Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Whats normal in most relationships isnt allowed with me

Whining about sex and "come on you can do it" and "i wish we could have more sex" type of stuff isnt allowed with me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Say ONE TIME something like "i wish we could have more sex/i wish we could have sex" and im leaving. Immediately
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
I am already so traumatized because of coercion so im not going to be able to tolerate it, at all, ei vähimmässäkään määrin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
And yes, just talking about it is coercion because youre trying to find a way to get me to change my mind. Not happening. Unless my mind just changes but you dont fucking decide that.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Asiasta ei vittu keskustella

Ja TÄMÄN TAKIA mulla ei TULE OLEMAAN minkäänlaista parisuhdetta, KOSKAAN. eikö se ole melko selvää?

I mean en tiedä mikä hitto se flash oli mutta selvästi se oli isoin huijaus ikinä koska selvästi mulla ei voi olla parisuhdetta koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Although mietin sitä hommaa tossa aikasemmin kun heräsin ja olin vaan silleen ei vittu oikeesti mua naurattaa jos toinen osa siitä on jo tapahtunut (btob) aikoja sitten mutta toinen osa (eunkwang being my man) ei koskaan tapahdukaan :DD

Niiku se jäi puolitiehen mut hei, osa siitä toteutui.... Mutta ei se kovin loogista oo että vain se toinen osa. Ne kumminkin tapahtui yhdessä. Olis enemmän kuin loogista että ne kaikki kävis toteen mutta hei, probably not. Mutta koko mun käsitys elämästä sitte vaa murenee koska oon uskonu siihen jo ennen vuotta 2021.

Ennen. Vuotta. 2021.

Silleen imagine that

2020
2021
2022
2023
2024

Koko toi aika. Uskonu siihen. Eikä se ookaan totta. Olkoonkin että unohdin sen välissä mutta :D kuitenkin, muuten koko ton ajan oon uskonu siihen sillon kun oon sen muistanut edes. Tai no tietty nyt oon ollu sillee ei todellakaan oo mahdollista mutta siis tarkotan että kuitenkin jo pitkän ajan takaa oon uskonu siihen.


Toi on niin pitkä aika uskoo siihen, että jos mä sit huomaankin vaikka 20 vuoden päästä ettei sitä vieläkään oo tapahtunut niin mitä luulet kuinka outoa se tulee olemaan 😂 of course, sillon se on vielä pidempi aika.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sit oon vaa sillee mua on oikeesti huijattu pahasti, koska kyse ei oo missään nimessä vaan siitä että "yhyy, en saanutkaan ihastustani". It goes way deeper than that. Se on enemmänkin: "ei vittu, mua on oikeesti huijattu perustavanlaatusel taval koska se ei edes ollut mun ihastus eikä mulle ollut vittuakaan väliä sillä ja olin silti ihan varma että se tapahtuis, joten se perustui todellisuuteen, ei ihastuneen ihmisen haavekuviin, ja sit oikeesti sä sanot mulle et oho, ei se ollukaa totta, sua vaa kusetettii nii helvetisti????????"

Niiku mul on paljon enemmän huijattu olo sen takia että en ollu edes ihastunu siihen sillon.

Sen takii se tuntuu niiku paljon törkeemmältä huijaukselt ja oon ikuisesti vihanen itelleni (tai kelle muullekaan?) jos oon vaa keksiny sen päästäni eikä se koskaan ollukaa mikää ns oikee juttu.



Silleen sil ei ollu mulle ees väliä sillon, mut kyl siit vaan tosi huijattu olo tulis silti koska asia joka on vaikuttanu niin varmalta sillon ku en oo ollu ihastunu siihe.

Niin eipä se yhtään vituta


Se ei vituta siks etten saa sitä

Se vituttaa siks et oon ollu väärässä. Eli periaatteesta ihan.

Arvaa luotanko ikinä mihinkään ja arvaa "nolottaako" mua, ei siis muiden ihmisten takia, vaan ns. hävettää vain sen takia että oon ite siihen uskonu ja se ei ollukaa totta.

Silleen on se nyt pikkusen hämmentävää että vaikka vuonna 2040 huomaankin että mitä vittua? Olin maailman eniten varma siitä ja se ei tapahtunutkaan, ja nyt sillä on vaimo ja kaikkea ja mä en seurustellukaa sen kaa, ja olin 99,9 % varma siitä. Niin varma ettei voi sanoin kuvaillakaan. Niin arvaa kuinka koko mun elämä ja kaikki mihin uskoin romahtais. Ei siks että 2022 ->

Vaan siks että 2020 ->

Niinku kuinka paljon musta tuntuis siltä et se vaihe mun elämässä oli pelkkää valhetta, enkä luottais itteeni enää ikinä.



Siis se vaihe, se esimerkiksi nyt vaikka otetaan heinäkuu 2020-joulukuu 2020

Niin mieti jos vuonna 2040 huomaan etten oo eunkwangin kanssa ja sillä on vittu vaiks vaimo

Ja oon vaan silleen

My Brother in christ mitä vittua

Kaikista paskimmalta se tuntuis vaan siks että mun elämästä heinäkuu 2020-joulukuu 2020 oli täyttä valhetta.

Silleen en tiedä uskoisinko enää yhtään mihinkään koskaan. Alkaisin varmaan epäillä tapahtuiko mitään niitä asioita edes koskaan. Kattoisin tätä kuvaa :

Silleen: "tapahtuiks sitä edes koskaan??????? En muista enää?? Enkä tiedä?????? En tiedä mitä ajattelin????? Se ei sitten ollukaan totta"

Ja kaikki vaan romahtais

Ei siks että se on mun ihastus

Vaan siks mitä oli sitä ennen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ok very deep but 😂😂😂😂😂😂🙂

MY BROTHER IN CHRIST MITÄ VITTUA XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En pystyis ikinä kattoo bb 2020 klippejä tuntematta katkeruutta ja petoksen aiheuttamaa vitutusta xddddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vitsailen tästä mutta en osaa sanoa kuinka järkyttynyt oon jos menee kymmeniä vuosia eikä mun ennustus osoittaudukaan todelliseksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Silleen kuin paljon se on vaikuttanut vaik ihan timppaankin siinä alussa

Eli sillon jos muistelen koskaan niiku timppa-aikojakaan

Niin oon vaan silleen WAY TO GO VITTU, se vitun eunkwang homma ei ollukaa totta

Tai kuinka paljon se liitty esim villuunkin koska itkin (tai "itkin") sitä että apua enkö saakaan villua jos toi (seo eunkwang) on se jonka saan

Tai sitäkin taisin itkee että enkö saakaan L:ää tai olin silleen sort of pettynyt, tietysti koska L oli mun ihastus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Literally mä en osaa sanoa jos se oli totta tai ei mutta ois se nyt ihan helvetillinen kusetus jos se ei ole totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vittu mua naurattaa xD

Loppujen lopuksi, im pretty sure i dont even give a damn

Mut onhan se nyt hassua :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Silleen for example, meitsi: jooh en ollu varautunu ollenkaan että tekisin mitään seksuaalista mutta kas kummaa sekunnissa mieli muuttuu when he gets close to me

Siis toi nyt vaan esimerkkinä jos niin olis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sit ootki sillee kappas miten tässä näin kävi ja kun ei oo osannu varautuu niin tuntuu sit jälkeenpäin kuitenkin pahalta koska et tajunnut yhtään että näin vois käydä

Siis esimerkkinä vaan että noinki vois tapahtuu koska rakkaus on vitun perseest

Usko vaa

If he gets close to me

What even is going to happen to me

Because idk how ill react

Ill never know how ill react

Before it actually happens

I can say anything, i dont want this and that

But when it actually happens

I dont know anything before that

Ja sitten, kun sekunnissa yhtäkkiä mieli muuttuukin

Niin oot sillee YES I WANT SEX

mut sit jälkeenpäin kuolet koska alatkin katumaan kun et oo ehtiny ajatella koko hommaa loppuun asti

Sexual attraction on niin vitun täyttä paskaa koska normaalitilanteessa sul ei oo mitään ongelmaa elää seksitöntä elämää

Mut sit ku joku tommonen kävelee vastaan

Niin kaikki menee uusiks etkä ees tiiä enää kuka oot

Koska se ei oo ollenkaan sitä mikä on sulle normaalia




IHAN SAMA mut lets face it mä vaa katoin kwangs room jakson

Ja siin jossain kohtaa alkoi vähän mielikuvitus laukata

Ja olin sillee mä olisin niin kiimanen MUTTA todennäköisesti jossain vaiheessa perääntyisin kuitenkin et ei se varmaan menis loppuu asti kuitenkaan mut oisin eka kyl niin horny

And id probably let him touch me

🙂

Mieli vaan muuttuu koko ajan koskaa ei tiedä mitä tapahtuu, vaan siksi että rakkaus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi se on niin ÄRSYTTÄVÄ

enkä oo ikinä halunnu ketään enempää

Or i wanna say so but yeah you know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut kuitenkin haluun sitä niin paljon etten voi ajatella mitään muuta kun sitä kuinka paljon haluun sen lähelle

Tai siis ihan vaan kuinka paljon haluun koskettaa sitä

Lmao hayoung (?) tarttu sen käteen siinä jaksossa ja olin silleen ei vittu kuinka paljon haluun tehdä noin

Siis tää rakastumisen palo vaan sumentaa mun aivot
 
Ylös Pohja