Ehkä tää nykylook jo enemmän sopii siihen, mutta koska oon näyttänyt joskus kuitenkin siltä niin se ei vaan sovi mun mieheks :D ei edes teoriassa. Ei rumuus vaan se ei vaan sovi mun mieheks. En sano olevani ruma. It just doesnt fit.
Okei, en näyttänyt edes tolta siinä kuvassa XDDDDDDDD en löydä mitään samanlaista kuvaa
Mutta kuitenkin main pointti se että oon niin hehtaarinkokonen tai ainakin sen näkönen siinä ja se ei vaan, siin ei oo samaa vibaa
It just doesnt have any logic in there
Like i guess i could see myself maybe with someone else but with eunkwang it just doesnt make sense even slightly
Hes like so different
Terrible compatibility ulkonäöllisesti
En tiiä onko se ees se mut jotenkin mulla alkoi tökkimään ihan sikana kun katoin sitä kuvaa (ehkä vuodelt -17) sit vaa kuvittelen et eunkwang tykkää must ja oon sillee hei..ei vaan jotenkin sovi eunkwangiin. Toi hehtaariperse ja muutenkin. Se oli niiiiiiiiin utopistinen ajatus. Se ei vain sopinut siihen kuvaan.
Ei nyt aatella sitä että 2017 alussa olin 18-vuotias ja se 26 (tai en tiedä onko se edes väärin) mutta jos oltas seurusteltu sillon niin mä olin kuitenkin aika tuhti (ehkä noin ton 29 bmi näkönen, NOIN, ehkä: https://images.app.goo.gl/YHCKULc5yA6myeNo7)
Niin ei se olis sillon ainakaan sopinut mitenkään päin
Jooh 😂😂😂😂 oisin halunnu nähä sen miltä oltas näytetty yhdessä sillon 😂😂😂😂 iha vaa siks ku se ois ollu niin hulvatonta
Arvaa oisinko tuntenu itteni viel 10x isommaks mitä muutoin. Ton näkösen jätkän vieressä :D ei se muuten näytä itessään kai oudolta mut jos ton näkösen jätkän kaa ois seurustellu XDDDDDDDDDDD he looked like i couldve broken him or something ????????
Lol taas joku mies valittamassa että "ehkä näiden translakien myötä saadaan vihdoin asevelvollisuus tasa-arvoiseksi" no siitä vaan ei se mua haittais kun saisin vapautuksen muutenkin vaikka olisin cis mies koska en todellakaan usko että tällä terveydentilalla edes VOI olla armeijassa, tarkoitan jokapäiväistä mahakipua ja suunnatonta ahdistusta ja koska mulla on ihan pakko-oireisen häiriön diagnoosi niin aivan varmasti cis miehenäkin saisin vapautuksen. Joten jos tulis vaikka nyt just sellanen että joka ikinen sukupuolesta riippumatta joutuu armeijaan, niin ei haittais mua koska se on varma asia että saisin vapautuksen, en usko että pakko-oireisen häiriön diagnoosilla ja kovilla mahakivuilla pakotettaisiin armeijaan. Joten siitä vaan tehkää se tasa-arvoinen asevelvollisuus jos kerran pitää koko ajan siitä bitch and moan
No ei se mitään kyllähän mua syytetään lusmuilust yhtä lailla senki takii ku oon työtön nii oon tottunu
Luuleksä oikeesti et meen armeijaan, töihin tai opiskelemaan? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et aion harrastaa seksiä? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et aion laihduttaa? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et hankin poikaystävän? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et meen naimisiin? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et hankin lapsen? En todellakaan.
WAAH vihdoin sain rintaliivit päälle kun en joskus kestä sitä tunnetta kun se tissi osuu siihen mahaan. En tykkää tästäkään varsinkin kun ne ei oo oikeenkokoset mutta oli pakko valita ja en kestänyt sitä saatanan ahdistavaa tunnetta kun se osuu mahan ihoon. Mut mul on kyl suuria ongelmia kun en voi sietää tätäkään tunnetta mut mitään muuta vaihtoehtoa ei tietty ole.