Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mutta ehkä opin sen etten oo enää niin sinisilmäinen ja että mua ei jatkossa ehkä voi enää hyväksikäyttää nyt kun tiiän mitä se on

Voi olla et se on säästänyt mut joltain vielä pahemmalta hyväksikäytöltä mikä ois voinu tapahtuu jos en ois tässä kohtaa oppinu olemaan tarpeeksi aggressiivinen ja pihtari jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Onneks ("onneks" i know, mut vertaistukea) muille on tapahtunut samankaltaista kuten goo hara ja burning sun victims jne.

Ei nyt sama mutta jotain periaatteessa samankaltaista. Nii joo voin silleen samaistua kuitenkin. Vaikka tuntuukin siltä etten voi puhua niistä samassa lauseessakaan ihan niinku tää ois ollu vaa joku pikku juttu mikä ei pitäs olla yhtää traumaattista mulle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Siis okei burning sun oli mun mielest pahempi juttu mut ei se sitä tarkoita ettei tää ois ollu myös helvetin traumaattista mulle

Jos mua oksettaa vittu vieläkin enkä pysty melkein elää sen kanssa koska toivon vaa että pääsisin pakoon sitä ja juu, en oo yrittämässä itsemurhaa mut välillä tulee vaan sellanen olo et eiks oo mitään muuta keinoo unohtaa se

En tiiä miten mä pystyn elää elämäni loppuun saakka näin että muistan sen asian
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut oon ajatellut täs kuitenkin monta kertaa et okei, vuoden päästä voin jo paljon paremmin

Ja mä oikeesti uskon siihen myös
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
It makes it so much easier when i know that they can also live a normal life after it so i can too
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Ei oo vaikee ymmärtää miks samaistun tosi vahvasti vaikka se onkin eri asia mut kuitenkin niin samantyyppistä että totta kai samaistun
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
My only emotional support on ihmiset jotka on kokenu jotain samantyyppistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Whenever i have horrible flashbacks i know they had it too and probably worse so
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Okei tuntuu ihan sairaan tyhmältä traumatisoitua tämmösest eihän se oo ees mitää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mut oon koko ajan silleen "leave me alone leave me alone leave me alone 😭"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mun on vaa nii vaikee hyväksyy sitä asiaa edes osaks mun elämää niinku mun on niin vaikee myöntää et niin on tapahtunu ja silleen se häpeä on niin ihmeellinen juttu tai ne kaikki tunteet on jotenkin niin ihmeellisiä kosk se et ku nyt tässä jälkeenpäin jatkan elämääni silleen normaalisti niin mun on jotenkin,,,,, vaikea ajatella sitä. Siis et mun on vaikea ajatella sitä ja mun on vaikea yhdistää sitä mihinkään muuhun asiaan mun elämässä et jotenkin tuntuu että oon niiku sitä ei ois tapahtunukaa, et jos kuvittelen vaikka tulevaisuutta... Tai ei vaa siis... Jos aattelen nykyäänki vaik kaikkii muita asioita mun elämässä.. niinku vaik eunkwangii ja tälleen tai jotain muuta.. nii mun on tosi vaikee jotenkin... En osaa selittää. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Tai mulle tulee välillä sellasia et miten niin, eihän yhtään mitään sellasta oo ikinä tapahtunukaa

Et ehkä se tuntuu sit epätodelliselta
 
Ylös Pohja