Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Noh

Ehkä tää nykylook jo enemmän sopii siihen, mutta koska oon näyttänyt joskus kuitenkin siltä niin se ei vaan sovi mun mieheks :D ei edes teoriassa. Ei rumuus vaan se ei vaan sovi mun mieheks. En sano olevani ruma. It just doesnt fit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Obviously en voi laittaa sitä kuvaa mut kyl sitä kattoessa kuka tahansa tajuu mitä meinaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mun ulkonäkö ei vaan jotenkin sovi sen ulkonäköön

Naurettava ajatus et tää:

(Vaikka se näyttääkin nykyään vähän eriltä)

Ja tää:

Okei, en näyttänyt edes tolta siinä kuvassa XDDDDDDDD en löydä mitään samanlaista kuvaa

Mutta kuitenkin main pointti se että oon niin hehtaarinkokonen tai ainakin sen näkönen siinä ja se ei vaan, siin ei oo samaa vibaa

It just doesnt have any logic in there


Like i guess i could see myself maybe with someone else but with eunkwang it just doesnt make sense even slightly

Hes like so different

Terrible compatibility ulkonäöllisesti

En tiiä onko se ees se mut jotenkin mulla alkoi tökkimään ihan sikana kun katoin sitä kuvaa (ehkä vuodelt -17) sit vaa kuvittelen et eunkwang tykkää must ja oon sillee hei..ei vaan jotenkin sovi eunkwangiin. Toi hehtaariperse ja muutenkin. Se oli niiiiiiiiin utopistinen ajatus. Se ei vain sopinut siihen kuvaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ehkä maailman hankalin asia selittää enkä osaakaan joten ihan sama

Kuitenkin

Mun mielestä se ei oo ees oikein. Mun mielestä se on niin järjenvastaista että se ei oo ees oikein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei nyt aatella sitä että 2017 alussa olin 18-vuotias ja se 26 (tai en tiedä onko se edes väärin) mutta jos oltas seurusteltu sillon niin mä olin kuitenkin aika tuhti (ehkä noin ton 29 bmi näkönen, NOIN, ehkä: https://images.app.goo.gl/YHCKULc5yA6myeNo7)

Ja se näytti tältä:

Niin ei se olis sillon ainakaan sopinut mitenkään päin

Jooh 😂😂😂😂 oisin halunnu nähä sen miltä oltas näytetty yhdessä sillon 😂😂😂😂 iha vaa siks ku se ois ollu niin hulvatonta

Arvaa oisinko tuntenu itteni viel 10x isommaks mitä muutoin. Ton näkösen jätkän vieressä :D ei se muuten näytä itessään kai oudolta mut jos ton näkösen jätkän kaa ois seurustellu XDDDDDDDDDDD he looked like i couldve broken him or something ????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis toi kuva, jos se ei oo toi bmi 29 mikä on samannäkönen niin sit ainaki isompi kun toi 26 ja pienempi kun 33, jotai siit välistä joka tapauksessa

En ollu niin pieni kun toi 26, enkä niin iso kun toi 33, sen osaan sanoa ainakin selvästi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nykyään ehkä näytän tolta 26 mutta kyllä mun reidet on ihan selvästi isommat

Mutta overall ton kokonen NOIN suurinpiirtein ehkä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Obviously those drawings dont look like all real people you cant make one drawing look like everyone

Its just sooooo hilarious how my thighs are unnaturally huge
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Näytän ihan suoraan rehelliseltä läskiltä takaapäin shortseissa.

Mutta edestä näytän vaan semmoselta sort of pikkusen pullealta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut tietenkin oon ihan todellisuudessa läski kyllä jos näyttää tolt ni voi hyväl omatunnolla käyttää sanaa läski koska se on totuudenmukaists

Läskit näyttää tolta

Nii eli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Nevermind omg we would have looked cute in 2017 And wed look cute now 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
After looking at our pics closely i think we would have looked cute XD

Well, funny, but still cute
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
But its amazing how much smaller i got 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 i almost cant even believe it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oonkohan mä silloin midsize jos voin käyttää kokoja 38-46 esim

Jos midsize on 42-46

So id be midsize and also onkse straight size

Apparently you can be both
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Lol taas joku mies valittamassa että "ehkä näiden translakien myötä saadaan vihdoin asevelvollisuus tasa-arvoiseksi" no siitä vaan ei se mua haittais kun saisin vapautuksen muutenkin vaikka olisin cis mies koska en todellakaan usko että tällä terveydentilalla edes VOI olla armeijassa, tarkoitan jokapäiväistä mahakipua ja suunnatonta ahdistusta ja koska mulla on ihan pakko-oireisen häiriön diagnoosi niin aivan varmasti cis miehenäkin saisin vapautuksen. Joten jos tulis vaikka nyt just sellanen että joka ikinen sukupuolesta riippumatta joutuu armeijaan, niin ei haittais mua koska se on varma asia että saisin vapautuksen, en usko että pakko-oireisen häiriön diagnoosilla ja kovilla mahakivuilla pakotettaisiin armeijaan. Joten siitä vaan tehkää se tasa-arvoinen asevelvollisuus jos kerran pitää koko ajan siitä bitch and moan

No ei se mitään kyllähän mua syytetään lusmuilust yhtä lailla senki takii ku oon työtön nii oon tottunu

Ei kiinnosta muut ihmiset ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu jos haluun lusmuta ni mähän lusmuankoska öö esim mua ei taida kiinnostaa mitä muut ajattelee musta

Jos mua kiinnostais mitä muut ajattelee musta niin en pystyis tykätä tytöistäkään

Joten ihan sama?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos mua kiinnostais mitä muut ajattelee musta niin en pystyis olla lihavakaan (tai ainakin ennen olin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Luuleksä oikeesti et meen armeijaan, töihin tai opiskelemaan? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et aion harrastaa seksiä? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et aion laihduttaa? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et hankin poikaystävän? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et meen naimisiin? En todellakaan. Luuleksä oikeesti et hankin lapsen? En todellakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
WAAH vihdoin sain rintaliivit päälle kun en joskus kestä sitä tunnetta kun se tissi osuu siihen mahaan. En tykkää tästäkään varsinkin kun ne ei oo oikeenkokoset mutta oli pakko valita ja en kestänyt sitä saatanan ahdistavaa tunnetta kun se osuu mahan ihoon. Mut mul on kyl suuria ongelmia kun en voi sietää tätäkään tunnetta mut mitään muuta vaihtoehtoa ei tietty ole.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ei saatanaaa tajusin et kaikki on vittu Demin lopettamisen syytä, sen takia menin reddittiin saatanaaaaaaaaaaA

En tiiä oisinko ikinä menny vittu reddittiin jos demii ei ois lopetettu, obviously en ois varasijassa myöskää ja en ois joutunu tän yhen ahdistelemaks

Mut kai kaikki tapahtuu syystä toivottavasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Kuten aiemmin sanoin niin sille oli syy, se että nykyään tiedän vielä paremmin mitä haluan, joten sinänsä
 
Ylös Pohja