Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Jostakin mulle tuli mieleen et se ois mut tarkotan et oon tarpeeks lihava ollakseni sellainen niinkun.... Erikoinen viehätyksen kohde

Tai siis silleen että eihän tää oo yleisesti ottaen mikään esteettinen keho, generally
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei mikään yleisesti ottaen esteettinen keho joten

Kai nyt tyhmäkin ymmärtää että ei ... Ei normaalisti tämmöset läskit oo mitään viehättäviä ihmisille. Se on vähemmistö joka syttyy sellasesta :D ei super pieni vähemmistö mutta silti selvä vähemmistö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
If youre a guy who likes chubby girls

Then

How are you in a relationship? 🤔

Like i just wonder how they act and are they like.......... Like do they pay attention specifically to your tummy and stuff like that?? Like is.... I dont know


Tai niinkun jos on mies joka tykkää laihoista tai normi laihoista tytöistä siis, niin mä en tiedä kylhä ne varmaa on sillee wow your body is so 😍🤤 mut ei ne niiku mitenkään varmaan korosta sitä et wow youre skinny and hot

Mut jos on mies joka tykkää pulskemmista tytöistä niin kai seki on sillee wow your body is so 😍🤤

Mut onkse sit sillee wow youre so chubby its so hot :D like idk u know


Hmmmm

Tai kai se on essentially the same thing

If you like a skinny girl you like her figure and it includes the skinniness so you like... Admire how her figure looks, right??

But if you like a chubby girl well its the same thing you admire her figure, right?



Mut kuitenkin mietin vaan sitä jotenkin et miten se toimii kun on attracted to a chubby body. Like do they act somehow different. Like do they for example touch ur stomach more or like idk. It just seems so..... Different to me?

Koska liking skinny bodies is the norm.

Liking chubby bodies is..... Weird.

En tajua miten silleen voi olla parisuhteessa esim tai millasta se niinku on sit :D en osaa kuvitella

How do u communicate your attraction? Or? Like do they usually emphasize it like "youre so hot cause youre chubby" or do they just..... Say youre hot and act like.... Youre not even chubby 😂 like just ignore it somehow. Like id assume they would acknowledge it somehow?


Iiiiii dont know

No okei, se limited experience mikä mul on jutuissa.... Mut oikeest se jonka kaa mul oli "juttua" xD kyllä se tuntu aika oudolta vaikka se ei kestänyt pitkään eikä se ainakaan koskaan tainnu mainita mitään mun koosta, mut se oli kyl omituinen tunne ku mies halus suudella sua 😳😳😳😳😳 just sen takii ku tiesin olevani chubby niin sillee ajattelet vaan et tää on... Niin outoo


Se vaan tuntu oudolta

En tiiä millast ois ollu myöhemmin mut sinä aikana se ei maininnu mun koosta mitään muistaakseni. Mut ihan jo pelkästään se että se halus pussailla silleen kumminkin aika paljon... Nii vaikutti mulle siltä et se oli kuitenkin aika... Noh,.... Into me. Ja siks olinkin sillee this is sooooo fucking weird man..... En voi niinkun sanoin kuvata sitä outoa tunnetta :D

Nooo kummiski



"Ikävä" sitä aikaa, ku.... Eunkwang... Ja sillee... Ja kaikki...... Se oli "hyvää aikaa" :D toisaalta

:( now it feels weird koska muistan niin hyvin, ja en tiedä jos sillon jo ajattelin nimenomaan eunkwangia yllättävän paljon niinkun........ Siihen mieheen verrattuna. Tai siltä pohjalta. Koska olin nähnyt sitä tyyppii joskus.... Perjantai tai lauantai. Sit siitä seuraavana maanantaina jo tapahtu tää eunkwang juttu. 💀 Niin voi olla et oon sillon siinä jälkimainingeissa miettiny just että okei tän jätkän kaa tää juttu on tämmöst nii sit niinku... Ehkä mietin eunkwangii siltä pohjalta et mitä mulla oli meneillään just sillon.

Ei pitäs ajatella näitä ollenkaan mut niin 😭 väsyneenä tulee ajateltua kaikenlaista. Ja sitten vaan niinku en enää tiedä mitä pitäs tehä mut ei kai tässä mitää.

Tuntuu vaan niin..... Mul on ikävä eunkwangia sillain tän takii koska.... Nii :( muistelin eilen sitäkin kun yritin nukkua et ainii et sillo ku ne ohjaajat tuli sielt ku tauko loppu nii muistin et millast se oli ja sit ku katoin a:ta koska tykkäsin siit ja se tunne mikä siin oli, ja sit kun muistan viel ne avaimet ja kaikki niiku se avainten kilinä tai jotain ku ne tuli sielt. Tai jostai mul tulee sellane muisto et ku ne käveli sielt ni et niiku niil ois ollu ne avaimet ja jotenkin vaa menin niin vahvasti siihen tilanteeseen ja sitten kun piti mennä takas luokkaan ja mä vaan en ois jaksanu vissiin mennä ja olin vaa sillee oh goodddddddddd taas en kestä tätä meininkiä 😂 sit muistan senki ikuisesti ku siin oli joku tyttö jota en tuntenu ollenkaan ja ihastuin pienesti siihen, tai siis katoin sitä vähän vaa. Muistan hyvin kun se istui jossain toisel tuolil siin ja mä siin sohvalla tai jotain ja äh muistan kaiken. Nii :/ ni eunkwang. It makes me feel.... Stuff. Koska vaikken tienny sitä sillon oikeen

Esim en tod tienny vaikka näitä:

Mut kuitenkin koko se miljöö on niin. You know what i mean. You know damn well 😭 and i could just cry. Cause i love him and he wasnt in my life this way because hey fr that video for example. Like i didn't KNOW this guy. But i just knew the random guy who made that song and that album. So i didn't know him. But yeah. It was still the same guy.

It. was. The. Same. Guy...................

...............,......

noh, OKAY, what should we do now :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei vittu eniten mua hajottaa se että katoin tota albumin kantta vaikka kuinka ja AINA mulla oli se "ihan ku tässä kannessa ois jotaki mitä en ihan täysin muista???????" Mut lopulta se muisti palautu siitä liveversion kuuntelusta, eikä siitä kannen näkemisestä.

Miten en oo voinu siitä visuaalisesti muistaa sitä miten katoin niitä vitun palloja ja varsinkin sitä nurmikkoa ja niitä puita siellä takana ja sitä kattoessa JUURI mä ajattelin että i surely end up with him

Niin miten en niistä puistakaan muistanu sitä ajatusta?????!?? Yhtään!????? Sitä ajatusta että ill be with him, for real.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Seeing him there in that scene and feeling like hes your damn husband but okay
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Also se tunne kun katot tätä


Ja ajattelet: "is this the BOY (and i think, nimenomaan BOY) that i thought about when i was a child? 🙂"

Silleen

Onko tämä nyt se japanilainen poika 🫣 koska mulla on tosiaan hatara muistikuva siitä että jossakin vaiheessa olisin ajatellut että niinkun poika mutta voi olla että ajattelin sen ehkä samanikäiseksi kun minä

Mut niin?? I mean, se varmaan kävisi järkeenkin että ajattelin sen saman ikäseks ku mää

Mut jos toi on nyt just se jota ajattelin sillon niin ei jeesus 🤦🏻 mitä pitäs ajatella

Emt

Its emotional

Ja tiedän että aina sanon sitä et jos on pakko sanoo ni eunkwang on mun vahvin obsessio mun koko elämässä mutta kun sitten kun..... Masatoshin kohalla.... On tapahtunut ihan yhtä lailla nää tämmöset että en vittu tiiä enää miten päin olla niinku ei sekää oo normaalia ollu tsiisus sentään 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Me in 2008-2009ish: how long before we fall in love? ♪

Well, more than 15 years at least.......

😬
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ok us 8 12 10

Siinä mun koot laskurin mukaan.

Jos midsize on YHDEN lähteen mukaan 8-16 niin kaikki noi mahtuu siihen joten sen mukaan olisin midsize.

Mut joskus se on vaan: 10-14

Ja joskus: 12-16

Ja joskus: 10-16
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Huoh ensin määritelkää mikä se oikeesti on ja sitten vasta expect anyone to use it
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No mennään sen laajimman mukaan eli 8-16 silloin oon selvästi midsize
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"you are losing tons of weight. You look great" omgggggggggg mitkä vibat tosta kommentista 😂😂😂😂 siis silleen lievästi negatiiviset
 
Ylös Pohja