Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut kelaa kuinka kuolisin jos tulisin raskaaks ja tekisin abortin oisin sillee "WHAT HAPPENED TO MY BODY DID I RUIN IT ALREADY"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
So why does any of that matter at all anymore

Like anything can happen and its like i dont give a shit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
TAI

tai sitten

Vaihtoehtoisesti kaikki mitä teen on oikein ja seison niiden kaikkien asioiden takana mitä oon tehny jo ja en kadu yhtään mitään.

En oikein tiedä

Mutta sitten taas kun katon farkkujani kun ne on vähän rikki niin alkaa ahdistaa kyllä se ja kaduttaa koska haluisin et ne ois pysynyt ehjänä mut miten sä muka VOIT pitää ne ehjänä? Ei voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mua häiritsee menkat koska joku siin tuntuu väärält yleensäkin

Ehkä siinä et oon ottanu lääkettä niihin tai se ja joku muu juttu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntu karseelt lol kosk eunkwangin takii tein tiedät kyllä mitä nii se tuntu hirveeltä jotenkin sen aiemman kivun takia en tiedä miten yhdistin sen siihe mut ku olin ajatellut aiemmin et miten ikinä oon pystynyt tehdä noin niin sit mua jotenkin ahdistaa ne että välillä mua sattuu niin paljon ja nyt taas mua ei satu just niiku yhtään. Nii mua ahdistaa se miks se menee silleen. En osaa selittää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sitte se toinen juttu mikä nyt just alko ahdistaa oli se kun olin jotenkin aikasemmin ajatellut jotain ja sitten kaikki taas meni jotenkin asdhfkfgkl ja sit se just ja näin ja mietin et menikse jotenkin.... Väärin? Tai jotain en mä tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainii voi vittu mä en enää jaksa nyt taas mun peitto on ihan pillunesteissä ja sit jossain vaiheessa kun meen nukkumaan ni mun pitää taas varoo koska en haluu et se koskee siihen vilttiin koska en tiiä pestäänkö sitä ikinä ni pelkään että siihe tarttuu sitä 😂 että nii

Ton takia en runkkaa.

En tajua why did i have to again

Suht pitkän tauon jälkeen

Mua häiritsee ne edellisetki kerrat ei ois ikinä pitäny

Miks kaikki on ihan väärin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jos en mitään muuta tiedä niin tiedän ainakin sen että eunkwang on niin ihana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sehän se ongelma onkin

En tajua miten se voi tehdä mulle niin että joudun joskus runkkaa sen takia 😂 en kestä näitä ongelmia en mä halua liata mitään??

Ja muutenkin masennun aina sen jälkeen, en ikinä voi hyvin mul on joka kerta ihan karsee olo sen jälkeen. Siis joka kerta. Nii ei ihme etten haluis tehdä niin kun se olo on jotain niin karseeta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Välillä vaa on vaikee vastustaa

Joskus taas se on ihan helppoo niiku vaikka eilen vaikka luin jtn oisko se ollu jopa smut tai jotain sellasta ja olin iha et "🥵🥵" ja kuvittelin kaikkii skenaarioita nii en mä silti tehny mitään ja sit se vaa meni siin. Et joskus pystyn vastustaa ihan hyvin. Mut joskus it gets too much.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Muutenkin mun libido on vaa nii outo kosk se vaihtelee non-existent -> low -> medium -> high. Mun mielestä.

Tarkotan siis over the course of my whole life.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sit nyt välillä ehkä periaatteessa high koska oon aika usein viime aikoina kuvitellu eräästä jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et nii

Aika vaikee identiteetti kun on silleen yeah i dont like sex -> yeah i crave sex with eunkwang
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainakin tiiän sen et se ois hellä jos haluisinki vaik yhdyntää mut en mä kyllä haluu

Tai niiku onneks se on sellanen että tiedän että se joka tapauksessa olis tosi varovainen ja yrittäis ettei mua satu

Mut en mä silti haluu

Tai mä en siis tiedä mitä mä haluun koska mun pakko-oireet on silleen et et voi tehä noin jne

Niin en voi oikein tehdä mitään mut oon tehny JO väärin joten se ois vähän tyhmää tai niiku

Ku en tiiä miten on oikein tehdä

Tai et oon nyt jo sillee niiku mokannu niin emmä tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut kuitenkin miks se on niin ihana

Ärsyttää etten saa sitä mielestä ikinä niin vaikee (VIELÄKÄÄN) tehdä ees mitään muuta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also, masatoshi on niin ihana ja oikeesti mä muistin taas lisää (?) siitä karatemuistosta tai ku aws en tiiä olikse joku että kuunneltiin opetusta siin ja sit katoin sitä kelloo ja nii sit mietin sitä ns. "Mun tulevaa miestäni" 😞 jos se oli masatoshist 😭 mä itken. En jaksa. Vaikka ei olisikaan niin mä aina mietin sitä siit joka tapauksessa 😔 muistan vielä kun nousin ne portaatkin ylös siin ja ajattelin sitä juttuu kai 😔

Tai ei tos ny muuta siis mutta ku mulle vaa äsken tuli se mieleen nii ku en tiiä ku se on vaa jotenki nii ihana 😭 nii sit noi asiat on mieles. Ja se on vaa nii ihana muisto periaatteessa 😭😭😂 tai tietenkin se on NYT ihana muisto ku oon osannu vasta nykyään yhdistää sen masatoshiin, enhän mä sillon viel siitä tykänny. Obviously. 2016 oli niiku jtn 7-8 vuotta myöhemmin. Tai jtn sellasta.

Ikävä jotenkin mutta ääh shut up 😭

Also mitä ajattelin eilen: lol nii ai sittenkö me ollaan yhdessä kun se on joku 70 okei 😂

Tbh huvittaa ku en sillon tienny et se on mua niin paljon vanhempi, no en kai kosk en tienny sitä yhtään kuka se ees on. En oo varma ees mitä oletin sillon, en varmaan mitään erityistä. Tuskin osasin aatella ees mitää semmost konseptii et se oliski joku joka on mua 32 vuotta vanhempi. (Tai lets face it it would probably make sense that it was SOMEONE ELSE and not masatoshi but idk 😭😭)

Rakastan sitä niin 😔

Oh hell no 😩
 
Ylös Pohja