qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #36,481
Okei, oon tullu tarkan vertailun jälkeen siihen tulokseen että mun rinnat on siellä isojen rintojen pienimmässä päässä :D like the smallest end of big boobs. Siinä alkupäässä. Jos siellä isojen rintojen isoimmassa päässä on sellaset ihan hullun isot niin mun rinnat on siellä että niitä voi sanoa isoiksi mutta ne on niitä ns. Pienimpiä isoja rintoja iykwim. Eli isot rinnat mutta niin. Joku voi sanoa kuitenkin että EI NOI VIELÄ ISOT OO 😂
Ehkä tää on noin mun kokoluokkaa silleen kyllähän noi nyt isohkoilta kuitenkin näyttää
Viimein muuten löydän jonkun kuvan missä ne näyttää oikeesti samankokosilta ku mulla ihan rehellisesti koska yleensä tuntuu että törmään ihan erinäkösiin tai jotenkin erikokosiin sit aina ku vertailen oon sillee ööö eeeeeeeei mulla oo tollaset, eeeei mulla oo tollaset
Saatiin tämäkin mysteeri selvitettyä.
Väsyttää i need sleep.
Kävin kävelyllä niin nyt nukuttaa niin helvetisti
Ehkä tää on noin mun kokoluokkaa silleen kyllähän noi nyt isohkoilta kuitenkin näyttää
Viimein muuten löydän jonkun kuvan missä ne näyttää oikeesti samankokosilta ku mulla ihan rehellisesti koska yleensä tuntuu että törmään ihan erinäkösiin tai jotenkin erikokosiin sit aina ku vertailen oon sillee ööö eeeeeeeei mulla oo tollaset, eeeei mulla oo tollaset
Saatiin tämäkin mysteeri selvitettyä.
Väsyttää i need sleep.
Kävin kävelyllä niin nyt nukuttaa niin helvetisti