Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
Everything about a womans appearance is boring af jne. Ei mitään tykättävää. En ymmärrä mistä ne löytää sen jonkun kipinän.

Ehkä kuulostaa oudolta ku oon ite ollu ihastunu tyttöön, mut silti.

En osaa itsekään sanoa mistä sen löysin. Mutta niin.

FUCKING HELL mun jalat on vieläkin ihan PASKANA kiitos eunkwangin 😂 ei vittu oikeesti ne on niin kipeet there was actually a bruise. A BRUISE. From masturbating on a hard floor.

Ja jalat. Siis jalkaterät? Niin ai jumala miten sattuu

Sääret ja jalkaterät ja sitten vielä nivusissa????? Se sellanen mikä tulee siit ku venyttää liikaa tai jtn

On vaikeaa olla nainen jota kädellä räplääminen ei yleensä auta juuri ollenkaan. Sit sattuu ku pitää olla ihme asennoissa. And ON THE FLOOR. WTH 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
And was it worth it? NO 😂 Eunkwang just made me so horny then.

Nyt en onneksi ole ollenkaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Syy miks ees selitän tost on se et pelkään et toi on jotenkin vaarallista koska oikeesti, tuntuu jotenkin pahalta, erityisesti jalkaterissä se :D mutta kai se on ihan normaalia

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mutta niin

En ymmärrä, where do they find the spark cause theres literally nothing to like?

Enkä tykkää edes siitä että miehet tykkää MUKA aidosti naisista koska se challenges my view and i want to keep hating women

En haluu yrittää ymmärtää koska mun oma näkökanta on niin eri

I think girls are absolutely disgusting and theres nothing to like, joten ois aika rough jotenkin seurustella ja olla miehen tunteiden kohde, silleen et what do you mean theres something to like, what do you mean girls are not disgusting? Youre WRONG. en haluu edes muuttaa näkökulmaani, tää on mun aito mielipide ja fiilis.

Ja se ois vaikeeta jos olisi poikaystävä joka ois sitä mieltä et oot joku hottest thing on earth koska se on niin ristiriidassa mun oman näkemyksen kans enkä oo valmis todellakaan ymmärtää sellasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
It always blows my mind when i see, idk, for example, guys talking about sexual-ish feelings for their girlfriends. Oon aina sillee ai oikeesti noinkin voi kokea? Se on niin... Outoo mulle. En näe naisissa yhtään mitään hyvää. Pelkkää huonoa. Joten se että joku on ihastunut naiseen tai haluu nähä vaikka alasti sen tai et ylipäänsä edes kiinnostaa niin on mulle niin......... Outoo ja mind-blowing vaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
I literally refuse to change my mind cause i see it as something so disgusting. Like im thoroughly disgusted with all things female. All

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Im not ready to accept that guys actually like girls

I think theyre faking

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tbh anything i am/have im insecure about

Im female so im insecure about my female gender

Im a pear so im insecure about that

Im chubbier so im insecure about that

I have a vulva so im insecure about that

I think discharge is gross and i have that so im scared that that's really really gross and just.. gross?

I have breasts so im scared that theyre gross

Im short so im scared because of that

anything i have im insecure about and scared that it's not good/ideal, that my future bf is going to think "i mean, it could be better but its alright"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Now STOP IT

theres even hairline surgery

Why would I Ever want to change myself?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ja ihmiset ottaa sen lyhyenä reittinä onnellisuuteen kun pidempi reitti on kasvaa siihen hyväksyntään hyvin pitkän ajan kuluessa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Its so funny when theres baby got back but its definitely not my theme song since its about slimmer women with bigger butts

So

Its not even my jam

:(

I hate my ass again

Huoh if only Eunkwang was my boyfriend everything would be better

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929

How do i know if my biological sex is intersex or female? I know it isn't male cause id have a penis and i dont. so thats easy. I have a vulva, i have breasts, i have periods, EVERYTHING that says im female. But idk if there are some things that could make me intersex like im just wondering, what if i have pcos, some people label that as intersex, etc etc. Like how could I even know.

Gender identity, i don't even give a shit.

But id like to be sure of my biological gender. I mean biological sex 😂

I guess it has to be female tai siin uskossa mä oon ollut. Mietin vain voisko se kuitenkin olla intersex. Tuskin. Mutta jotkutha ei koskaan saa tietää olevansa intersukupuolisis

Joten onhan mahdollisuus että oon mutten tiedä sitä

Mut tietojeni mukaan nainen. Ja puhun nimenomaan biologisesta sukupuolesta.

Ja mä en voi sille mitään. Mä en oo sitä valinnu. Ei sen kanssa voi muuta kun elää. En jaksais enää käyttää energiaa siihen että yritän olla jotain muuta ku mitä oon. Im just so tired of not being myself. Mua väsyttää se ajatus että koska oon nainen mun pitää koko ajan tarkistella tai miettiä että tää ja tää asia tai et mun pitää tehä jtn tai oon väsynyt siihenkin että valkovuoto tai kuukautiset on ällöttäviä. Ajattelen niin mutta kun en jaksaisi enää ajatella. Mut miehet on saanu mut ajattelemaan niin. Syy siihen miksi oon raging misogynist on se että miehet on tehnyt must misogynistin koska ne ite on misogynistejä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Pelkään naiskehoa koska siinä on niin paljon asioita mistä mun pitää koko ajan olla varma... En uskalla elää normaalisti.

Ylös Pohja