Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sitäpä en kyllä maagisesti tiennyt että eunkwang on just siinä mutta samaan aikaanha ne tapahtu lol tai sain tietää samaan aikaan en vaa tienny et se oliki sama henkilö lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
SEIS

mitä HELVETTIÄ

SEIS

Olin kai taas algoritmin uhri

Ja todella pahasti i think

Noniin

Tämä:

SHUT THE FUCK UP-
*shocked*

Niinkun tässä ei oo tarpeeks niin oli pakko alkaa tykätä eunkwangist..... Ja mitä mä sillon kerran taisin ajatella btob:ista..... Jotain että "alankohan tykkää niistäkin" VOI VITTU

sitä paitsi oon kuunnellu missing youta kyllä ihan rauhassa aiemmin mut nyt......

VITTU :D tää ei oo ok. Toi biisi ei oo ok enää....................sitä paitsi nyt se soi mun päässä. Siis missing youta tarkotan.

Tietty Daisy on järkyttävä myös. Also toi wooseokin erittäin passionate kohta :DDD se on MINÄ. actual footage of me letting it all out 🤷

Missing youn mv on myös actual footage of me ainakin nykyään........... Mate......... 🤦

Toi vitun daisy vidi oikeest nyt kun hui ei edes ole tossa mutta silti mun pitää kyylätä kahta äijää eli yutoo ja eunkwangii 🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 sure bud.

What the HELL did i even do to deserve this :D ooksä TOSISSAS. aina vaan lisää ongelmia :D ongelmia ongelmien päälle. Mulla on tällä hetkellä kolme törkeen pahaa ongelmaa ja kohta varmaan ajattelen taas jo muitakin lisäks.

Vittu mää arvasin tän btob jutun jo kauan sitten. Mä näin sieluni silmin kuinka alan tykkää siitäkin. Siis oon kuunnellut just ehk parii biisii aiemmin mut niinku eih mä niin arvasin tän. Ja siis niinku varmaa just sen et mul tulee olee joku ihastus siitäkin. I just knew it.......... Vaikka silti varmaa ajattelin myös vähän et ei kai nyt sentään
.. pliis ei. Mut :DDDDDD ei vittu.

Oikeesti mitääääää

Ihan sama D:

Sinänsä tämä ei liity mutta muistin yhtäkkiä tän version psychosta ja muistan kuinka pidin sitä ehkä täydellisempänä ku alkuperäinen ja olin vaa jotenki iha ":OOOOO" siitä sillon:

Skskkkkkkkkkk

What the hell
Ei oo mitenkään ihmeellistä että tää tapahtui sit :D myöhemmin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Joskus tulevaisuudessa: BTOB's seo eunkwang is rumoured to be dating a non-celebrity

Minä: HIL-JAA ETTE KERRO MITÄÄN MINÄ PYSYN PIILOSSA KOKONAAN

:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ensin kuuntelin priscilla blockii ja olin et YOU HAVE NO IDEA WHAT IT MEANS TO ME TO SEE A FAT GIRL WHO IS A SINGER

(after watching a lot of kpop)

Sit kuuntelin amberii ja olin et YOU HAVE NO IDEA WHAT IT MEANS TO ME TO SEE A MASCULINE GIRL WHO IS A SINGER 😭

tai siin on jotain sellasta kun kattoo jotain tyyppiä joka on samanlainen kun sä. Koska i still recognize so much masculinity in myself joten siinä mielessä kuitenkin nään amberissa itteeni tosi paljon ja VIELÄ SE että se on silti tyttö eikä transmies. THAT HELPS MORE THAN I CAN EVEN EXPLAIN I WILL CRY YOU KNOW I WILL CRY

it hit me right in my feels

Yes priscilla but amber maybe even more actually

Ensin priscilla silleen "🥹" sit looking at amber "😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 I WILL DIEEEE"

it kills me omg mut tietty ku se biisi jonka kuuntelin oli borders ni se on muutenkin sellanen biisi ei vittu

Ei helvetti lopettakaa en kestä enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Joo oon feminiininen myös mut oon myös maskuliininen ja en osaa selittää sitä mut must tuntuu et se on ok kun oon kuitenkin tosi maskuliininen myös niin silti oon kuitenkin tyttö niiku amber myös emmä tiiä se jotenkin vaan 😭 en pysty



Ja just äsken tai vähän aikaa sit ajattelin että "i wanna be feminineee 😭" niinku sillee etten uskalla olla maskuliininen. Nii.

En mä tiedä ihan ku kaikki mun sukupuoliahistus mitä ikinä oon tuntenu ois jotenkin ns. Purkautunu tossa bordersia kuunnellessa

Ai miten niin music makes me emotional
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
The only masculine girl ive ever seen romantically with a boy in any media ever I THINK
 
Ylös Pohja