Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hahhah

Ainiin

Mun vanhemmat ei muuten hyväksyis sitä jos olisin masatoshin kanssa 😂 ihan näin by the way.

Tai ei ainakaan nyt. Sitä en tiedä jos vähän vanhempana ehkä, se saattais olla eri juttu, en tiedä. Mutta siitä oon varma että nyt ne ei sitä hyväksyis :D ne ois ihan että mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
receiving oral would be nice 🙄

(Se ei sentään pilaa mun kehoo millään tavalla)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
And i mean receiving

What i dont want to do is giving oral

Sorry :D

Hehe jos oisin parisuhteessa ja se toinen ois sillee well im not gonna give you oral if you dont give me oral.. oisin sillee fine i can easily deal with not receiving it :D then we just wouldnt do either. Giving oral is absolutely not something i could do. Ja lets face it, tositilanteessa receiving ois myös vähän siinä ja siinä. Any kind of sex ois vähän siinä ja siinä. Mut tällee kuvitelmis oon heti sillee COULD YOU PLS EUNKWANG. COULD YOU PLS MASATOSHI. plsssssssssssssssddjdjdjfjfj

Mut se onki vaa tällee kuvitelmis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut esim intercourse tai giving oral en pysty edes kuvittelee koska en tykkää 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nowadays i only imagine like idk, receiving oral or dry humping or something like that, maybe fingering but outside not inside. Those sort of things.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oh hey well. Those are also safe ways to have sex, to avoid pregnancy.

Receiving oral, obviously safe (pregnancy).
Dry humping or something, depends like how, probs yeah if clothed. If naked then with a condom???? Thats pretty safe. But clothed would be safer :D right?
Fingering (outside because inside would be eww), also safe, as long as no sperm gets on his fingers lmao.


Welllll pretty safe but i would probably still flip 😂😂😂😂 nah id be so vainoharhainen

So fucking vainoharhainen

Silleen "i swear to god you probably have sperm on your fingers somehow dont touch me there im gonna get pregnant"

Lmao

Yeah thats me. Everyone knows mä oisin tollee. Hehe.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pffftdtdtdttd

Mietin vaa who would be my first lol

Obviously ei oikeesti kukaa mut jos se ois niin :D

Eunkwang or... Masatoshi or.... Someone completely different xDD

Ah lets face it its actually no one
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Id be so lost with the first one lets pretend that itd be eunkwang okay id be so lost :DDD sillee öö i am clueless
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Onneks sitä ei tapahu XD (KAI)

voin vaa haaveilla siit ku eunkwang ja masatoshi saa mut tuntee liikaa tollasii asioita
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Okei paniikkiratkasu vaihtaa huonetta ku aloin kuulla jotain epäilyttävää ampiaisen pörinää

Ellei se sit ollu kärpänen

Mutta tein paniikkiratkaisun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Haha ois niin outoo harrastaa ensimmäisen kerran seksiä esim 30-vuotiaana. En sano että välttämättä harrastan mutta se tuntuis oudolta :D tai sillee varmaa aik hassult. Sillee sä oot 30 etkä sä tiedä mitään. Ei pahalt, mut erilaiselt tuntuis. Ihan erilaiselt. Aattele, olla nyt 30, aikuinen, mut oot ihan sillee "im so nervous its my first time" ja kaikkee tollast. Ja silleen ööh mitä mä teen lol.

No, en varmaan oikeesti koskaan tee niin mutta hauska kuvitella.

Nyt oon 26 eikä sitä ainakaan pariin vuoteen oo tapahtumassa jos ees senkää jälkee nii kyllä se vähintään 28 on IHAN 100 % VARMUUDELLA ennen kun mitään tapahtuu. Joten joka tapauksessa tuun tekee niin aika myöhään jos ollenkaan. Late bloomer :D

Tbh 28 kuulostaa aika nopeelta jo sekin mutta ihan 100 % varmuudella en sitä aikasemmin tai se ois ihan suoranainen ihme kyllä. En osaa kyllä kuvitella.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No, seksi ei vaan kuulu mun elämään

Ei oo ainakaan vielä kuulunut. On mul sentään oikeus siihen ettei se kuulu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eunkwang & masatoshi on niin 💞 ärsyttää just sen takia kun sitten en pysty ajattelemaan vittu mitään muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Parempi vaan että mitään ei todellises elämäs koskaan tapahdu

Kyllä mä tiedän sen että mä flippaisin

Ja mä varsinkin flippaisin siitä kun harrastaisin KERRAN seksiä ja sitten mun pitäis harrastaa sitä sen jälkeen säännöllisesti enkä sais päättää millon haluun

Tai en muutenkaan haluu parisuhdetta koska siin on pakko joka tapauksessa panna

(Ne "ei oo pakko" on ihan höpönhöpöä, käytännössä TODELLISUUDESSA on pakko, ei kukaan yleensä oo silleen että antaa sun olla rauhassa)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hyi hitto

Ei parisuhde sovi mulle

Onneks nää pysyy mulla haaveena ja ne jutut oli vaan todella.. todella hyviä sattumia...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun sydän tosin särkyy silti mikä on outoa koska mähän nimenomaan en haluu parisuhdetta niin miten sun sydän voi särkyä ku et haluu sitä. Et haluu olla eunkwangin tai masatoshin kaa joten miten sun sydän voi särkyy. Koska en mä nyt oikeesti haluu, se on aika selvää. Mut et arvaakaan miten paljon haluun 😞💔 niin hirvee kaipaus vaan
 
Ylös Pohja