Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Everything about a womans appearance is boring af jne. Ei mitään tykättävää. En ymmärrä mistä ne löytää sen jonkun kipinän.

Ehkä kuulostaa oudolta ku oon ite ollu ihastunu tyttöön, mut silti.

En osaa itsekään sanoa mistä sen löysin. Mutta niin.


FUCKING HELL mun jalat on vieläkin ihan PASKANA kiitos eunkwangin 😂 ei vittu oikeesti ne on niin kipeet there was actually a bruise. A BRUISE. From masturbating on a hard floor.

Ja jalat. Siis jalkaterät? Niin ai jumala miten sattuu

Sääret ja jalkaterät ja sitten vielä nivusissa????? Se sellanen mikä tulee siit ku venyttää liikaa tai jtn



On vaikeaa olla nainen jota kädellä räplääminen ei yleensä auta juuri ollenkaan. Sit sattuu ku pitää olla ihme asennoissa. And ON THE FLOOR. WTH 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Syy miks ees selitän tost on se et pelkään et toi on jotenkin vaarallista koska oikeesti, tuntuu jotenkin pahalta, erityisesti jalkaterissä se :D mutta kai se on ihan normaalia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Mutta niin

En ymmärrä, where do they find the spark cause theres literally nothing to like?

Enkä tykkää edes siitä että miehet tykkää MUKA aidosti naisista koska se challenges my view and i want to keep hating women

En haluu yrittää ymmärtää koska mun oma näkökanta on niin eri

I think girls are absolutely disgusting and theres nothing to like, joten ois aika rough jotenkin seurustella ja olla miehen tunteiden kohde, silleen et what do you mean theres something to like, what do you mean girls are not disgusting? Youre WRONG. en haluu edes muuttaa näkökulmaani, tää on mun aito mielipide ja fiilis.

Ja se ois vaikeeta jos olisi poikaystävä joka ois sitä mieltä et oot joku hottest thing on earth koska se on niin ristiriidassa mun oman näkemyksen kans enkä oo valmis todellakaan ymmärtää sellasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
It always blows my mind when i see, idk, for example, guys talking about sexual-ish feelings for their girlfriends. Oon aina sillee ai oikeesti noinkin voi kokea? Se on niin... Outoo mulle. En näe naisissa yhtään mitään hyvää. Pelkkää huonoa. Joten se että joku on ihastunut naiseen tai haluu nähä vaikka alasti sen tai et ylipäänsä edes kiinnostaa niin on mulle niin......... Outoo ja mind-blowing vaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
I literally refuse to change my mind cause i see it as something so disgusting. Like im thoroughly disgusted with all things female. All
 
Ylös Pohja