Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuuleta pesun sijaan. Jos vaate ei ole likainen, sitä ei tarvitse pestä. ·

Niin. Eli rintaliivejä jotka ei haise hieltä eikä näy mitään tahroja, voi vaan pöllyttää ulkona vähän ja laittaa takaisin puhtaiden joukkoon. Hyvä homma. Ja kaarituellisia ei pitäisi pestä koneessa, no missä sit


Niis haisi hiki vähän joten pitääkaipestä mut

Mut mut mut mut en osaa mitään en välitä enää mistään en pese enää koskaan mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pitää kysyä äidiltä tuskin sekään mitään tietää enkä jaksa antaa kaiken vaan olla en tee enää mitään enkä kuuntele ketään teen niinku parhaaks näen eli ei välii millään tai sit kuolen en välitä enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tee mitään enää enkä siivoo enää koskaan enkä tee mitään enää koskaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siitä kaaritukijutusta en välitä koska se meni jo pyykkikoriin niin olkoon siellä sitten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta en aio enää pestä rintsikoita jos ne ei ole likaisia eli jos niissä ei haise hiki tai ne ei oo likaisia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oon tehny siis kaiken ihan oikein

Ei sitten tuu niin paljon pyykkiikään onneksi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mitä nyt pikkarit jatkuvasti ja sukkia vähän useemmin, muuten en kovin usein pistä pyykkiin mitään, t-paitaakin käytän monta kertaa vaikka se kuinka on hikinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aina vain parempi kun pyykki vähenee, naurettavaahan sellanen on että niitä pitää koko ajan pestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja joskus ei tarvi pestä juuri ollenkaan, esim hameita kun niis ei haise hiki eikä pimppi toisin kuin housuissa. Ellei niissä oo jotain muuta likaa sitten mutta yleisimmin ei oo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nyt alan oikeesti pistää niitä vaan suoraan takas vaatekaappiin. Ei tarvitse pestä jos se ei ole likainen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sitä paitsi, jopa noikin on ihan nättejä niin mistä se juttu tulee suurimmassa osassa maailmaa että thin on in
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En tosin ymmärrä miten on mahdollista lihoa noin isoksi koska kuten sanoin en oo koskaan ihan noin iso ollut

Ive had my share of fatness during my life

But never that big

Mitähän ihmettä siin tapahtui kun painoin vähintään 77 ja sitten en tiedä mitä ihmettä tapahtui.

Sitten seuraavan kerran minkä muistan oli se kun katoin 2022 ja se oli 68 tai 69 :D

Niinku ei mitään aavistusta mitä ihmettä tapahtui

En kirjaimellisesti tehnyt yhtään mitään

Aina jos yritin laihduttaa niin se oli periaatteessa sellaista että yritin ehkä korkeintaan yhden päivän ajan niinku nykyäänkin en oo yrittänyt laihduttaa paitsi ehkä joku muutaman tunnin tai silleen että alan laihduttaa mut sit lopetan sen samantien. Joten ei voi sanoo et oisin oikeesti laihduttanut. KOSKAAN. siis, KOSKAAN.

peruskoulussa yritin laihduttaa pari kertaa mutta nekään ei kestänyt pitkään, joten sitäkään ei voi sanoo laihduttamiseks. Oikeesti varmaan mitään niitä mitä koskaa oon tehny ei voi sanoo laihdutukseks koska se on loppunu tosi nopee

Joskus ala-asteella mul oli vaan joku karkkilakko mutta se oli kaikki ja sekin kesti ehkä viikon tai pari ei varmana kauempaa.

Et ihan todellisuudessa en oo laihduttanit elämässäni kertaakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En kertaakaan. Koska niitä hyvin hyvin lyhyitä yrityksiä ei voi sanoo laihduttamiseks.

Joten se miten toi on tapahtunut on niin outoa koska en tehnyt mitään :D mulle on niin hämärän peitossa mitä siinä on tapahtunut
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sama kun sillon kun se nousi

Koska se oli 72 sit jossain vaiheessa se oli ainakin 77

En tehnyt mitään, mä vaan elin. Jostain noi johtuu mutta 🤷🏻

Ei se mun asia oo :D tai siis onhan se mun asia mutta ei se ole mikään juttu siis
 
Ylös Pohja