?????
JA
Mutta
Kun mä lasken mun traumoja niin:
Trauma numero yksi: koulukiusaaminen ofc.
Trauma numero kaksi: sen yhen tyypin kuoleman todistaminen lapsena.
Trauma numero kolme: se äijä just tai se tilanne mist äsken puhuinki
Ainakin noi. Sitten noi kaikki muut sexual assault ja lääppimiset (ja niitä lääppimisiä tietenkin, TIETENKIN, oli enemmän ku vaa se joka koski mun pilluu mut esim seki sillo baaris joka.. öö koski mua en tiiä oisko ollu perseesee tai jotai)
Niin heheh on mua kyl kaikkialle koskettu näköjään ilman lupaa. Pilluun, perseeseen ja myös tissei ofc. Tai no se tissien lääppiminen oli kyl vähän. En tiiä. Ku noustiin ylös portait sen jonku miehen kaa, en tiiä tarkottiko se pahaa edes mut siis se kuitenkin koski mua tai sillee jotenki tisseihi ja mä en oikee ite ees tienny mitä tunsin siinä kohtaa, must tuntuu et olin ehk vähän numb siin kohtaa tai jotain. Idk it was kinda nice tho. Mut silti it was weird idk. Joten en tiiä mitä siitäkin pitäs aatella. Ainii ja se ku v työns kätensä tyyliin in my panties (siis perseen kohalta) niin sekin oli taas kerran perseen lääppimistä lol mutta kun en tiedä siitäkään että mitä se on koska en sanonu yhtään mitään. En sanonu kyllä enkä ei. Muistaakseni me suudeltiin siin ja sit se vaa laitto kätensä sinne lol. Olin jotenkin hämmentyny mut en sanonu mitää kai. Mut siis aina jotenkin tämmösis tilanteis tai ainakin joissain, tuntuu et mul on saattanu olla just sellane ristiriitanen fiilis näköjään? Et tossaki must tuntu ehk vähän et mua kiihottaa pikkasen mut silti mul oli vähän sellanen.. inhottava olo???????
Ah make it make senseeeeee
No joo mutta ei siinä
Mutta
Ehkä noi asiat sit saattaa jotain aiheuttaa. Niinku tollasta pahaa oloa ehkä nytten seksin suhteen tai jotain. Kuitenkin aika monta kertaa tapahtunu tollasta, emt.
Sinänsä kyllä outoa miten se muka vois aiheuttaa kaikkee tämmöstä outoa mutta en tiiä
En tiiä oikeesti yhtään
Mut sen vaan sanon että ei hyvältä tunnu kun on ihan JÄRKYTTÄVÄ desire eunkwangii kohtaan samaan aikaan ja sit kuitenki hetken päästä oot sillee "i'm going to fucking cry" :]
Njaa.
Niiku oikeest olin vaa sillee oh gosh i want him to put his face between my legs thank you+ i wanna blow him so muchhhhh + i want to just sit on his lap like clothes on and.. hump? Or what is it called, grind, idk? But anyway that. Just... I want to touch. I- 😭 pleasw. I'm suffering.
Mut sit kuitenkin oon silleen i'm going to fucking cry
Ughhhh
Oh gosh ja muutenki, sex is not cute, that's also my problem. It's not cute and beautiful and romantic and innocent anymore. I want everything to be pure etc.
I just?????? Hm.
But what can i ever do? I got my needs. Can't change that even if i wanted to.
Minkä mä sille voin
Jos haluun sitä
Jos se sytyttää mus jonku ihme halun näköjään
Ja okei, tää ei nyt sinänsä liity niin paljon asiaan mutta äsken tapahtu taas jotain outoo
Muistin yhtäkkiä (tai sit se oli vaa joku outo dejavu joka ei oo mikää oikee sellane keissi??) Et ihan ku oisin nähny EHKÄ joskus jotain sellasta unta mis ois ollu eunkwang tai jotenki siis jotain tai joku samannäköne tyyppi. Ja siis en oo nyt OLLENKAAN varma. Ehkä tää on vaan jotain muuta. Mut EHKÄ. et tää ois ollu niinku sellane et ihan ku oisin nähny sen siis mun jossain unessa AIEMMIN, siis varmaan jopa ennen sitä 2020 keissiä jopa. Eliii???? Ennen ku tiesin koko ihmistä?
Siis jotenkin mul tuli joku aivan saatanan random kokemus nimittäin äsken. Ellei se sit ollu vaa some trick that my brain did. Lmaoooooooo 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
(I'm actually gonna cry soon)
Mut jos se ois niin et oisinki oikeesti nähny siitä unta ennen kun edes tiesin sitä niin :---------------Ddddd pls let me live.
Mut en oikeesti tiiä joten ihan sama i guess toi tuntu vaa TAAS KERRAN niin vitun oudolta
Oh god.
:]]]]]]]]]]]]
And do you know what i want him to do i want him to look at my breasts 😭😭😭😭 and be all like omg i like them so much 😭
What the hell is going on 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Shiet ive been wondering why i have this gender shame like i'm so ashamed to be a girl but then like idk idk idk. Breasts are shameful, i mean i am ashamed of them for some reason, i'm also ashamed of my pussy, i'm also ashamed of my ass, and probably a lot of other things and everything that has to do with being a girl. Of course periods for sure, se nyt on selvä. :| Everything. But maybe it would help if he liked me 😔 dunno. I love him. Why do i love him. I hate it. I cant stand loving him.
Oh god i really have butterflies.
Asdf pliis miten se edes VOI olla niin seksikäs oikeasti mä 😩😭 pls do anything to me 😭😭 ughhh. En voi ymmärtää. Huoh i never wanted someones face on my pussy this much 😐😐😐 gosh i'm shaking
THE THOUGHT of just laying there naked and hed look at me and admire my body:/ skdkdjdkkddkkdkfkf
En oikeasti ymmärrä. :D