Tajusin ettei mikään olis paha vaikka se tapahtuiski oikeesti
Jos vaikka olisin eunkwangin kaa ja tulisin raskaaks nii mitä sitte ei se oo maailmanloppu mut katuisin sitä ihan helvetisti mutta kadun nytkin jo kaikkee ihan helvetisti, ihan kaikkee mitä on tapahtunut koska mikään ei oo oikein. Nii ni ei se edes muuttais mitään. Tai pelkkä yhdyntäkin vaikka. Varmaan katuisin ja oisin sillee "something bad happened" mutta ei se maailmanloppu ois koska kyllähän mä nytkin jo kadun ihan kaikkea. Silleen. Mitä väliä. Oon nyt jo tehny kaiken väärin muutenkin (huom esim masturboiminen) niin mitä väliä millään muutenkaan enää :D tai vaikka se reddit hommeli, se varsinkin oli väärin. Tai vaikkaaaa en tiiä oikeen mikä mut joku menkkoihin liittyvä juttu tuntuu väärält niiku oisin toiminu väärin niiden suhteen, en oo vaa varma miten. Eli kaikkee tollasta siis. Jos kaikki on nyt jo väärin, ni mitä väliä vaikka tekisin vittu mitä tahansa paskaa joka ois väärin myös. Sillee what does it matter what happens to my body? What does it matter if i for example have sex with kwang and its horrible yeah and its a mistake yea but Everything else is a mistake too. Doesnt matter. Everything i ever did is a mistake. It doesnt matter even if i have intercourse and ruin my body, it doesnt matter even if i get pregnant (and ruin my body?) in fact nothing matters whatever happens to my body. Tai vaikka alkaisin syödä e-pillereit (en oo alkamas mut vaik alkaisin) and that would ruin my body and my health and everything and everything would be ruined nii joo olisha se virhe mut niinhän kaikki on mitä ikinä oon tehny. Joten eipä tässä mitään pelättävää oo enää. Kaikki mitä oon tehny on ollu väärin.
Tai jos vaikka alottaisin mielialalääkkeet tai vaikka en alottais, sillä ei oo mitään väliä. En oo tehny elämässäni muita ku virheitä. Joten se ei haittaa. Niinku en välitä mitä mun keholle tapahtuu oon pilannu sen jo muutenkin niinku kaiken muunki. Everything i ever did was wrong and a mistake. So who cares even if i for example have sex and my hymen breaks XD (jos siinä edes käy niin tai jos sille edes käy mitään jne tai jos sitä edes on). Niiku who cares what happens to my body? Everything is a Fucking mistake. I dont care. I dont give a shit even if i gave birth and my pussy would be ruined or even if i had to breastfeed and my breasts would be ruined, WHO GIVES A CRAP, everything has always been wrong so its not like it could ever be right anyway. It doesnt matterr cause anything i ever did........ Was wrong. My body is ruined and yes, also my sheets are probably ruined, and everything is dirty and all that, but everything i ever did was wrong anyway, whatever.
Kadun niin paljon. Kadun niin paljon, ei auta.
Mitä väliä, on mulla nytkin pysyviä arpia. Mitä sitten mitä väliä mun keholle enää tapahtuu. Kaikki on pilal anywayss. Aina ollu. Doesnt matter. Nothing matters basically.