Kun jälkikäteen mietin omaa mieltäni ja sillee nii ois pitäny olla aivan päivänselvä asia etten voi oman mieleni takia tehdä noin intiimejä asioita kenenkään kanssa, varsinkaan tuntemattoman, olkoonkin että se on etänä mutta sillä ei oo väliä. Mun ois pitäny ymmärtää etten voi tehdä edes etänä intiimejä asioita, varsinkaan tuntemattoman kanssa. En voi päästää ketään tuntematonta noin lähelle. Mun ois pitäny ymmärtää kuinka paljon mua rupee ällöttää se jälkikäteen et oon antanu tuntemattomien ihmisten nähdä mut alasti. Ja tietty konteksti, koska ei mua vaivaa se että uimahallissa tuntemattomat on nähny mut alasti, mut 🤢 tuntemattomat pervot miehet seksuaalisessa kontekstissa. En ymmärrä miten oon voinu antaa niiden nähdä mut alasti. Onneksi edes pelkästään viestien välityksellä mut yhtä lailla sekin haavoitti. En ymmärrä miten oon voinu päästää TUNTEMATTOMAT ihmiset niin lähelle. Oikeesti. No, ainakin opin jotain, toivottavasti. Aika kallis oppitunti silti. En pysty edes ajattelemaan sitä ilman että mua alkaa oksettaa.