Eiiiiii
Näin viime yönä unta masatoshistaaaaa että suudeltiin 😭😭😭😭😭😭 KAMALAA 😭😭😭😭😭😭 se näytti ehkä siltä kuin näinä aikoina:
Ja se oli vaan NIIN ihanaa
Suudella sitä :D
Ja sit muistan myös sellasen kohdan, varmaan vähän ennen sitä suutelua että käveltii vaa siin yhes tai jtn, ehk käsi kädes???? Tai jotai. Ja sit sanoin sille jotain, ehkä suomeks :D ehkä se ymmärs suomea siinä unessa :D jotain kulta....? Jotain jotain jne. Tyylillä et tuuks mun kaa kulta siis tähän tyyliin ku olin lähdössä jonnekin muualle siin. Mut sit se kai meinas että se jää sinne eikä tuu mukaa, mihi sit ikin olin menossakaa. Se ehkä meinas jäähä nukkumaan sinne tai jotain. Sit siinä kohtaa ehkä alettiin suudella. Lmaoooooooo. Sillee okei lets make out täs hetki ennen ku lähen 😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻🤚🏻 eiku oikeesti muistan ehk vähän sellasen tunteen just että eiii en haluu lähtee sun luota ja tuntui niin ihanalta kun sai pusutella sitä siinä like i almost still feel his lips D:
😒
Kiitos vaa
Öö i definitely remember something more k18 siinä myös 😭😭😭😭😭😭 ANTEEKS en voi sille mitään mistä nään unta 😭😭😭😭😭😭👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Well i mean
I remember he touched my breasts at least 😶😶😶😶😶😶
Muusta en tiiä
No en tostakaa oo varma mut jotai sellast
Puhuin myös puhelimes tjsp siin jossai mut en tiiä kenen kaa
Myös eunkwang oli jossain vaiheessa siin
Oon melko varma
😂😂😂😭😭😭😭