Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Se ei ees oo mikää trauma mitä sä selität 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Jos lähetät alastonkuvia jollekin se ei voi olla trauma 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 se ei mikään raiskaus ole 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Also eunkwang is my safe place vaikka en tajuu miks vitussa mun pitää yhä ja VIELÄKIN roikkua siinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
"Seksuaalinen hyväksikäyttö on toimintaa, jossa suorittaja asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa uhrinsa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi."

Eli...... Ei sitä kuitenkaan?

"Seksuaalista väkivaltaa on esimerkiksi raiskaus tai sen yritys, seksuaalinen koskettelu vastoin toisen tahtoa tai muu teko, joka loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta."

Ei kai sitäkään?

"Vuoden 2023 alussa uudistuneen rikoslain mukaan seksuaalinen ahdistelu tarkoittaa seksuaalista itsemääräämisoikeutta loukkaavaa fyysistä tekoa tai voimakkuutensa tai toistuvuutensa vuoksi sellaiseen rinnastuvaa sanallista tai muuta tekoa."

Ehkä?

En mä tiedä



Mitä se on jos lähettää itse alastonkuvia muille pyydettäessä mutta se oksettaa ja tuntuu että siitä jää hirveä oksetus ja trauma? ..................... Puhumattakaan niistä mitä ne sanoi mulle + niiden lähettämät kuvat hyi vittu 🤮 niiku mua ei kiinnosta sun penikses paljoakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Aattele jos toi ei ookaan "mun" XDDDDDDDDDDDDDDDDD miten oudolt se tuntuiskaan jos se oikeesti onkin tarkotettu jollekin ihan toiselle ei mulle xD

Tai siis en nyt tiedä miten ne jutut menee siis voihan ihminen olla tarkotettu useemmallekin elämänsä aikana kun aika moni seurustelee useamman kun kerran elämässään

Ja toiki on seurustellut jo aiemmin

Nii ei se nyt niin oo et jokane on tarkotettu vaa yhdelle ihmiselle

Mut nii

Silleen

Jos siit ei ikinä tuukaa mun miestä vaa jonku muun xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Huhhuh

Viel 20-vuotiaanakin mul on ollu ihan järjetön määrä kuvia ihastuksista, verrattuna nykyiseen.

Huomaa et olin niin nuori sillon.

Vasta joskus noin 24-vuotiaana aloin tosissaa hillitä niiku iha eri tavalla sitä ihastuksista kuvien tallentamista.

Tai sit se on vaa.... Eunkwang-efekti........... Tai sit ikä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Voi kyllä hyvin olla eunkwang-efekti :D

Paitsi siis se että en tallenna eunkwangistakaa sillee samal taval kuvii mitä ennen tallensin iha järjettömii määrii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En tiiä miks se muuttui mut jostain syystä se muuttui et hirveesti vähemmän niitä vaa tuli ladattuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Outoo mitä mulle oikee o tapahtunu

En ikinä ajatellut et se muuttuis näin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Siis vaik nykyäänki selitän ties kenestä mut silti tää on niin selvää et oon jotenki ankkuroinu itteni ikuisiks ajoiks tohon yhteen että se vaan niinku ei muutu :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Siis en ymmärrä yhtään mitä mulle on tapahtunut

Eunkwang jotenkin muutti mua :D tai jotenkin sitä ihastumistapaa???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Oikeest i hate yeji yeah sure like keep feeding my delusions 😭😩 tai no ei oikeestaa siis tarkotan tol vaa sitä et why does she have to look so dreamy then i start to like sort of dream about her and like yea you know thattttt
 
Ylös Pohja