Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vaikka toisaalta uskon ja toisaalta en

Ettäääääääää

No mä vaa koko ajan keikun siin välil et uskonko vai en
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei nyt VITTU :D

ei ne loppunu vieläkää

Tosi tosi vähän vissiin tulee enää mut nyt mul ei oo enää mitään sidettä ja mietin että onkohan se ihan ok kun tulee näin vähän.

Ku en jaksanu laittaa enää nyt mitään sidettä ku olin jo luullu et ne loppu (kolmannen kerran??)

Äh toivottavasti tää ei haittaa et oon nyt vaa ilman sidettä, jotenkin sitä oli niin vähän et en mä usko et siit on haittaa mut silti mua vähän pelottaa ja ahdistaa. Näääh its literally nothing.

Et sä mitään sidettä tarvii välttämättä näin pienellä vuodolla. Se on barely vuotoa edes. Niiku niukkaakin niukempaa. Ei ny siin vaiheessa välttämättä enää mitään sidettä tarvi jos ei jaksa laittaa :D eikä se tuu sotkee yhtään mitään. Ja i dont give a shit jos sotkeekin. Lol. Mutta tuskin edes sotkee.

Sitä paitsi ihan ku en ois ennen sotkenu, mun lakanois on vieläkin veritahra joka ei lähteny pesussa kunnolla. Sotkeminen ei oo mikään end of the world. Mutta mulle nyt ihan kaikki on end of the world et joo. Oo hiljaa ja elä vaan normaalisti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mä vihaan mun lanteita ihan tosi tosi tosi paljon eunkwang ei ikinä vois tykätä tästä näyttää ihan karseelta

Ne on ihan tosi tosi tosi isot
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
How to stop hating my big hips
How to stop hating my saggy tits
How to stop hating my big thighs
How to stop hating my big ass

Siinä vähäks aikaa tekemistä! :) it will never stop, actually.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Some girls would kill to have big hips, thighs and ass? And i hate them so fucking much.

I dont know anyone who would kill to have saggy tits on the other hand :D but i do know guys who fetishize them, or like them.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Not eunkwang, not joost, or masatoshi

And thats... Well, dont care about the ones who might like me

I mean, it doesnt make my self confidence go up

Like the guy irl who apparently likes/liked me, why doesnt it make my confidence go up? I feel as ugly now like it didn't do shit to my confidence. I dont feel any more beautiful now even though he apparently likes/liked me.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
JOKOHAN NYT ne menkat loppu lopullisesti 😂 ettei taas myöhemmin tarvi olla silleen JAA EIHÄN NE LOPPUNUKAA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also: täs mä sillee ihan epäuskoisena sillee miettimäs niir juttui ja ajattelemas et ei VOI olla sekä eunkwang että masatoshi mun mies koskaa täs on pakko olla joku virhe miten vois olla muka enemmän ku yks???????

Nii, kun itse masatoshillakin on ollut VÄHINTÄÄN kyoko ja mika, mistä tiedän ja voi olla ollu enemmänkin. Nii ni eihän ihmisillä yleensä ookaan ku 1 kpl seurustelukumppaneita koko elämänsä aikana ...

Nii miksei mullaki vois olla useampi ku yks :D ihan hyvin käy järkeen. Taas se että KEISTÄ ON KYSE..... niin se melkein ei kävis järkeen mutta... Ei kai sitä sitten tiiä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Se taas on tilastollisesti epätodennäköistä että ei-julkkis saa edes YHDEN julkkiksen koskaan saati sitten useamman. SE on tilastollisesti kylläkin epätodennäköistä 😂 ei se lukumäärä itessää.

Mutta jännä. Silleen älkää luvatko mulle mitään tollasta että eunkwang tulee olee mun mies jos se ei pidä paikkaansa. Älkää luvatko mulle mitään että masatoshi tulee olee mun mies joskus jos se ei pidä paikkaansa. Just stop that okay?? :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Niin tai no tiedä sitten kuinka epätodennäköistä, onhan ketä ne nyt olikaan, bobby ja chen ainakin niillä on ei-julkkis puolisot
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Bobby announced his marriage to his non-celebrity girlfriend, who is also expecting a child, on Instagram on August 20, 2021.

Nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Flex X Cop star Park Ji Hyun reveals one of her non-celebrity friends married TVXQ's Max Changmin

Nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
South Korean singer and songwriter, Kim Jong Dae, widely known as Chen, got married on October 22 with his non-celebrity girlfriend, Mi-hee.

Nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Että... Epätodennäköistä ja epätodennäköistä.. mikä on ja mikä ei 🤷🏻🤷🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Enkä HALUA tietää enempää lakatkaa kertomasta mulle mun tulevaisuutta ja vielä sekin että tiesin että youngjae keissi tapahtuu mutta se oli vaa tää eikä se että tullaa olee yhessä XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jumankauta jos säännöllisin väliajoin saa tietää aina jotain niin kyllähän hermot menee alta aikayksikön
 
Ylös Pohja