Ei tää lähe pois. Huoh. Sekasin chätti kutsuu varmaan täs jonain päivänä. En taas kestä
 
Ylös Pohja