Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I want him more now 😔😔😔😔😔💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
But omg seriously en koskaan aikasemmin tajunnu näin vahvasti kuinka feminiininen se on 😂 must tuntuu et nyt tajuun sen vasta jotenkin kunnolla hahahah how though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En vieläkään tajuu miten hemmetissä rakastuin siihen niin hulluna että koko mun elämä käänty niin vitun ylösalasin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pfft on muuten hassua nähdä suomea tos videos ku siin vaa lukee selvällä suomen kielellä sauna 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
NIIN OUTOA

en oo kertaakaan nähny sitä niinku tässä näin oikeassa elämässä

EVERYTHING IS FROM SCREEN ONLY

EVERYTHING

JA OON NIIN KIINTYNY SIIHEN

MITEN VOI OLLA NÄIN

miten voi olla elämäni rakkaus ja en NÄE sitä ollenkaan siis sillein

Saankoha koskaa nähä sitä

(Jos avaisit silmät niin tietäisit vastauksen kyllä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huvittavaa kuinka 65 kg ja 63 kg tavallaan kuulostaa lukuina semmosilta et se ois "paljon vähemmän" tai bmi:nä 25.39 ja 24.61. mut sit ihan todellisuudessa ulkonäössä mulla ei oo MITÄÄN eroa XD et se on ihan tismalleen sama ku painaisin 65 edelleen ku se ei ulkonäössä näy kyllä yhtään. Eeikä tarvikaan näkyä, meinaan vaan sitä et se on hassua kuinka paljon vähemmältä toi lukuna kuulostaa mun mielestä. Niiku kg ja bmi molemmat. Se kuulostaa nii alhaiselta. Ulkonäössä se ei näy sitten tippaakaan. Mut ei. Ihan kiva olla pyöree kuitenkin. Pakkohan se on yrittää ajatella niin.

Ja niinku näkyy, ylipainolla ja normaalipainolla ei oo paljoo eroa XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol seriously is this eunkwangs fault because i came like at least two times in a short time in my sleep or waking up 😂😭

Like seriously is it eunkwangs fault or something 😭😭😭😭😂😂😂😂😂 ive been just thinking maybe it is 💀💀💀💀💀💀💀💀💀

And yes i havent masturbated for a while because i dont want to lmao and i still dont want to

So it could be that

And maybe eunkwangs fault

😐


Niin, kuulemma pojilla on niin että jos ei tuu spermaa vähää aikaa nii ne tulee sit nukkuessa nii en tiedä ilmeisesti tytöillä on sama asia et jos et saa orgasmia vähään aikaan se tulee unessa/herätessä 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻 fine, ill give up then 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Mut miks KAKS KERTAA ainaki lyhyen ajan sisällä?

Vannon, kaikki on salee eunkwangin syytä tai jotain 💀💀

Lakkaa vittuilemasta minulle... 🤦🏻🤦🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
 
Ylös Pohja