Sit oon vaa sillee mua on oikeesti huijattu pahasti, koska kyse ei oo missään nimessä vaan siitä että "yhyy, en saanutkaan ihastustani". It goes way deeper than that. Se on enemmänkin: "ei vittu, mua on oikeesti huijattu perustavanlaatusel taval koska se ei edes ollut mun ihastus eikä mulle ollut vittuakaan väliä sillä ja olin silti ihan varma että se tapahtuis, joten se perustui todellisuuteen, ei ihastuneen ihmisen haavekuviin, ja sit oikeesti sä sanot mulle et oho, ei se ollukaa totta, sua vaa kusetettii nii helvetisti????????"
Niiku mul on paljon enemmän huijattu olo sen takia että en ollu edes ihastunu siihen sillon.
Sen takii se tuntuu niiku paljon törkeemmältä huijaukselt ja oon ikuisesti vihanen itelleni (tai kelle muullekaan?) jos oon vaa keksiny sen päästäni eikä se koskaan ollukaa mikää ns oikee juttu.
Silleen sil ei ollu mulle ees väliä sillon, mut kyl siit vaan tosi huijattu olo tulis silti koska asia joka on vaikuttanu niin varmalta sillon ku en oo ollu ihastunu siihe.
Niin eipä se yhtään vituta
Se ei vituta siks etten saa sitä
Se vituttaa siks et oon ollu väärässä. Eli periaatteesta ihan.
Arvaa luotanko ikinä mihinkään ja arvaa "nolottaako" mua, ei siis muiden ihmisten takia, vaan ns. hävettää vain sen takia että oon ite siihen uskonu ja se ei ollukaa totta.
Silleen on se nyt pikkusen hämmentävää että vaikka vuonna 2040 huomaankin että mitä vittua? Olin maailman eniten varma siitä ja se ei tapahtunutkaan, ja nyt sillä on vaimo ja kaikkea ja mä en seurustellukaa sen kaa, ja olin 99,9 % varma siitä. Niin varma ettei voi sanoin kuvaillakaan. Niin arvaa kuinka koko mun elämä ja kaikki mihin uskoin romahtais. Ei siks että 2022 ->
Vaan siks että 2020 ->
Niinku kuinka paljon musta tuntuis siltä et se vaihe mun elämässä oli pelkkää valhetta, enkä luottais itteeni enää ikinä.
Siis se vaihe, se esimerkiksi nyt vaikka otetaan heinäkuu 2020-joulukuu 2020
Niin mieti jos vuonna 2040 huomaan etten oo eunkwangin kanssa ja sillä on vittu vaiks vaimo
Ja oon vaan silleen
My Brother in christ mitä vittua
Kaikista paskimmalta se tuntuis vaan siks että mun elämästä heinäkuu 2020-joulukuu 2020 oli täyttä valhetta.
Silleen en tiedä uskoisinko enää yhtään mihinkään koskaan. Alkaisin varmaan epäillä tapahtuiko mitään niitä asioita edes koskaan. Kattoisin tätä kuvaa :
Silleen: "tapahtuiks sitä edes koskaan??????? En muista enää?? Enkä tiedä?????? En tiedä mitä ajattelin????? Se ei sitten ollukaan totta"
Ja kaikki vaan romahtais
Ei siks että se on mun ihastus
Vaan siks mitä oli sitä ennen.