Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Jos on normi missikilpailut ja miss plus size nii voisko olla miss medium size mulle kosk en usko et saisin osallistuu kumpaankaa 😂 ei sillä et osallistuisin, mut periaatteen vuoks :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana :D

"Tutkimus osoitti myös, että isopeppuisilla naisilla oli alempi kolesteroli- ja glukoositaso. Heidän kehossaan oli enemmän terveellisiä Omega-3-rasvahappoja. Isolla takamuksella näyttää olevan myös tulehduksia ja diebetesta ehkäisevä vaikutus. "

Mulla on kuule ihan verikokeilla todettu et kolesteroli koholla joten älä ny viitti.

:DDDDDDD ei suojaa iso takamus siltä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Tyydyttynyttä kovaa rasvaa on etenkin maitorasvassa eli voissa, juustossa, rasvaisessa maidossa ja muissa rasvaisissa maitovalmisteissa sekä rasvaisessa lihassa, makkaroissa ja useissa leivonnaisissa.

Juusto ois noista helpoin lopettaa, muuten ehkä ei kovin helppoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928

Somewhere in the middle? Kyl mää melkeen itteni tonne lone wolves sijottaisin, ennemminkin....... Mut kai sit somewhere in the middle kuulemma. En mä nyt täysin lone wolf oo mutta ei mua kovin paljon huvita sosialisointi. No, sosialisoin mun perheen kanssa, minimisti kamujen kanssa ja muiden kanssa vissiin kans aika vähän. Tai siis yleisesti ottaen koen itteni aika epäsosiaaliseks, siis sellaseks joka ei HALUA sosialisoida. Mua ei jotenkin kiinnosta sellanen, kun vaan vähäisemmissä määrissä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Mun katseluaika on keskimäärin 1h 13 min päivässä????? Eli ei paljoa????? Mun mielestä ainakin alle 2h on vähän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Im considering snip snap

In case of rape or something

SNIP SNAP

although I know i wont but I wish I could
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
And u know what i do now?


Pohdin pitäiskö mun alottaa pillerit IHAN VAAN SIKS jos mut raiskataan:D koska haluun välttää tietysti raskauden kaikin mahdollisin keinoin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Haluun välttää raskauden ja abortin siis, kaikki maholliset*

Eli koko se raskauden alkaminen olis painajainen koska abortti olis painajainen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Emmä kyl missään nimessä halua sterilisaatioo vaikka mikä olis.

En siis halua raskautta enkä aborttia enkä sterilisaatiota, hmm pillerit? Mutta sehän on vain raiskauksen varalta jos huono tuuri käy, sillä mullahan ei oo muuten (ainakaan vielä) hätää.

En kyllä millään haluais pillereitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
Ehkä pitää vaan luottaa ettei mitään pahaa tapahdu

Joku ehotti mulle et järkevin ratkaisu mulle ois birth control mutta kun en haluu sitäkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,697
Reaktioarvo
2,928
4B (or "Four Nos") is a radical feminist[1][2][3][4][5][6] movement which is purported to have originated in South Korea in 2019.[7][8] Its proponents refuse to date men, get married, have sex with men, or have children.


Well i already do that 😂 i seem to be a part of that
 
Ylös Pohja