Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut tosiaan onneksi voin syödä ihan vapaasti. Ei tarvi stressata. Vaikka se onkin kovan työn takana päästää irti siitä bmi 18 haaveesta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Youtube short: pregnancy
Minä: ei kiinnosta
Youtube: selvä. Muokkaamme saamiasi suosituksia.
Minä: kiitos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikö se nyt jumalauta ala mennä perille että mua ei kiinnosta mitkään raskausjutut ei helvetti, voisinko olla mies
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Wow. Mua ei haittais yhtään vaikka olisin taas esim 68 kg. Koska oon tottunu siihen. Ei haittais niiku yhtään. Ja sekin on jo aika suht iso painonnousu et yllättyisin jos se menis uudestaan sinne. Jos se on nyt niiku 63.40. niin kyl siinäki saa aika paljon lihoa. Yli 4 kiloa. Eikä se kuitenkaan tuu mun kokemuksen mukaan ihan tosta vaan. Oon viimeks ollu 66 jotain edes 14. Heinäkuuta. Eikä se oo ees 68 vielä. Niin ei se nyt pitäis ihan hetkessä tulla mun kokemuksen mukaan. Joten vaikka lihoisin niinkin paljon niin mua ei haittais, ja se on silleen paljon että tosiaan siihen menis aikaa kuitenkin että niin kävis. Mut ees se ei haittais mua. Joten, saan kyllä ihan rauhassa syödä ihan mitä vaan ja kuinka paljon vaa haluunkaan :D koska mua ei häiritse ollenkaan se. Ja mua ei häiritse se siks että oon tottunu kuitenkin olemaan 68 kg. Se on mulle tuttua ja turvallista.

Joten pls. Syö vaan ihan rennosti. Ei tarvi yhtään ajatella että en voi syödä vaikka mulla on nälkä. Ei tarvi pelätä ollenkaan koska jopa 68 kg on mulle tuttua ja turvallista, jopa 72 kg. Ja siinä meniski kuule aikaa :D mutta se on mulle myös ihan tuttua ja turvallista joten em näe kyllä et miksi flippaisin sellasesta vaikka niin kävis. Been there already. Eikä se ollu mulle sillon kummonenkaan juttu vaikka tiesin olevani 72 kg.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt kumminkin VAIN 63 mikä on rehellisesti aika outoa ja.... Tosi kevyt :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tbh mua ei enää häiritse toi

Mut mua häiritsee vaan se jos en kelpaa jollekin miehelle jolloin valitsen tietysti itseni miehen sijasta. Ja heti. Se on niin obvious. Koska ei mua huvittais yhtään olla miehen kaa joka on ungrateful siitä mitä sillä on :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tiedän että mun nykyinen paino on varmasti rumaa monille miehille

Ei se ole ongelma. Silloin en vaan ota just niitä miehiä, vaan jonkun muun, jos ees haluun. En kyllä vieläkään halua :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tbh, only true love is something i want, maybe in the future someday, maybe, but not now

And even that is maybe
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut sitä en kyl usko näkeväni et olisin joku päivä 100 kg :D i mean who knows mutta enpä usko näkeväni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Omllllll people are so afraid of being fat 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 it makes me LAUGH
 
Ylös Pohja