Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
And if someone says im not fat ill say fuck you cause i am

Yes i am midsize

Yes i am fat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Yes my average sizes are 12, 14, L

average sizes

Midsize

YES, i am definitely fat

Because I AM

stop saying im not

Its a bit offensive
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Lol mä voin niin kuvitella et jos seurustelisin vaik eunkwangin kaa se vaikuttaa nii kiltilt et jos oisin vaa sillee "you know, cause im fat" nii se varmaa ois et "youre not fat! 😟 Youre pretty" tai en tiiä, salee jotai tollasta XDDDDDDDD

Its funny, cause im fat though

He probably would try to make me feel better xDDDDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mä en tajuu siis oliks toi joku kuuluisaki ku se on sungjaenki kaa tos yhes kuvas ja zico....... Ja kaikkeee

Kai se sit oli joku kuuluisa mä olin kyl ite iha nevahööd siitä ja ensimmäisen kerran sain tietää siitä just tosta burning sunista

En koskaan aikasemmin sitä tiennyt :D

No mut hei

Se oli 2019 tai jossai siin

Aika vähän mä siinä vaiheessa seurasin kpoppia

Oikeestaan aika minimaalisesti

Vasta vuoden 2019 aikana aloin vähän enemmän tietää kai et kyl kuuntelin aiemmin mut en seurannut mitään enempää.

Totta kai mä olin nevahööd siitä

Ehkä se sit oli joku kuuluisaki

Hitto niit oli paljon jotka joutu lähtee helvettiin yhtyeistään, highlight, ftisland, cnblue, bigbang..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"tehtiin sillain tyhmästi että raiskattiin tyttöjä ja kuvattiin niitä ja jaeltiin muille"

Hupsis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Valtaosaan miehistä en luota enkä aio luottaa

En nimittäin halua joutua raiskatuks koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Eiiiiii

Näin viime yönä unta masatoshistaaaaa että suudeltiin 😭😭😭😭😭😭 KAMALAA 😭😭😭😭😭😭 se näytti ehkä siltä kuin näinä aikoina:

Ja se oli vaan NIIN ihanaa

Suudella sitä :D

Ja sit muistan myös sellasen kohdan, varmaan vähän ennen sitä suutelua että käveltii vaa siin yhes tai jtn, ehk käsi kädes???? Tai jotai. Ja sit sanoin sille jotain, ehkä suomeks :D ehkä se ymmärs suomea siinä unessa :D jotain kulta....? Jotain jotain jne. Tyylillä et tuuks mun kaa kulta siis tähän tyyliin ku olin lähdössä jonnekin muualle siin. Mut sit se kai meinas että se jää sinne eikä tuu mukaa, mihi sit ikin olin menossakaa. Se ehkä meinas jäähä nukkumaan sinne tai jotain. Sit siinä kohtaa ehkä alettiin suudella. Lmaoooooooo. Sillee okei lets make out täs hetki ennen ku lähen 😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻 eiku oikeesti muistan ehk vähän sellasen tunteen just että eiii en haluu lähtee sun luota ja tuntui niin ihanalta kun sai pusutella sitä siinä like i almost still feel his lips D:

😒

Kiitos vaa

Öö i definitely remember something more k18 siinä myös 😭😭😭😭😭😭 ANTEEKS en voi sille mitään mistä nään unta 😭😭😭😭😭😭👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Well i mean

I remember he touched my breasts at least 😶😶😶😶😶😶

Muusta en tiiä

No en tostakaa oo varma mut jotai sellast

Puhuin myös puhelimes tjsp siin jossai mut en tiiä kenen kaa


Myös eunkwang oli jossain vaiheessa siin

Oon melko varma

😂😂😂😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut siis

Noh

Masatoshin suuteleminen oli paras osa siinä unessa 😭😭😭😭😭

Ja se muu söpöily

Oli ihanaaaa olla sen kaa even though he was just a product of my imagination there
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En pysty ees kirjottaa täst mut kirjotan vähän ja sitten toivottavasti pystyn ajatella jotain muuta:
Ehkä sen ikärajan minkä alle ihminen ei pysty antamaan suostumusta seksuaalisiin asioihin niin pitäs olla paljon korkeempi koska selkeesti en ite ainakaan oo kykeneväinen antamaan sellasta suostumusta vieläkään mikä olis aidosti ok tai siis tarkoitan että annoin suostumuksen mikä EI OLLU mikää hyvä juttu ja mua oksettaa vieläkin joten hyvin meni vittu.

Ilmeisesti mua pitäis holhota kuin alaikäistä koska en osaa tehdä ratkaisuja jotka tukee hyvinvointiani, sen sijaa teen ratkaisuja jotka romuttaa hyvinvointiani. Ei voi muuta sanoa kun vittu kiitos. Ja ärsyttää kun en edes tiedä voiko sitä koko juttua edes sanoa hyväksikäytöksi tai häirinnäksi, no, häirinnäksi ainakin osittain ainakin yasonin kohdalla mutta entäs ne muut. Itse kumminkin suostuin niin itseäni syyttää saan mutta olihan se toisaalta häirintääkin ja silleen

Mutta oikeasti se on totta etten osaa tehdä ratkaisuja jotka tukee hyvinvointiani vaan teen aina pelkästään ratkaisuja jotka romuttaa mun hyvinvointia :D

Nyt ajattelen jotain muuta kiitos, pelkään että tää hajottaa mut vielä joskus kokonaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En kestä sitä että joudun elämään tän kanssa ikuisesti

Ehkä pahimpia asioita mitä mulle on ikinä käyny
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kun jälkikäteen mietin omaa mieltäni ja sillee nii ois pitäny olla aivan päivänselvä asia etten voi oman mieleni takia tehdä noin intiimejä asioita kenenkään kanssa, varsinkaan tuntemattoman, olkoonkin että se on etänä mutta sillä ei oo väliä. Mun ois pitäny ymmärtää etten voi tehdä edes etänä intiimejä asioita, varsinkaan tuntemattoman kanssa. En voi päästää ketään tuntematonta noin lähelle. Mun ois pitäny ymmärtää kuinka paljon mua rupee ällöttää se jälkikäteen et oon antanu tuntemattomien ihmisten nähdä mut alasti. Ja tietty konteksti, koska ei mua vaivaa se että uimahallissa tuntemattomat on nähny mut alasti, mut 🤢 tuntemattomat pervot miehet seksuaalisessa kontekstissa. En ymmärrä miten oon voinu antaa niiden nähdä mut alasti. Onneksi edes pelkästään viestien välityksellä mut yhtä lailla sekin haavoitti. En ymmärrä miten oon voinu päästää TUNTEMATTOMAT ihmiset niin lähelle. Oikeesti. No, ainakin opin jotain, toivottavasti. Aika kallis oppitunti silti. En pysty edes ajattelemaan sitä ilman että mua alkaa oksettaa.
 
Ylös Pohja