Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Honestly?

Society doesnt like fat people





Others dont like fat people

Fat people arent liked, no matter if they are 64 kg like me or like 200 kg.

Maybe its a little better for me, but oh god. Fat people arent liked. Not even us, tbh.

If youre fat at all youre fat enough to be hated.

Im tired of everyone pretending that Its good to be my size

Nope. They dont fucking like us. They dont even like me. Maybe a little more, but no, not really.

Theyre not on my side.

Thats why i wont act like i somehow blend in with the skinny people

Nope, im far from that

Society LOVES skinny people and hates fat people, ANY fat people, even the smallest of fats

Yall cant be so delusional to actually suggest that people somehow would like us smaller fat people. Hell no. They hate us all. They are NOT on my side. Ive seen it so many times
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Like weight loss doesnt really count at all when you lose it but youre not thin yet

They fucking hate fat people.

Even if they lost some weight, but are still fat, they fucking hate them.

These people just hate all fat people.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Like of course id get told "youre ugly cause youre fat"

By someone.

So stop saying i dont have that

If youre fat at all someone will be like yea ur ugly cause youre fat

Yea, they hate us

And yea, they think we are ugly

But i dont care mfs because we have robbie tripp 🥳

At least




......

Im not fucking ugly



Im fat but im not fucking ugly


I may be a bit dumb but not ugly

I may be fat but im not ugly

I may be short but im not ugly

I may be a tomboy type of girl sort of but im not ugly

I may have a weird clothing style but im not ugly

I may look unusual but im not ugly
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
I may have horrible breasts but im not ugly

Theres one ugly Part of me which is my horrible breasts but otherwise no, im not ugly


(I think toi on jo edistystä vaik paremminkin vois viel olla)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Miten voidaan tehdä tilastoja siitä kuinka moni Suomessa on lihava tai ylipainoinen? Jos ne ottaa sen lääkärillä katotusta bmi:stä, niin mun viime käynnistä on vitusti aikaa :D en muistakaan millon viimeks ois viranomasten kanssa katottu mun pituus ja paino. Varmaan vuonna 2021 tai jotain. Enkä edes ite ainakaan muista niitä enää :DD mut kai ne siitä sitten sen kattoo. Mikä ei välttämättä oo se kaikista luotettavin koska tässä ajassakin voi niiku pikkasen jo muuttua se mut ne laskee mut vaan sen edellisen kerran perusteella

Mut oikeesti siis en tiedä miten ne tilastoi ne, toi oli vaan heitto

Esim tällee: "Noin 1,2 miljoonan suomalaisen aikuisen painoindeksi ylittää lihavuuden rajan"

Mistä ne oikeesti sen kattoo :D ei oo muuta vaihtoehtoa ku lääkärillä. Kai? Mikä voi olla tosi harvoin jos joku ei käy usein sitä paitsi ei lääkärissäkään kai joka kerta edes käydä vaa'alla tai en mä ainakaan oo käyny. Outoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Noh mä en löydä mistään niitä mun mittoja siltä ajalta. Jos niitä edes on missään

Ainut mitä muistan on että pituus oli 160 sillon, se sano. Mut painoo en muista. Mut se pitäis olla ollu ainakin 70 tai enemmän varmaan, tai luulisin, koska sen jälkeen sillon helmikuus 2022 kun kävin vaa'alla pitkästä aikaa, olin tosi yllättynyt koska se oli se joku 68 (tai 69) sillon, ja muistan viel kuinka aattelin et se on paljon vähemmän kun mitä ajattelin. Oikein yllätyin kuinka vähän se oli. Joten olettaisin ton takii et se varmaan ois ollu yli 70 tai jotain mut en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Haha okei luin yhdestä sumopainijasta ja sen bmi oli "Sairaalloinen lihavuus" :D helpotti hirveesti mun oloa niin jotenkin tuntuu ettei mua nyt edes haittais olla sellanenkaan edes. Eikä obviously myöskään ylipainoinen mikä nyt oon :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
"ylipainoisten klinikka italiassa" :D ennemminkin "sairaalloisen lihavien klinikka italiassa"

Ei siellä tainnut yhtään ylipainoisten luokassa olevaa olla vaan eiks ne ollu just niitä sairaalloisen lihavia :D


Ja en kyllä vieläkään näe sairaalloista lihavuutta huonona asiana 🤷🏻
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Wow

Im definitely woman or nonbinary.

Not man.

I just dont know which one.

Woman or nonbinary.

Muita vaihtoehtojahan ei olekaan koska mies en ole ja intersukupuolinen en tiedä olevani.

Nainen tai muunsukupuolinen ja se olikin selvää mulle tähän asti kun koko ajan sanoin nainen, mutta nyt...

No, kaksi vaihtoehtoa. En tiedä kumpi. Ei tosin haittaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Mutta luojan kiitos on vain kaksi vaihtoehtoa koska jos olis enemmän niin se olis vielä kamalampaa jos en tietäis YHTÄÄN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Tuli vain mieleen tosta taeil keissistä kun on nyt taas hirveet keskustelut instagramissa menossa XDDDDDDD itsehän en ole osallistunut missään nimessä enkä aiokaan osallistua

Tarkoitan vain sitä kun jollekin muulle joku sanoi että "as a woman yourself" jotain jotain. Ja siitä se vaan jotenkin tuli.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Outoa

Noniin

Mulle tuli ihan selkee äsken sellanen "im definitely a woman"

Mut tosi hämmentävää koska toi tuli sen takia ku laitoin itteeni. Tai siis. Fashion. Tai sillee. Nii. Mulle iski sellanen tosi vahva naiseuden tunne (jos sellasta ees on???? :D kuulostaa oudolta nimittäin) niin sitten mä olin sillee jep mää oikeestikin nautin olla nainen.

Niin en vain ymmärrä miten se voi mennä tosta ihan nollasta sataan.

Jos ajatellaan että 0 olis toi tunne että oikeestikin mä nautin olla nainen.

Sit 100 on se että "oi jumalauta saatana, kärsin niin paljon"


LOL.

Sit se on myös sellanen "embarrassing"

Niin on se nyt vähän outoa miten voi mennä koko se skaala siinä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Mul on vieläkin tää vahva naiseuden tunne mut kun se ei oo koko aikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,507
Reaktioarvo
2,928
Joskus haluun kieltää sen jos vaikka joku sanois mulle ton saman "as a woman yourself" niin mulle tulee sellanen tuska siitä
 
Ylös Pohja