Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ekan kerran varmaa kuulin joskus yläasteella et ne ketkä ihastuu opettajiin niistä tulee isona lesboja????? Mitä vittua????????????????

No eipä tullu???????? Paitsi noiden määritelmän mukaan tietty! Oonhan mä nyt lesbo jos ihastun julkkismiehiin mut en johonki vitu penaan lähibaarista.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jo silloin se ärsytti mua vaikka olinkin nuori mut enpä kokenu itteeni lesboks ku olin ihastunu sillon just miesopettajaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
BMI also does not consider body composition in its calculations. Based on this scale, people with more muscle will have a higher BMI, possibly putting them in the wrong health categories. This is also true for women because research shows that women generally have a higher percentage of body fat.


This + i dont care about health anyway 😅

I can still use it though

But i wish we could drop it because at the end of the day who cares
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I really dont understand why I use bmi cause I dont care about health ANYWAYS

LIKE

i dont even brush my teeth 2 times q day usually so its not surprising that i dont care about health anyway

En ymmärrä mitä teen sillä bmi:llä ite mut jostain syystä käytän sitä :D

Mut se onki varmaan ulkonäön takia ei terveyden koska terveys mua ei kiinnosta vieläkää yhtää mut ulkonäöstä mulla on obsessio kaikissa asioissa

Tai niinku semmosis

Also ei ees ulkonäkö pelkästään vaa ylipäätää keho koska en ymmärrä why do i worry about my hymen koska en usko et se hirveesti muutenkaan näkyy siit enkä ite eee tiiä milt se näyttää en oo ikinä nähny mun immenkalvoa

Joten ei luulis sen olevan ulkonäöstä vaan se on joku muu keho-obsessio

Vaikka se ei käytännössä vaikuta mihinkään enkä oo ikinä edes harrastanut seksiäkäån niin ei edes se oo syy ajatella sitä mut jostain syystä oon sillee voi ei mitenköhän sen pitäs olla

Tai jotain tällästä

Mut ne on ihan selviä pakko-oireita

Kaikki mun kehoon liittyvä on lähinnä pakko-oireisuutta et se ei niiku oo sellasta normaalia huolta ulkonäöstä vaan nimenomaan pakko-oireisuutta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Et ei se meinaa millään noustakaan jos ei laskekaan 63:n alapuolelle koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Itzy on kyl paha

Vaihdan biasta koko ajan ja oon käyny kaikki läpi jossain vaiheessa

Suurimman osan ajasta se on kyl varmaan ollu yeji tai ryujin ehkä? Mut kaikki on kyl käyty läpi. Just now i couldnt look at anyone else except yuna :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Omg

I feel so old it really depressed me now

But also, when i feel old i can look at eunkwang :D and be like yeah hes older than me so
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kato heti ku alkaa olee yli 25 nii iskee hirvee ikäkriisi koska 30 lähestyy

Oon jo 20:n myöhemmällä puoliskolla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Hahhh

Joo i kinda figured my sexuality its complicated to explain though

Okay so i am taaffeitian, outo sana mut se vaa tarkottaa et oon nainen joka tykkää naisista, miehistä ja muunsukupuolisista. Ihastusmielessä oon se. Mut muunsukupuolisten kohalla oon grayromantic eli hyvin harvoin oon ihastunu muunsukupuoliseen mut niin on käyny. Naisten ja miesten suhteen oon alloromantic koska niihin ihastun melko usein.

Taas sexual attraction
Ja nyt tässä kohtaa vain ja ainoastaan sexual attraction ei mitään muita juttuja;
Muunsukupuolisten suhteen oon aseksuaali, zero sexual attraction to nonbinary people, en oo ikinä kokenu. Only crushes but zero sexual attraction. Eli aseksuaali. Naisten suhteen oon grayseksuaali eli harvoin tunnen sexual attraction naista kohtaan. Ihastusta kyllä. Mut sexual attraction harvoin joten naisten suhteen oon ihan grayseksuaali selkeesti. Miesten suhteen oon alloseksuaali koska koen suurinpiirtein alloseksuaalisen usein sexual attraction miehiin.

Mutta toi on vaan SEXUAL ATTRACTION. sen lisäks on obvious reasons miks oon kuitenkin ace, eli se ace lätkästään silti kaiken tän päälle.

Rupesin vain sen takia pohtimaan ja erittelemään noita (kyllä, varmaan ocd) koska ööö en muista katoin jotain ja mietin että miksi en tunne tota enkä tota enkä tota naista kohtaan mitään sexual attraction like at all, niiku ei mitään. Olin vaa sillee öhh ei oo oikee mun juttu. Sit aattelin et eiks mun pitäis tuntee naisista tykkäävänä henkilönä. Mut sit olin sillee nii no naisten suhteen oon grayseksuaali et sori :D mut alloromanttinen kyllä koska sitä koen melko usein. Mut ehdottomasti gray naisten suhteen.

Koska olin sillee ööööö tykkäätkö sä edes naisista:D

Sit tajusin et oon alloromanttinen niiden suhteen mut grayseksuaali joten se selittääkin. Taas miesten suhteen alloromanttinen ja alloseksuaali. Taas muunsukupuolisten suhteen grayromanttinen ja aseksuaali.

Mut tietty toi on vaan yks tapa ajatella sitä ja ace oon siitä huolimatta eikä se ehkä niin liity sexual attraction vaan sex-repulsion ja ne kaikki sellaset.

Eli joka tapauksessa oon ace mut toi ny vaa sen takii ku mietin sitä tarkemmin. Mut siitä huolimatta ace myös.

Ja se just et romanttisesti oon taaffeitian (men, women, nb people)

Seksuaalisesti oon salietian (men and women) mut myös tietty ace.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
no one -- whether sexual or asexual -- should force themselves to have sex that they don't want


Well FINALLY THANK YOU someone who at least makes sense
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I mean im traumatized already so not going to traumatize myself even further
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Minä kun katon kuvaa jossa näytän tältä:

(Varmaan menee vähän ohi mutta parempaa kuvaa en löytänyt kun ei kukaan muu näytä samalta kun mä)

Ja sitten katon kuvaa eunkwangista

Ja minä: this doesnt fit

No matter what anyone says

It doesnt fit

The way i looked and look doesnt fit like its not reality because it just doesnt fit, not him

Someone else, i could believe but it doesnt fit into my head the scenario of me and eunkwang

It doesnt sound right or natural

I know there are guys who like that but it just doesnt fit him we know it doesnt even seem natural

Siin logiikas on vaa aukkoja liikaa

Se vaan ei sovi siihen

Toi kuva must

Ja eunkwang

Ja se että se esim tykkää must, sellainen skenaario

Tosiasiat ei sovi siihen

En osaa selittää sitä mut mun mielessä se on selkee asia mitä tarkotan

Se ei sovi vaan


En osaa selittää

Ku katon mun kuvaa niin se ei vaan... No, en osaa sanoo, en oo sen tyylinen

Meidän ulkonäöt ei sovi yhtee

En voi kuvitella et tollane mies

En tarkota mitää komeutta

Vaa sellast ei vaa yleensä tapahu

Se on epärealistista

Jotenkin vaan meidän ulkonäöt

It doesnt fit

Ei siks että olisin ruma, vaan siks et se vaa tuntuu luonnottomalta koska oon vääräntyyppinen sille, se ei vaan sovi.

En osaa selittää sitä paremminkin

Ulkonäöt ei vaan ns sovi yhteen

Ei tarkota rumuutta vaan sitä ettei se vaan sovi

En voi kuvitella

Ei rumuuden takia

En vaan muusta syystä voi kuvitella

It doesnt fit.

Ei tohon mieheen tai siihen skenaarioon.

Ei vaan mun päässä sovi siihen.






Aion nyt unohtaa sen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Whatever i mean


Mut silleen


Laihat miehet ja ton näköset naiset ei ulkonäöllisesti sovi yhteen.

Tai se milt se näyttää

Ihan tosi, tosi epärealistista, ja vähiten julkkisstatuksen vuoksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
It just doesnt fit.


Katoin vaa kuvaani ja ajattelin eunkwangii ja tajusin et it doesnt fit
 
Ylös Pohja