Also, masatoshi on niin ihana ja oikeesti mä muistin taas lisää (?) siitä karatemuistosta tai ku aws en tiiä olikse joku että kuunneltiin opetusta siin ja sit katoin sitä kelloo ja nii sit mietin sitä ns. "Mun tulevaa miestäni" 😞 jos se oli masatoshist 😭 mä itken. En jaksa. Vaikka ei olisikaan niin mä aina mietin sitä siit joka tapauksessa 😔 muistan vielä kun nousin ne portaatkin ylös siin ja ajattelin sitä juttuu kai 😔
Tai ei tos ny muuta siis mutta ku mulle vaa äsken tuli se mieleen nii ku en tiiä ku se on vaa jotenki nii ihana 😭 nii sit noi asiat on mieles. Ja se on vaa nii ihana muisto periaatteessa 😭😭😂 tai tietenkin se on NYT ihana muisto ku oon osannu vasta nykyään yhdistää sen masatoshiin, enhän mä sillon viel siitä tykänny. Obviously. 2016 oli niiku jtn 7-8 vuotta myöhemmin. Tai jtn sellasta.
Ikävä jotenkin mutta ääh shut up 😭
Also mitä ajattelin eilen: lol nii ai sittenkö me ollaan yhdessä kun se on joku 70 okei 😂
Tbh huvittaa ku en sillon tienny et se on mua niin paljon vanhempi, no en kai kosk en tienny sitä yhtään kuka se ees on. En oo varma ees mitä oletin sillon, en varmaan mitään erityistä. Tuskin osasin aatella ees mitää semmost konseptii et se oliski joku joka on mua 32 vuotta vanhempi. (Tai lets face it it would probably make sense that it was SOMEONE ELSE and not masatoshi but idk 😭😭)
Rakastan sitä niin 😔
Oh hell no 😩