Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,929
En mä sitä tarvi et joku tulee osottelee asioita mussa ja sanomaan että mä en muuten tykkää tosta. Great, en MINÄKÄÄN TYKKÄÄ yhtään mistään itsessäni. Ollaa siitä sitten iha samaa mieltä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Theres going to be at least something he doesn't like joten en mä tiedä miksi mä haluisin sitte sellast

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Miten oonkaa voinu olla joskus niin sokee et oon aatellu et joku vois tykätä musta kokonaan?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Miten oon voinu olla niin sokee et oon ollu nii rakastunu tohon vaikka tiedän ettei se edes tykkäis must

Miks sä tykkäät jostain joka vihais sua?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Miten oon OLLU NIIN SOKEE

oikeesti oon vaa tykännyt eunkwangista enkä oo tajunnut yhtään kuinka paljon se vihais kaikkea mussa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Ja just viime yönä mietin kuinka i crave him so much and i cant wait to be his girlfriend

Juuh, en enää ikinä välitä siitä. Se VIHAIS mua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tai tietenkin mä voin tehdä mitä vaan

Jopa seurustella ja antaa sen haukkuu kaikkea mussa

Mutta niin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Vai onkse sit vaa kuitenki nii et kaikki seurustelusuhteet on love-hate relationships?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
For this reason, many ISFPs mistype as INFPs or INFJs

Omg i literally mistyped as infp and infj :D eikä ees mitää muita ainoastaan noi :D

Now im isfp 😎

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Mä en tiiä onkse isfp trait mut mä oikeesti oon semmonen etten näytä kauniilta sillä perinteisellä tavalla. Mun ulkonäkö on sellanen ruma sillä perinteisellä tavalla. Joten.

Eli siis unconventional.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Muuten jännä huomata: oon ujo mutta jos oon paikassa (vaik luokka) jos on pelkästään hiljasia ihmisiä jotka ei vaik haluu vastaa ohjaajan tms kysymyksiin, niin mä oon se joka koko ajan vastailee. Eli oon oikeesti the quiet one sinänsä mut jos muut on yhtä hiljasia niin mä oon se joka alkaa puhua vaik just ohjaajan kaa tai vastailee niihi kysymyksii :D tai näin ainakin kävi sillo joskus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Yhtäkkiä tunsin itseni tosi äänekkääks et oon koko ajan äänessä ja sit oisin halunnu olla vähän hiljaisempi ku tuntu et olin ainut joka puhu

En tiiä tost on niin paljon aikaa et en kyl ees muista kunnol :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Really

Kun katoin äsken peilistä mulle tuli sellanen ajatus et i look like a butch female. Ei mulle ois tullu sellasta ajatusta jos en ois näyttänyt. Eli njt näytän, mutta mä en aina näytä. Joten en aina oo butch female mut joskus oon. Paitsi että en tiedä jos ois vaan muuten se sana butch mutta ilman lesboutta koska en oo lesbo. Ehkä sit vaa masc female. Mut niinku nii. Tarkottaakse samaa mut vaa ilman lesboutta? Kyl kai. Tai sit jos voi olla butch ilman et on lesbo ni sit. Vaikka en kyllä aina oo mut joskus oon.

Ehkä kokonaisuudessaa oisin futchfluid oikeestaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,929
Tai no futchfluid on vähän monimutkainen termi mut niiku

I guess

Mä vaa olin sillee ihana helpotus kun huomasin miten butchilta näytän mul oli niin mukava olo. En haluu yhtään olla femme 🤢 mua ei haittaa olla nainen kun oon butchin näkönen.

Ylös Pohja